Ik was al bang dat ik de enige was.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:00 schreef Yaaar het volgende:
Ik heb ook met m te doen, arme ziel....
Waarom? Als je een relatie hebt met iemand maar je vindt beiden je werk zo enorm belangrijk dat er te weinig tijd is voor elkaar, dan vraag je er gewoon om dat het fout gaat. Verder interesseert het me helemaal niets dit.. een relatie is toch iets privé.quote:
Ik lees dit nu pas..quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:18 schreef borisz het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)chrijft_boek___.html
Hij heeft groot gelijk. Roem ligt nu eenmaal soms slechts op de vierkante millimeter.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik lees dit nu pas..
'Mijn jaar met Onno'.. die moet ik gelezen hebben![]()
![]()
Ben je dan een valse nicht of niet.. door over zoiets een boek te willen schrijven.
Het wasDaphne, wat scheelt hetquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:18 schreef utrecht1970 het volgende:
Boulevard zal er natuurlijk discreet mee zijn omgegaan, haha, hoe zat het met shownieuws, eindelijk payback time.
ik las op teletekst dat ze scheiding aan rtl boulevard gemeld hadden....handig voor het interview. Albert pratend tegen een spiegel
Het ging me meer om het feit dat het altijd sneu is als iets na zo'n lange tijd toch stukloopt, of het nu Albert Verlinde of Annie van de hoek is....quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Waarom? Als je een relatie hebt met iemand maar je vindt beiden je werk zo enorm belangrijk dat er te weinig tijd is voor elkaar, dan vraag je er gewoon om dat het fout gaat. Verder interesseert het me helemaal niets dit.. een relatie is toch iets privé.
We hebben hier in SHO wel vaker goed gezien dat een 'verzoening' alsnog binnen redelijke tijd eindigde in een scheiding.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 07:39 schreef incoherent het volgende:
In het roddelcircuit werd ten tijde van de toyboy al gezegd dat Onno wilde scheiden.
Dat is dus nu gebeurd.
Tuurlijkquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:54 schreef Tarbot het volgende:
Was Onno wel of niet met die toyboy in bed wezen rampentampen? Die toyboy had in interview gezegd van niet.
Nee zgn niet, maar hij had uiteindelijk wel de sleutel van Onno's huis bleek toch?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:54 schreef Tarbot het volgende:
Was Onno wel of niet met die toyboy in bed wezen rampentampen? Die toyboy had in interview gezegd van niet.
quote:Onno's toyboy doet zijn verhaal
Toyboy Ruud doet aanstaande zondag zijn verhaal bij Je Zal Het Maar Zijn van BNN. Een bijzondere timing, omdat Albert Verlinde en Onno Hoes gisteren bekend maakten te gaan scheiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |