Budget setquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:17 schreef buzz1291 het volgende:
Laat maar, was al genoeg commentaar waar dat gewichtsverschil tussen een top- en budgetsetje Fulcrum's vandaan kwam.
En iedereen een zalig kerstfeest toegewenst. Houdoe!
Klopt. Het prijsverschil moet toch ergens wegkomen. Fijne dagen!quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:15 schreef kaasplankje het volgende:
Die gewone Red wind had de as van staal hé Patroon, en de XLR de oversized alloy as. Dat maakt veel verschil.
Veel plezier met mijn trainingssletje, en doe ze de groeten uit de Maasstad.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:39 schreef Patroon het volgende:
[..]
Klopt. Het prijsverschil moet toch ergens wegkomen. Fijne dagen!
hij zegt dat hij met een duitse neukt (nu ff niet) dus wat wil jequote:
Nice er tres soignee!quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:39 schreef muzas het volgende:
Familie begrijpt het al.
Castelli sokken, handschoenen en koerspet onder de boom
quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:39 schreef muzas het volgende:
Familie begrijpt het al.
Castelli sokken, handschoenen en koerspet onder de boom
Duitsersquote:Op woensdag 25 december 2013 00:49 schreef Oksel het volgende:
Ik kreeg een kinderstoel twv. een mooie set carbonwielen. Gvd.
En mn schoonbroer heeft de auto van zn ouders afgesloten met de sleutel er nog in.
Zo heb je die rapha 500 in 1x binnen.quote:Op woensdag 25 december 2013 08:40 schreef ddx het volgende:
En dan dacht ik dat ik gisteren gek was om te gaan fietsen, kom je dit soort mensen op strava tegen :
http://www.strava.com/activities/101798897
Bedankt voor de hagelwitte sokjes kerstman!quote:Op woensdag 25 december 2013 11:06 schreef Patroon het volgende:
Fijne kerst namens Grip en Patron
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |