Een boek.quote:Op maandag 23 december 2013 10:40 schreef 3rdRock het volgende:
zo maar even kleine kerstcadeautjes halen...
voetbalboek voor broertje
kookboek voor schoonzusje
leesboek voor moeders
en wat ik voor pa moet kopen weet ik niet. zal wel een fles wijn worden. handig, zo'n hobbyloze vader...
Een hobbyboek lijkt me.quote:Op maandag 23 december 2013 10:40 schreef 3rdRock het volgende:
zo maar even kleine kerstcadeautjes halen...
voetbalboek voor broertje
kookboek voor schoonzusje
leesboek voor moeders
en wat ik voor pa moet kopen weet ik niet. zal wel een fles wijn worden. handig, zo'n hobbyloze vader...
die man leest niks anders dan de krant en de reclamefoldersquote:
literair.....ze kunnen lezen...quote:Op maandag 23 december 2013 10:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een hobbyboek lijkt me.
Mooi zo'n literaire familie.
Zit hardop te lachenquote:
graag gedaanquote:
Nee niet eensquote:Op maandag 23 december 2013 10:39 schreef Pandaplint het volgende:
[..]![]()
Weer een klap in je gezicht mogen ontvangen?
Scheer je weg!quote:Op maandag 23 december 2013 10:49 schreef marcodej het volgende:
Ik heb me drie dagen niet geschoren. Geen zin om te scheren, maar een hipsterbaard (voor zover dat mogelijk is) is ook lelijk.
Ik scheer me één keer per week.quote:Op maandag 23 december 2013 10:49 schreef marcodej het volgende:
Ik heb me drie dagen niet geschoren. Geen zin om te scheren, maar een hipsterbaard (voor zover dat mogelijk is) is ook lelijk.
QFTquote:
Welke lengte trim jij btw?quote:
Epilerenquote:
quote:
1x per week op 2mm? Weet het eigenlijk niet echtquote:
Het is dit topic, gisteren ook al een man die niet van vrouwen op hakken houdtquote:Op maandag 23 december 2013 11:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij houdt van behaarde vrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |