Je hebt ook een Elan-ondertitel. Iedereen weet dat je dat pas doet na de seks.quote:Op maandag 23 december 2013 16:37 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja Elan geeft mij een paar complimentjes en iedereen denkt ineens dat we gaan trouwen en ik hem afgewerkt heb
dacht ik ookquote:
Ze zit me uit te schelden voor pedo en wat al niet meer in dm omdat we een paar keer leuk chatten. Waar de fuck slaat dat nou weer op.quote:
en ezell en aldo danquote:Op maandag 23 december 2013 16:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je hebt ook een Elan-ondertitel. Iedereen weet dat je dat pas doet na de seks.
Ik ben slim genoegquote:Op maandag 23 december 2013 16:39 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En jij moet weer naar school gaan man
Stop je leven te verneuken
Ik moet zeggen dat je deze troef wel weer leuk speeltquote:Op maandag 23 december 2013 16:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze zit me uit te schelden voor pedo en wat al niet meer in dm omdat we een paar keer leuk chatten. Waar de fuck slaat dat nou weer op.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
heb toch al een papiertjequote:Op maandag 23 december 2013 16:39 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
GA DAN NAAR SCHOOL VOOR EEN PAPIERTJE
Hoe oud ben je? Volgens de vuistregel ben je geen pedo als je 30 of jonger bent (30/2=15+2=17).quote:Op maandag 23 december 2013 16:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze zit me uit te schelden voor pedo en wat al niet meer in dm omdat we een paar keer leuk chatten. Waar de fuck slaat dat nou weer op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |