quote:Op maandag 23 december 2013 13:20 schreef Pietverdriet het volgende:
Cafeine shampoo werkt vooral in het verkopen van shampoo.
Of cola.quote:Op maandag 23 december 2013 13:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]dat denk ik ook, kan je net zo goed een bak koffie over je kop leeg gieten
of Bier, dat werkt dan weer welquote:Op maandag 23 december 2013 13:24 schreef trovey het volgende:
[..]
Of cola.Misschien een idee voor TS?
quote:Op maandag 23 december 2013 13:28 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Of wat speed als je wilt dat je haar echt hard gaat
Even gecorrigeerd.quote:Op maandag 23 december 2013 13:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
of Bier, dat werkt dan weer welgaat je haar van glanzen enzo
![]()
maar tegen haaruitval doet het ook niks
Je hoofd (laten) masseren heb ik wel eens gehoord, maar geen idee of dat waar isquote:Op maandag 23 december 2013 13:27 schreef JenHermes het volgende:
Ik ben niet kaal, ik heb geen haaruitval maar ik wil mijn haar iets sneller laten groeien. Ik dacht dat Cafeïne Shampoo daar misschien wel een steentje aan kan bijdragen maar ik begrijp dat Cafeïne Shampoo sowieso niet bevorderlijk is voor haargroei
ah... ennetje vergetenquote:Op maandag 23 december 2013 13:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Even gecorrigeerd.![]()
Helaas stink je met bier ook naar de plaatselijke kroeg.
De mensheid wil bedrogen worden. Verkoop mensen illusies en ze staan in de rij, zeg dat ze bedrogen worden en je gaat de brandstapel op.quote:Op maandag 23 december 2013 13:29 schreef Elan het volgende:
Waarom mag deze shampoo dan verkocht worden?
Is toch je reinste vorm van misleiding die reclame of niet.
Dacht je dat alle anti rimpel cremes ook écht werkte?quote:Op maandag 23 december 2013 13:29 schreef Elan het volgende:
of voedingssupplementenquote:Op maandag 23 december 2013 13:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dacht je dat alle anti rimpel cremes ook écht werkte?
Er zijn er heus wel een paar die wel werken.quote:
Net zoals crèmes die beweren dat ze rimpels verminderen. Ook allemaal de grootste bullshit. Consumenten willen graag alles gelovenquote:Op maandag 23 december 2013 13:29 schreef Elan het volgende:
Die testjes moeten toch ergens op waarheid berusten. Anders is er sprake van oplichting.quote:Op maandag 23 december 2013 13:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dacht je dat alle anti rimpel cremes ook écht werkte?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |