abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134647554
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 12:53 schreef Arkai het volgende:

[..]

Nee, ik vulde wel royaal aan met multivitaminen. In het weeked at ik wel gewoon waar ik trek in had inclusief groenten en fruit.
Multivitaminen kunnen groente en fruit niet vervangen :N je hebt ook nog vezels e.d. nodig..

Plus wat -Strawberry- zegt, dit kan je niet héél lang volhouden en als je blijvend wil afvallen
zal je je eetpatroon moeten veranderen en niet voor 6 weken, dat gaat niet werken op
lange termijn.
pi_134647593
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 december 2013 12:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ah! ja dan is het een andere zaak :+ Maar dat klinkt ook wel al een best ontbijtje wat jij opnoemt,
als je toch eens een havermout gerecht wil proberen...?

http://www.misslipgloss.n(...)t-banaan-en-chocola/

Let niet op de website waar ik het recept heb gevonden :')
Ik vind het net kots. :@ Heb het vaak geprobeerd. Gekookt, overnight oats... maar krijg het echt niet weg.
pi_134647644
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 12:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik vind het net kots. :@ Heb het vaak geprobeerd. Gekookt, overnight oats... maar krijg het echt niet weg.
Doe dan maar niet :+ hou je maar bij je kwark dan! :D
pi_134647728
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 december 2013 12:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik vraag me bij dat soort dieeten altijd af wat er gebeurt als je weer 'normaal' gaat eten. Je normale eetpatroon is niet veranderd, terwijl dat wel het patroon is waardoor je in eerste instantie bent aangekomen. Het lijkt mij een tijdelijke fix. Misschien werkt het voor de laatste paar moeilijke kilo's, maar als je meer dan dat moet afvallen zou ik toch naar je normale voedingspatroon gaan kijken en daarna pas aan dingen als low-carb beginnen die je niet de rest van je leven blijft doen.
Alle kilo's die ik heb verloren zitten er inmiddels wel weer aan maar ik ben wel permanent slanker in de taille gebleven maar toch iets vetter dan tijdens het dieet. Ook mijn conditie en kracht zijn er blijvend op vooruit gegaan. Op een gegeven moment zag ik wel lijkbleek en werd ik chagarijnig naar mijn omgeving toe. Het dieet is geen aanradertje maar wel erg functioneel als het primaire doel vet verliezen is. Vanaf nu ga ik het wat slimmer aanpakken inderdaad en niet meer mikken op de snelle fix.
One man's trash, another man's treasure.
pi_134647873
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 13:02 schreef Arkai het volgende:

[..]

Alle kilo's die ik heb verloren zitten er inmiddels wel weer aan maar ik ben wel permanent slanker in de taille gebleven maar toch iets vetter dan tijdens het dieet. Ook mijn conditie en kracht zijn er blijvend op vooruit gegaan. Op een gegeven moment zag ik wel lijkbleek en werd ik chagarijnig naar mijn omgeving toe. Het dieet is geen aanradertje maar wel erg functioneel als het primaire doel vet verliezen is. Vanaf nu ga ik het wat slimmer aanpakken inderdaad en niet meer mikken op de snelle fix.
Nieuwsflash, met andere diëten kun je echt wel 6 kilo in 12 weken afvallen. Zonder energieverlies (lijkbleek en chagrijnig).
pi_134648060
Verdiep je inderdaad in voedingstoffen en hoe ze werken op je lichaam.

Maar snel advies, verminder de koolhydraten en verhoog de vezels.

Koolhydraten zitten in de ontbijtkoekjes, aardappels, pasta en snacks. Ze zijn snel verwerkt door je lichaam en je krijgt snel trek in meer. Eet er zo weinig mogelijk van, zeker als je niet sport. Je zult merken dat je minder snel trek krijgt.

Vezels doen niks voor je lichaam, ze zorgen er slechts voor dat je meer tijd nodig hebt om het voedsel te verwerken. Je krijgt ook hierdoor minder snel trek in snacks enzo.

Ofwel vervang ontbijtkoek met een bordje yoghurt en volkoren muesli. Geen koekjes tussendoor, minder pasta of aardappels bij het avondeten. vervang ze met meer groentes.

Om meer energie te verbranden kun je proberen iedere dag 30 minuten intensief met gewichten te trainen. Kost energie en de spiermassa die je ermee traint zal ook meer energie verbruiken op momenten dat je niet sport.
.
pi_134648204
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 12:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Havermoutpannenkoeken maken dan! Gezond en smaakt ook goed.
pi_134648509
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 13:19 schreef rapelsen het volgende:

[..]

Havermoutpannenkoeken maken dan! Gezond en smaakt ook goed.
Heb je een leuk recept?
pi_134648807
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 13:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Heb je een leuk recept?
:D die wil ik ook wel :9

maar je kan ook googelen en je hebt zo tig recepten, heb ik ook even gedaan :+

http://www.smulweb.nl/recepten/1412193/Havermoutpannenkoeken

dit is er vast eentje ...
pi_134649026
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 13:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Heb je een leuk recept?
Kan op verschillende manieren. Ik weet even niet de exacte verhoudingen uit mijn hoofd, maar ik doe het meestal zo:

Havermout
3 eieren
Amandelmelk (of sojamelk)
Ook voeg ik hier regelmatig vanille wey aan toe.

Ik bak het meestal in olijfolie, maar cocosolie of amandelolie is gezonder.

Daarna doe ik er een heel klein beetje stroop op.

Maar er zijn zoveel mogelijkheden.
pi_134649167
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 13:45 schreef rapelsen het volgende:

[..]

Ja maar ik had er nooit aan gedacht, ik ga het proberen! :Y
  dinsdag 24 december 2013 @ 13:57:24 #87
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_134649434
Calorieën tellen. 300 tot 500 kcal onder onderhoud eten. Harrris benedict formule om je verbruik te berekenen. Alles bijhouden wat je eet en regelmatig wegen.

Meten is weten.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_134655512
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 13:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

:D die wil ik ook wel :9

maar je kan ook googelen en je hebt zo tig recepten, heb ik ook even gedaan :+

http://www.smulweb.nl/recepten/1412193/Havermoutpannenkoeken

dit is er vast eentje ...
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 13:45 schreef rapelsen het volgende:

[..]

Kan op verschillende manieren. Ik weet even niet de exacte verhoudingen uit mijn hoofd, maar ik doe het meestal zo:

Havermout
3 eieren
Amandelmelk (of sojamelk)
Ook voeg ik hier regelmatig vanille wey aan toe.

Ik bak het meestal in olijfolie, maar cocosolie of amandelolie is gezonder.

Daarna doe ik er een heel klein beetje stroop op.

Ah lekker simpel, daar hou ik wel van. Ik bak sowieso alles in kokosvet.
pi_134655931
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 13:57 schreef fathank het volgende:
Calorieën tellen. 300 tot 500 kcal onder onderhoud eten. Harrris benedict formule om je verbruik te berekenen. Alles bijhouden wat je eet en regelmatig wegen.

Meten is weten.
Dat klopt, maar hij maakt het zich een stuk makkelijker door die 500 kcal eraf te halen door de koolhydraten te schrappen en eventueel meer vezels te eten.
.
  dinsdag 24 december 2013 @ 17:04:45 #90
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_134656065
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 17:00 schreef Fer het volgende:

[..]

Dat klopt, maar hij maakt het zich een stuk makkelijker door die 500 kcal eraf te halen door de koolhydraten te schrappen en eventueel meer vezels te eten.
die vlieger gaat niet voor iedereen op. Ik ga ontzettend slecht op low-carb eten. Ben k heel de dag niet vooruit te branden en strontchagrijnig. Je miet een manier zien te vinden die je zelf fijn vindt, niet omdst een of andere dieetgoeroe iets roeptoetert.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_134656176
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 17:04 schreef fathank het volgende:

[..]

die vlieger gaat niet voor iedereen op. Ik ga ontzettend slecht op low-carb eten. Ben k heel de dag niet vooruit te branden en strontchagrijnig. Je miet een manier zien te vinden die je zelf fijn vindt, niet omdst een of andere dieetgoeroe iets roeptoetert.
Misschien is dat wel het belangrijkste. Bewust worden wat voeding in je lichaam doet, callorieen tellen en kijken wat het allemaal voor effect op je eigen lichaam heeft.

Ik ga dus hardstikke lekker met minder carbs, geen vreetbuien meer en voel me energieker. Gek he.
.
pi_134711627
Een lowcarb dieet b.v. grip op koolhydraten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')