Ga een online relatie aan met Tong.quote:Op maandag 23 december 2013 13:55 schreef Jhali het volgende:
[..]
nee grapje doe ik niet maar zou wel geniaal zijnen awkward, dat ook
quote:Op maandag 23 december 2013 13:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ga een online relatie aan met Tong.
quote:
Wat moeten we hier nou mee insoquote:
Wat ga je er aan doen?quote:
ja eigenlijk moet iemand dat nu doen en dan opgevenquote:Op maandag 23 december 2013 13:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ga een online relatie aan met Tong.
wat 'n bullshitquote:Op maandag 23 december 2013 13:57 schreef Jhali het volgende:
[..]
ja eigenlijk moet iemand dat nu doen en dan opgevenhet gerucht gaat dat tong geen benen heeft
ja dat hoorde ik ook, maar ze zeggen van nietquote:Op maandag 23 december 2013 13:57 schreef Jhali het volgende:
[..]
ja eigenlijk moet iemand dat nu doen en dan opgevenhet gerucht gaat dat tong geen benen heeft
een man zonder benen is ook een normale manquote:Op maandag 23 december 2013 13:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wat 'n bullshitis gewoon een normale man hoor
niks, tjacka is zelf oud en wijs genoeg om te bepalen of hij zo met zich wil laten omgaan of nietquote:
goed puntquote:Op maandag 23 december 2013 13:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
een man zonder benen is ook een normale man
C_Aquote:Op maandag 23 december 2013 13:58 schreef Toto69 het volgende:
mensen die dingen gaan verzinnen voor aandacht![]()
![]()
ik zal nu niet refereren naar een bepaald iemand uit LIF
Erg kortzichtig weer jaquote:Op maandag 23 december 2013 13:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
een man zonder benen is ook een normale man
dat klinkt als een sneerquote:Op maandag 23 december 2013 13:58 schreef Jhali het volgende:
[..]
niks, tjacka is zelf oud en wijs genoeg om te bepalen of hij zo met zich wil laten omgaan of niet
Wil je hem niet beschermen?quote:Op maandag 23 december 2013 13:58 schreef Jhali het volgende:
[..]
niks, tjacka is zelf oud en wijs genoeg om te bepalen of hij zo met zich wil laten omgaan of niet
niksquote:Op maandag 23 december 2013 13:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
In ander nieuws, wat zal ik vanavond eten?
shoarmaquote:Op maandag 23 december 2013 13:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
In ander nieuws, wat zal ik vanavond eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |