Natuurlijk is dat positiefquote:Op maandag 23 december 2013 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm. Ik weet niet of dit wel een positieve klank meegeeft, maar op het gebied van de top500 klopt het zeker wel.
Nee.quote:
ga dan gewoon weg. je liefje toto doet het ookquote:
Laat mij er lekker buiten allemaalquote:Op maandag 23 december 2013 19:42 schreef supersof het volgende:
[..]
ga dan gewoon weg. je liefje toto doet het ook
Ik ga niet weg omdat jij alles zit te onderschijten.quote:Op maandag 23 december 2013 19:42 schreef supersof het volgende:
[..]
ga dan gewoon weg. je liefje toto doet het ook
toto doet het ookquote:Op maandag 23 december 2013 19:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga niet weg omdat jij alles zit te onderschijten.
We willen jou hier niet.quote:Op maandag 23 december 2013 19:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Houd eens op met die vieze praat.quote:Op maandag 23 december 2013 19:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee niet zo. Zit een beeldscherm in de weg.quote:
Sofquote:Op maandag 23 december 2013 19:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee niet zo. Zit een beeldscherm in de weg.
Jullie delen een kamerquote:Op maandag 23 december 2013 19:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Nog 10. Even een topic maken hoor.quote:Op maandag 23 december 2013 19:43 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 19:44 schreef Jhali het volgende:
ik ben duizelig
ik ga straks even slapen tot 12 uur of zo en dan weer wakker worden want ik ben een nachtuil en ik ga vannacht lippenstift op doen bij mijn broertje als hij slaapt
watquote:Op maandag 23 december 2013 19:44 schreef Jhali het volgende:
ik ben duizelig
ik ga straks even slapen tot 12 uur of zo en dan weer wakker worden want ik ben een nachtuil en ik ga vannacht lippenstift op doen bij mijn broertje als hij slaapt
Dat wil ik ook een keer doenquote:Op maandag 23 december 2013 19:44 schreef Jhali het volgende:
ik ben duizelig
Niet zo.quote:
Okayquote:Op maandag 23 december 2013 19:44 schreef Jhali het volgende:
ik ben duizelig
ik ga een foto maken en elke keer als hij mij wil naaien bedreig ik hem dat ik die foto online ga zettenquote:
Ik vind ze niet vervelend eigenlijkquote:Op maandag 23 december 2013 19:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zit zelfs liever met Jhali in een kamer dan met sof.
quote:Op maandag 23 december 2013 19:46 schreef Jhali het volgende:
[..]
ik ga een foto maken en elke keer als hij mij wil naaien bedreig ik hem dat ik die foto online ga zetten![]()
jhali bazin
dankjewel
Er is niets waar ik negatief over kan zijn de laatste tijdquote:
huh mag jij mij of haat je sof gewoon zo ergquote:Op maandag 23 december 2013 19:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zit zelfs liever met Jhali in een kamer dan met sof.
Lekker positief toch?quote:Op maandag 23 december 2013 19:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind ze niet vervelend eigenlijk![]()
Gisteren zat je nog met cachet te bekvechten.quote:Op maandag 23 december 2013 19:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er is niets waar ik negatief over kan zijn de laatste tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |