quote:Op maandag 23 december 2013 13:20 schreef Pietverdriet het volgende:
Cafeine shampoo werkt vooral in het verkopen van shampoo.
Of cola.quote:Op maandag 23 december 2013 13:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]dat denk ik ook, kan je net zo goed een bak koffie over je kop leeg gieten
of Bier, dat werkt dan weer welquote:Op maandag 23 december 2013 13:24 schreef trovey het volgende:
[..]
Of cola.Misschien een idee voor TS?
quote:Op maandag 23 december 2013 13:28 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Of wat speed als je wilt dat je haar echt hard gaat
Even gecorrigeerd.quote:Op maandag 23 december 2013 13:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
of Bier, dat werkt dan weer welgaat je haar van glanzen enzo
![]()
maar tegen haaruitval doet het ook niks
Je hoofd (laten) masseren heb ik wel eens gehoord, maar geen idee of dat waar isquote:Op maandag 23 december 2013 13:27 schreef JenHermes het volgende:
Ik ben niet kaal, ik heb geen haaruitval maar ik wil mijn haar iets sneller laten groeien. Ik dacht dat Cafeïne Shampoo daar misschien wel een steentje aan kan bijdragen maar ik begrijp dat Cafeïne Shampoo sowieso niet bevorderlijk is voor haargroei
ah... ennetje vergetenquote:Op maandag 23 december 2013 13:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Even gecorrigeerd.![]()
Helaas stink je met bier ook naar de plaatselijke kroeg.
De mensheid wil bedrogen worden. Verkoop mensen illusies en ze staan in de rij, zeg dat ze bedrogen worden en je gaat de brandstapel op.quote:Op maandag 23 december 2013 13:29 schreef Elan het volgende:
Waarom mag deze shampoo dan verkocht worden?
Is toch je reinste vorm van misleiding die reclame of niet.
Dacht je dat alle anti rimpel cremes ook écht werkte?quote:Op maandag 23 december 2013 13:29 schreef Elan het volgende:
of voedingssupplementenquote:Op maandag 23 december 2013 13:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dacht je dat alle anti rimpel cremes ook écht werkte?
Er zijn er heus wel een paar die wel werken.quote:
Net zoals crèmes die beweren dat ze rimpels verminderen. Ook allemaal de grootste bullshit. Consumenten willen graag alles gelovenquote:Op maandag 23 december 2013 13:29 schreef Elan het volgende:
Die testjes moeten toch ergens op waarheid berusten. Anders is er sprake van oplichting.quote:Op maandag 23 december 2013 13:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dacht je dat alle anti rimpel cremes ook écht werkte?
Nee, dat hebben ze onderzocht. Ik geloof bij Kassa of Radar. Het schijnt werkelijk waar helemaal niets met je huid te doen.quote:Op maandag 23 december 2013 13:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Die testjes moeten toch ergens op waarheid berusten. Anders is er sprake van oplichting.
Nopequote:Op maandag 23 december 2013 13:33 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Assimilatielamp boven je hoofd hangen werkt trouwens ook
moet je écht even kijkenquote:Op maandag 23 december 2013 13:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Die testjes moeten toch ergens op waarheid berusten. Anders is er sprake van oplichting.
Ik moest lachenquote:Op maandag 23 december 2013 13:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
moet je écht even kijkenYoup van het Hek - anti rimpelcreme
http://www.zie.nl/video/i(...)elcreme/m1nz3mffd4bc
Dan kun je de halve drogisterij leeghalen.quote:Op maandag 23 december 2013 13:29 schreef Elan het volgende:
Ik ben wel Fan van Youp hoor, Freek vind ik helemaal niksquote:Op maandag 23 december 2013 13:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Ben geen groot fan van youp, maar hij kilometers leuker dan Freek
quote:Op maandag 23 december 2013 13:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Bedankt, nu zit ik de hele middag youptub filmpjes te kijken ipv mijn boek te lezen
Je stem gaat er wel door veranderen.quote:
Ha Piet, leuk dat je terug bent.quote:Op maandag 23 december 2013 13:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Bedankt, nu zit ik de hele middag youptub filmpjes te kijken ipv mijn boek te lezen
Het is vooral een goedkope scrub.quote:Op maandag 23 december 2013 13:23 schreef RichardDawkins het volgende:
Huid neemt geen cafeïne op. Allemaal bullshit.
Erg leuk ook om te vertellen aan mensen die koffiedrab op hun huid smeren voor het zogenaamde effect.
Een goedkope scrub is zeezoutquote:Op maandag 23 december 2013 17:52 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Het is vooral een goedkope scrub.
Vaatwasserzout is een goedkoper alternatief, en ook gewoon zoutquote:Op maandag 23 december 2013 18:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Een goedkope scrub is zeezout
Koffiedrab is nog goedkoper, want al gebruikt en vaak niet eens gekocht als scrub.quote:Op maandag 23 december 2013 18:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Een goedkope scrub is zeezout
quote:Op maandag 23 december 2013 13:20 schreef Pietverdriet het volgende:
Cafeine shampoo werkt vooral in het verkopen van shampoo.
hoezo er kan toch gewoon caffeine in zitten?quote:Op maandag 23 december 2013 13:29 schreef Elan het volgende:
Kwakzalver, indd rijnse onzin.quote:Op maandag 23 december 2013 13:29 schreef Elan het volgende:
De huid niet, maar de haarfollikels wel. Nee het is geen bullshit, cafeine heeft een bewezen werking daartegen.quote:Op maandag 23 december 2013 13:23 schreef RichardDawkins het volgende:
Huid neemt geen cafeïne op. Allemaal bullshit.
Erg leuk ook om te vertellen aan mensen die koffiedrab op hun huid smeren voor het zogenaamde effect.
Dat is een productnaam. Het gaat om de werkzame bestanddelen en er zijn meerdere producten met deze werkzame stoffen. Dus niet alleen finasteride.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:37 schreef Killaht het volgende:
Het enige wat echt werkt tegen kaalheid is propecia (finasteride) en is verkrijgbaar op recept bij de dokter.
Finasteride is de werkzame stof, een anti-androgeen, dus geen productnaam. Het remt de werking van testosteron (omzetting naar DHT). Een bijproduct van dit hormoon is DHT (dihydrotestosteron), welke de haargroei en haarzakjes aantast.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:50 schreef SiennaForrest het volgende:
[..]
Dat is een productnaam. Het gaat om de werkzame bestanddelen en er zijn meerdere producten met deze werkzame stoffen. Dus niet alleen finasteride.
Ok, dan heb ik dat helemaal verkeerd begrepen dus. My bad.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:21 schreef Killaht het volgende:
[..]
Finasteride is de werkzame stof, een anti-androgeen, dus geen productnaam. Het remt de werking van testosteron (omzetting naar DHT). Een bijproduct van dit hormoon is DHT (dihydrotestosteron), welke de haargroei en haarzakjes aantast.
Ik ken alleen Proscar en Propecia van Merck. Ik weet niet of de patent oid nog loopt of niet. Meestal als deze vervalt krijg je veel afgeleiden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |