Je bent niet lompquote:Op maandag 23 december 2013 11:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gekke mannen
Hakken zijn zo geil. Maar er zelf oplopen is voor lompe lola maar beter van niet![]()
hakkenquote:Op maandag 23 december 2013 11:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is dit topic, gisteren ook al een man die niet van vrouwen op hakken houdt
Houthakkenquote:
Schat je moest eens wetenquote:Op maandag 23 december 2013 11:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je bent niet lomp...en er komt geen ijsthee aan te pas
Ja nou, ik ben ook superlomp, alleen op hakken lopen kan ik blijkbaar welquote:
Ohja ik krijg dat niet voor elkaar hoorquote:Op maandag 23 december 2013 11:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee bah
Maar ik hou van de "landing strip"
Zo heb ik momenteel ook een sneetje in mijn duimquote:Op maandag 23 december 2013 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja ik krijg dat niet voor elkaar hoor
Ik kan mijn teen nog open halen met een scheermes.
/lomp
*grap over duim in sneetje achterwege laatquote:Op maandag 23 december 2013 11:19 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Zo heb ik momenteel ook een sneetje in mijn duim
Fok -/- overdrijvenquote:Op maandag 23 december 2013 11:20 schreef DeLuna het volgende:
Hakken prima, maar om nou te zeggen dat je er geil van wordt...
Niet dat ik weet.quote:Op maandag 23 december 2013 11:25 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Hoe is de nacht nog verder verlopen na 3 uur? Slaapgasten nog iets zinvols gedaan?
quote:Op maandag 23 december 2013 11:20 schreef D. het volgende:
[..]
*grap over duim in sneetje achterwege laat
quote:Op maandag 23 december 2013 11:25 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Hoe is de nacht nog verder verlopen na 3 uur? Slaapgasten nog iets zinvols gedaan?
Hoogtepuntje dus.quote:Op maandag 23 december 2013 11:26 schreef Uccie het volgende:
[..]Ze zijn om half 10 weer weggegaan.
Die heeft zijn 'moment of fame' al gehadquote:Op maandag 23 december 2013 11:28 schreef JenHermes het volgende:
Ik vind dat Stromae vanavond de slaapgast moet zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |