Ik kom net uit de stad maar het was echt rustig, gewoon normale doordeweekse druktequote:Op dinsdag 24 december 2013 10:11 schreef 4-elements het volgende:
Ik ga naar de supermarkt. Benieuwd of ik daar niet wordt fijn gedrukt. Wish me luck...
Alweer?quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik kom net uit de stad maar het was echt rustig, gewoon normale doordeweekse drukte
quote:
Nice! Wat voor?quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]ja had gister mijn vlees besteld bij Dungelmann en moest het vandaag ophalen enmezelf verwend met een nieuwe telefoon
Zou eens tijd worden jaquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
HTC One![]()
Eindelijk van de iPhone af
Mooi toestel.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
HTC One![]()
Eindelijk van de iPhone af
Wat raar!quote:Op donderdag 26 december 2013 20:14 schreef mapima het volgende:
Wat een drukte vandaag in de Bijenkorf
Haaiquote:
de afwasmachine en wasmachine draaien hier nog steeds 3 keer per dag na alle bezoek/logeesquote:Op zondag 29 december 2013 12:38 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Haai
*burp* Uitstekende kerst gehad! Buitenshuis dus geen kookzooi of afwas
En daar meldt je je voor aan?quote:Op zondag 29 december 2013 18:43 schreef Laminar het volgende:
Voor de mensen die zich in de Haagse underground/alternatieve/kunst scene begeven.
Vanavond is er een herdenking en feest voor Ben in de Langweiligkeit Tempel op de Binckhorst van 18:00 tot 06:00!
OKquote:Op zondag 29 december 2013 18:43 schreef Laminar het volgende:
Voor de mensen die zich in de Haagse underground/alternatieve/kunst scene begeven.
Vanavond is er een herdenking en feest voor Ben in de Langweiligkeit Tempel op de Binckhorst van 18:00 tot 06:00!
ik vond dat altijd zo'n fijne reclamequote:
Ben is niet meer denk ikquote:
als ben en jerry er niet meer zijn... dat zou gunstig zijn voor de lijn!quote:Op maandag 30 december 2013 18:09 schreef YUR het volgende:
Ik hoop altijd dat Jerry ook in de buurt is
Nee, als jij Ben bent, ben je er wel. Maar Ben benne d'r niet meer.quote:
Jamaar..Ben en ik (Ben), benne eigenlijk dezelfde! Qua naam iig.quote:Op maandag 30 december 2013 18:26 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Nee, als jij Ben bent, ben je er wel. Maar Ben benne d'r niet meer.
Ja qua naam, maar qua totale benne zijde gij geen Ben. Hooguit een Bennelientje. En da telt heul niet.quote:Op maandag 30 december 2013 18:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Jamaar..Ben en ik (Ben), benne eigenlijk dezelfde! Qua naam iig.
Wij zijn de stad uitquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:30 schreef WheeleE het volgende:
De eerste rookwalm van een fik waait hier zojuist door de straat, de volgd door een voorbijsjezende brandweerauto en blauwblauwpolitieauto.
Mij zie je niet meer buiten tot morgenochtend
das wel heel rigoreusquote:
Mannenquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:14 schreef GotC het volgende:
Nieuw Vennep?
Enne, AA en Yur zouden nog regelen dat we een bakkie gingen doen met de families voor O&N. Dat is goed gelukt
Terug naar waar ik ben opgegroeidquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:38 schreef WheeleE het volgende:
Wat een nep-Hagenezen zijn jullie zeg, de stadontvluchten
quote:
wij zijn er nog!quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:38 schreef WheeleE het volgende:
In Den Haag was de afgelopen jaren niks te belevenquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:38 schreef WheeleE het volgende:
quote:
De auto staat er nog, en de ramen die ik vanaf hier kan zien zitten er ook nog inquote:Op woensdag 1 januari 2014 14:42 schreef WheeleE het volgende:
Heeft iedereen zijn/haar auto nog? En alle tien de vingers? Het was een mooie heksenketel vannacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |