Er worden nog vrijwilligers gezocht..quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:50 schreef ninalove_34 het volgende:
waarom zijn er geen streamverslagen
daar betaal je dan 0,02 voor!quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:49 schreef Disana het volgende:
Ik word eruit gegooid omdat er te veel mensen kijken. Fraai is dat.
Ik zie idd niet veel verschil nog dan met TBO toendertijd....quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:13 schreef Maanvis het volgende:
bij de bunker hadden ze dat wel beter voor elkaar, toen kon heel FOK! kijken zonder dat er iemand buiten de boot viel!
Hier lukt het ook al niet, begint al goed!quote:Op woensdag 1 januari 2014 09:11 schreef Disana het volgende:
Ook ik krijg de stream op deze morgen weer niet geladen.
en ineens heb ik wel beeldquote:Op woensdag 1 januari 2014 09:50 schreef kaatje50 het volgende:
ik ben ook al vanaf 8.30 uur bezig. Nog geen beeld te zien. Ik lees op de chat dat er meerdere mensen, hetzelfde probleem hebben.
Dotteke, ik moest mijn hele systeem herstarten en toen kreeg ik meteen beeld.quote:Op woensdag 1 januari 2014 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier lukt het ook al niet, begint al goed!
`Loopt nog niet echt lekker, misschien daarom de eerste maand gratis!!quote:Op woensdag 1 januari 2014 09:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Dotteke, ik moest mijn hele systeem herstarten en toen kreeg ik meteen beeld.
Beetje belachelijk, maar ja.
Ik kan er ook geen patroon in ontdekken.quote:Op woensdag 1 januari 2014 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
`Loopt nog niet echt lekker, misschien daarom de eerste maand gratis!!
Ik had in een keer beeld zonder te herstarten.
Ja precies, ik heb mijn streamfix weer.quote:Op woensdag 1 januari 2014 09:55 schreef Marrije het volgende:
Vreemd. Maar t belangrijkste, het doet t weer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |