Ik hou feiten achter terwijl jouw aanname dat ze mails van BJZ hebben waaruit blijkt dat moeder loog ineens een feit is geworden?quote:Op maandag 23 december 2013 14:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat jij vind is niet relevant. Wat jij doet is veel relevanter, en dat is pertinent onjuistheden vertellen, zaken verdraaien, feiten achter houden en argumentatie proberen te verzinnen waarom de vader enkel en enige schuldige is. Als je nog steeds denkt dat iedereen in dit topic jou gelooft als je zegt dat je objectief bent, dan moet ik je teleurstellen.
Wel vreemd dat niemand het dossier in mag zien he?quote:Op maandag 23 december 2013 14:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hou feiten achter terwijl jouw aanname dat ze mails van BJZ hebben waaruit blijkt dat moeder loog ineens een feit is geworden?
Ze is nog aan het lezen met het woordenboek ernaastquote:Op maandag 23 december 2013 14:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heb je nog iets toe te voegen anders dan je ontkenning van het onschuldpresumtie?
Dat is een feit, immers is alles in verslagen vastgelegd. Dat ben je toch wel met me eens hopelijk ? Of denk je dat BJZ dan 'opeens' niets meer vastlegt over zulke conclusies ?quote:Op maandag 23 december 2013 14:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hou feiten achter terwijl jouw aanname dat ze mails van BJZ hebben waaruit blijkt dat moeder loog ineens een feit is geworden?
Er is huiselijk geweld geweest, moeder heeft meerdere keren blauwe plekken gehad, kinderen zijn naar alle waarschijnlijkheid ook 1 keer getuige geweest van dat huiselijke geweld. De man wordt beschreven als een "temperamentvolle man"quote:Op maandag 23 december 2013 14:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Is een advies een bewijsstuk tegenwoordig ja?
We zijn gewoon niet in staat om een brug te slaan terwijl zowel vader als moeder uiteindelijk hetzelfde willen voor hun kinderen.quote:Op maandag 23 december 2013 14:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is een tikkeltje psychotisch ja. Er is maar 1 vrouw in dit hele topic die vrij rationeel reageert en dat is Ticootje. De overige vrouwen reageren zwaar emotioneel en behoorlijk subjectief, wuiven alles wat de moeder deed maar weg, verzwijgen dingen (Leandra) of maken halve beschuldigingen (Klusknijn) zonder onderbouwing. Heel apart.
quote:Op maandag 23 december 2013 14:13 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Dat hij zijn vriendin niet alles vertelde spreekt zeker niet in zijn voordeel
Tja, want de moeder heeft zo'n enorm ongelijk gehad met haar angst voor de bedreigingen dat hij ze wat aan zou doen, toch?quote:
Waaruit blijkt dat huiselijk geweld? Of roept ze dit zomaar?quote:Op maandag 23 december 2013 14:16 schreef erodome het volgende:
[..]
Er is huiselijk geweld geweest, moeder heeft meerdere keren blauwe plekken gehad, kinderen zijn naar alle waarschijnlijkheid oog 1 keer getuige geweest van dat huiselijke geweld. De man wordt beschreven als een "temperamentvolle man"
TAS zegt: sprake van acute bedreiging van de veiligheid van 1 of meerdere gezinsleden.
Politie neemt het serieus en wil de vader ondervragen(als verdachte), in april geven ze dit aan aan de raad van kinderbescherming, dat het rapport naar justitie gestuurd zal worden. Dit speelt allemaal aan het eind van dit verhaal.
Hoezo geen enkel bewijs, allemaal weggewuift? Het was allemaal nog in volle gang, sterker nog, het werd juist echt serieus.
Je snapt m'n punt. En kom kom, ik hoop dat je hier aan 't trollen bent. Ik mocht je voorheen altijd wel, maar nu ben je erg sneu aan 't doen. Het feit dat je deze man als een slachtoffer neerzet, de moeder als dader en met allerlei aannames komt aanzetten, vind ik al raar. Had ik niet van je verwacht.quote:Op maandag 23 december 2013 14:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heb je nog iets toe te voegen anders dan je ontkenning van het onschuldpresumtie?
http://en.wikipedia.org/wiki/Self-fulfilling_prophecyquote:Op maandag 23 december 2013 14:18 schreef erodome het volgende:
[..]
Tja, want de moeder heeft zo'n enorm ongelijk gehad met haar angst voor de bedreigingen dat hij ze wat aan zou doen, toch?
Ja, dat is na navraag van het amk bij de huisarts bewezen, er zijn zelfs foto's van blauwe plekken(bij de moeder) door de politie gemaakt.quote:Op maandag 23 december 2013 14:11 schreef justanick het volgende:
[..]
Ik zie je ineens met argumenten komen die ik niet uit de feiten kan halen. Moeder mishandeld? Door wie? Is dat bewezen? Om maar even een voorbeeld aan te halen...
Ja, dit moet het zijn geweest. Sowieso.quote:Op maandag 23 december 2013 14:18 schreef ejfaar het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Self-fulfilling_prophecy
Geen dank
Waar lees jij dat allemaal? Loopt hier soms nog een topic parallel aan deze wat ik over het hoofd zie?quote:Op maandag 23 december 2013 14:18 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Je snapt m'n punt. En kom kom, ik hoop dat je hier aan 't trollen bent. Ik mocht je voorheen altijd wel, maar nu ben je erg sneu aan 't doen. Het feit dat je deze man als een slachtoffer neerzet, de moeder als dader en met allerlei aannames komt aanzetten, vind ik al raar. Had ik niet van je verwacht.
Geldt dat ook voor de moeder?quote:Op maandag 23 december 2013 14:08 schreef ejfaar het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Onschuldpresumptie
Alstu
Bron?quote:Op maandag 23 december 2013 14:16 schreef erodome het volgende:
[..]
Er is huiselijk geweld geweest, moeder heeft meerdere keren blauwe plekken gehad, kinderen zijn naar alle waarschijnlijkheid oog 1 keer getuige geweest van dat huiselijke geweld. De man wordt beschreven als een "temperamentvolle man"
Klopt, de politie doet een standaard opvolging zonder spoed. Zou je dat doen bij acute bedreiging denk je ?quote:TAS zegt: sprake van acute bedreiging van de veiligheid van 1 of meerdere gezinsleden.
Politie neemt het serieus en wil de vader ondervragen(als verdachte), in april geven ze dit aan aan de raad van kinderbescherming, dat het rapport naar justitie gestuurd zal worden. Dit speelt allemaal aan het eind van dit verhaal.
Het waren voornamelijk meldingen die op opvolging wachtten ja. Dat is dus geen bewijs, of is elke melding een feit ?quote:Hoezo geen enkel bewijs, allemaal weggewuift? Het was allemaal nog in volle gang, sterker nog, het werd juist echt serieus.
Wil je beweren van niet?quote:Op maandag 23 december 2013 14:19 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja, dit moet het zijn geweest. Sowieso.
Waar zet ik de man neer als slachtoffer precies ? Je leest wederom iets wat je wil lezen blijkbaar.quote:Op maandag 23 december 2013 14:18 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Je snapt m'n punt. En kom kom, ik hoop dat je hier aan 't trollen bent. Ik mocht je voorheen altijd wel, maar nu ben je erg sneu aan 't doen. Het feit dat je deze man als een slachtoffer neerzet, de moeder als dader en met allerlei aannames komt aanzetten, vind ik al raar. Had ik niet van je verwacht.
De moeder is nergens voor aangepakt. Zij kreeg de kinderen nog. Volgens mij gold het dus dubbel en dwars voor de moederquote:
Dat zijn 2 verschillende zaken, 2 verschillende adviezen. We hebben het over het ontbrekende gevoel van veiligheid bij beide ouders en een rapport waar gesproken wordt over gevaar voor veiligheid van 1 of meerdere gezinsleden. Waarbij ik keurig zeg dat ik niet weet wat dat precies inhoud.quote:Op maandag 23 december 2013 14:12 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Die risicovolle situatie die ze aanhaalt was ook bij BEIDE ouders, niet alleen bij de vader. Dat noemt ze er alleen ff niet bij
Volgens mij moet het idee dat de moeder mede-schuldig is aan de dood van haar kinderen, eerst nog bewezen worden. En is ze onschuldig tot dit bewijs geleverd is...quote:Op maandag 23 december 2013 14:21 schreef ejfaar het volgende:
[..]
De moeder is nergens voor aangepakt. Zij kreeg de kinderen nog. Volgens mij gold het dus dubbel en dwars voor de moeder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |