The fuck.quote:Ze liet ook erg goed doorschijnen (met andere woorden) dat zij wilt dat mijn man en ik uit elkaar gaan. Dus met de goede woorden vraag ik of ze dat wilt.
Zij geeft het toe. En mijn bloed was al aan het koken. dus ik heb haar gezegd dat ze een kutwijf is. Vond ze niet zo leuk!!. Ze zei dat ze hoopt dat mijn kind niet op mij zou gaan lijken.
Mijn man zat er maar te zitten. En zei niets. schoonmoeder heeft zowel diegene die erbij zat als mijn man bijna weten te hersenspoelen.
Het was 4 tegen 1.
Nou en, dat mag toch iedereen zelf weten....quote:Op maandag 23 december 2013 13:55 schreef babyboo20 het volgende:
Daarnaast hebben ze allemaal 2 linker handen. Mijn vader heeft mij als klein meisje al laten kijken hoe je een band moest plakken. Toen ik ouder werd mocht ik het zelf doen.
Zij gaan naar een fietsenmaker.
Ik knutsel een kast je in elkaar. Zij gaan opzoek naar het duurste kastje bij Ikea.
Ik koop witte verf, en een flesje geconsentreerde kleur. Ik meng dat. Zij kopen kant en klare verf. Terwijl het een uitdaging is om het zelf te doen.
Waarom ben je met hem getrouwd als je dat zo'n probleem vindt? Hij is niet ineens na het huwelijk zo geworden natuurlijk. Of dacht je 'dat hij wel zou veranderen'?quote:Op maandag 23 december 2013 13:55 schreef babyboo20 het volgende:
Het komt er nu eigenlijk op neer dat het hele huis eruit ziet zoals schoonvader het wilt, behalve de muren!!.
Man zegt er niets van. Want ja, hij kiest altijd 100% onvoorwaardelijk voor zijn papa en mama.
Waarom blijf je bij hem, zo te horen ben je niet blind. Jouw vriendinnen hebben gelijk hoor.quote:Op maandag 23 december 2013 13:55 schreef babyboo20 het volgende:
Als hij zou moeten kiezen tussen mijn leven redden of luisteren naar zijn ouders, dan luisterd hij naar zijn ouders.
Ik weet niet wat ik aanmoet met deze schoonouders. En met mijn man. Mijn vriendinnen zeggen dat zij allang vertrokken zouden zijn.
Vooral omdat ik nooit zijn steun kan verwachten.
De balans is zoek. Dit zou werken als haar man het evenwicht kon bewaren, maar dat kan hij niet. Hij beschermt z'n vrouw niet wanneer het wel moet, de schoonouders hebben te veel invloed.quote:Op maandag 23 december 2013 14:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik zou al het contact tussen jou en die schoonouders afkappen. Maar je niet mengen in de band tussen je man en zijn ouders en je kind en opa en oma.
Dit.quote:Op maandag 23 december 2013 14:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik zou al het contact tussen jou en die schoonouders afkappen. Maar je niet mengen in de band tussen je man en zijn ouders en je kind en opa en oma.
Dat sowieso.quote:Op maandag 23 december 2013 14:09 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik zou overigens wel je man eens het vuur aan de schenen leggen, hij komt over als een ruggegraatloos ei.
Echt, WTF.quote:Op maandag 23 december 2013 13:55 schreef babyboo20 het volgende:
Ze liet ook erg goed doorschijnen (met andere woorden) dat zij wilt dat mijn man en ik uit elkaar gaan. Dus met de goede woorden vraag ik of ze dat wilt.
Zij geeft het toe. En mijn bloed was al aan het koken. dus ik heb haar gezegd dat ze een kutwijf is. Vond ze niet zo leuk!!. Ze zei dat ze hoopt dat mijn kind niet op mij zou gaan lijken.
Mijn man zat er maar te zitten. En zei niets.
Zo te lezen met alle drie...quote:Op maandag 23 december 2013 14:10 schreef Gedachtenstroom het volgende:
Met wie hedde gij een relatie? Met je man of met je schoonouders?
^^ Dat.quote:Op maandag 23 december 2013 14:15 schreef bijdehand het volgende:
Sorry, maar ik moest wel lachen om die vent van je. Is het een weekdier? Tering zeg, je vrouw zo laten beledigen door je moeder, wat een idioot
Ik had tegen mijn vriendin gezegd, voordat ze m'n ouders leerde kennen, dat hun mening me toch niet uitmaakte. Fijn als ze haar goed zouden keuren, maar anders zou het pech voor m'n ouders zijn en niet voor mij en haar.quote:Op maandag 23 december 2013 14:22 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
^^ Dat.
Ik verwacht als partner op de eerste plek te komen, en behandel mijn partner ook zo. Lijkt me ook niet meer dan normaal.
Ouders zullen uiteraard hun wensen hebben qua partner, maar (als het goed is) weten/leren ze ook dat de keuze niet aan hen is.
Mwah.... Als TS zelf ruggegraat gehad had was ze nooit bij die vent gekomen, laat staan gebleven..... En samen een kind al helemaal niet....quote:Op maandag 23 december 2013 14:00 schreef zarGon het volgende:
Het probleem is niet je schoonouders, maar je man. Hij moet een ruggegraat kweken en naast je staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |