Oe tofquote:Op maandag 23 december 2013 18:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Van alles, het liefst avontuur-achtig
Heb ook een eigen boek.
Speel niet in een elftal, heb wel keeperstraining gegeven aan de D'tjes maar wegens lichamelijk ongemak helaas niet meer.
Theater houd ik dan weer niet echt van, ik vind acteren voor tv veel leukerin februari kom ik op RTL 4 Pro Deo.
En treinlui... die zijn áltijd irritant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus nu vooral de derde helft en t volgen
Pro Deo.... klinkt als iets over advocaten enzo
Nee... ik heb ook toffe mensen in de trein ontmoet![]()
quote:Op maandag 23 december 2013 18:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oe tof... heb je lang over het schrijven gedaan?
Een paar weekjes geloof ik. Verhaal zelf was makkelijk, maar dan nog helemaal perfectioneren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus nu vooral de derde helft en t volgen
Pro Deo.... klinkt als iets over advocaten enzo
Nee... ik heb ook toffe mensen in de trein ontmoet
Ik kan de titel wel DM'en.
Inderdaad, nu vooral derde helft...
Pro Deo is inderdaad iets met advocaten, voor mensen die in een moeilijk geschil zitten en er niet zelf uitkomen (financieel gezien vaak)
Vertel eens wat over u![]()
Ik zou niet durven Stokjequote:Op maandag 23 december 2013 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toto, zit je nu al weer te lapohunten?
Is goed schattebout.quote:Op maandag 23 december 2013 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hou je in de gaten, boefje van me.
Ik ben -Engel- , v, regio A'foort, 35-, en ik vind een hoop leuk om te doenquote:Op maandag 23 december 2013 18:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Een paar weekjes geloof ik. Verhaal zelf was makkelijk, maar dan nog helemaal perfectioneren.
Ik kan de titel wel DM'en.
Inderdaad, nu vooral derde helft...
Pro Deo is inderdaad iets met advocaten, voor mensen die in een moeilijk geschil zitten en er niet zelf uitkomen (financieel gezien vaak)
Vertel eens wat over u
Vrijgezelquote:Op maandag 23 december 2013 18:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben -Engel- , v, regio A'foort, 35-, en ik vind een hoop leuk om te doen
Vragen staat vrij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee geen vragenquote:Op maandag 23 december 2013 18:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben -Engel- , v, regio A'foort, 35-, en ik vind een hoop leuk om te doen
Vragen staat vrij
quote:Op maandag 23 december 2013 18:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
VrijgezelJa heel gezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kloptquote:Op maandag 23 december 2013 19:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar tijntje... jij hebt me al IRL mogen aanschouwen
Conductrice erna "ging een melding maken", mensen helemaal boos en vol walging, boven was een fles wijn gebroken geloof ik en de deuren waren ondergekotst.quote:Op maandag 23 december 2013 18:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat schrijf je?
In welk elftal speel je?
Naar welk stuk raad je aan om te gaan?
Ik vond SR gezelligAlleen die lui in de trein waren irri
en dat is?quote:Op maandag 23 december 2013 19:03 schreef S95Sedan het volgende:
Ja sushi, nu maar naar mn 2e keuze :p
Waaaat.... ik heb nergens naar gekeken en welke deuren waren ondergekotst... niet waar wij doorheen gingen volgens mijquote:Op maandag 23 december 2013 19:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Conductrice erna "ging een melding maken", mensen helemaal boos en vol walging, boven was een fles wijn gebroken geloof ik en de deuren waren ondergekotst.
Er werd nog gesuggereerd dat de schoonmakers de dag ervoor hun werk niet hadden gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |