ryanquote:Op maandag 23 december 2013 11:56 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga professionele investeerder worden, en dan hopelijk hoef ik nooit fulltime te gaan werken en dan kan ik gewoon tijd vrij maken voor Sof en mijn kinderen.
jouw kinderen of jullie kinderen?quote:Op maandag 23 december 2013 11:56 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga professionele investeerder worden, en dan hopelijk hoef ik nooit fulltime te gaan werken en dan kan ik gewoon tijd vrij maken voor Sof en mijn kinderen.
alsof je het wel zou doen als je wel een cam had ;squote:Op maandag 23 december 2013 11:56 schreef Typisch het volgende:
ik heb geen eens een cam meer jongens, sorry
okquote:Op maandag 23 december 2013 11:56 schreef JRRY het volgende:
drunk in love drunk in love we be all nite
trouwen heeft niets met babbys te makenquote:Op maandag 23 december 2013 11:56 schreef supersof het volgende:
[..]
ryan
nee
rot op
ik ga niet met je trouwen
alles is te koopquote:Op maandag 23 december 2013 11:57 schreef supersof het volgende:
[..]
alsof je het wel zou doen als je wel een cam had ;s
Dat zeg ik toch ook niet. Anders had ik wel gezegd 'onze kinderen'. En sowieso was ik niet van plan te trouwen, ik bedoel trouwen is stom, samenwonen kan dan weer wel, maar ik zeg niet dat ik dat met jou wil ofzo, maar ik maak gewoon wat tijd voor je vrij dan kunnen we gewoon vriendschappelijk blowen ofzo.quote:Op maandag 23 december 2013 11:56 schreef supersof het volgende:
[..]
ryan
nee
rot op
ik ga niet met je trouwen
mijnquote:Op maandag 23 december 2013 11:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
jouw kinderen of jullie kinderen?
quote:Op maandag 23 december 2013 11:57 schreef supersof het volgende:
Ik snap niet wat Typisch hier doet als hij hier alleen komt om ons uit te lachen
nee bedanktquote:Op maandag 23 december 2013 11:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet. Anders had ik wel gezegd 'onze kinderen'. En sowieso was ik niet van plan te trouwen, ik bedoel trouwen is stom, samenwonen kan dan weer wel, maar ik zeg niet dat ik dat met jou wil ofzo, maar ik maak gewoon wat tijd voor je vrij dan kunnen we gewoon vriendschappelijk blowen ofzo.
Haquote:Op maandag 23 december 2013 11:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet. Anders had ik wel gezegd 'onze kinderen'. En sowieso was ik niet van plan te trouwen, ik bedoel trouwen is stom, samenwonen kan dan weer wel, maar ik zeg niet dat ik dat met jou wil ofzo, maar ik maak gewoon wat tijd voor je vrij dan kunnen we gewoon vriendschappelijk blowen ofzo.
friendzone?quote:Op maandag 23 december 2013 11:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
verklaarquote:
ik wil jou kopen voor 1 euroquote:
okquote:Op maandag 23 december 2013 11:57 schreef supersof het volgende:
Ik snap niet wat Typisch hier doet als hij hier alleen komt om ons uit te lachen
Hij vind het leuk om mensen uit te lachen? Duh. Snap jij niet dat sommige mensen dat leuk vinden? Dombo.quote:Op maandag 23 december 2013 11:57 schreef supersof het volgende:
ik vind jou vervelend vandaagquote:Op maandag 23 december 2013 11:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hij vind het leuk om mensen uit te lachen? Duh. Snap jij niet dat sommige mensen dat leuk vinden? Dombo.
oke het spijt mequote:Op maandag 23 december 2013 11:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
alles is te koop voor de juiste prijs
inb4 okquote:
Vriendschappelijk vingerverven dan?quote:
het is verfenquote:Op maandag 23 december 2013 11:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vriendschappelijk vingerverven dan?
Waarom is vingerverven fout gespeld, is dat geen woord?
neequote:
quote:
zij zit in de friendzone?quote:Op maandag 23 december 2013 12:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ik vind Sof niet leuk, maar ik wil wel vrienden blijven
gelukkig welquote:
ik haal geen kaartjesquote:Op maandag 23 december 2013 12:00 schreef Typisch het volgende:
tjacka is nog kutter gaan posten dan toen hij geen mod was
dat is wel een prestatie
sof dont need no manquote:
haat je mij?quote:
zal je computer wel dyslexie hebbenquote:Op maandag 23 december 2013 12:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
vingerverfen
Staat ook een rood dingeslijntje onder
Denk het ookquote:Op maandag 23 december 2013 12:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zal je computer wel dyslexie hebben
nee jij danquote:
dat weet je zelf ook welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |