jawel,quote:
ik wou dat ik ging slapequote:Op maandag 23 december 2013 03:35 schreef Purplesparks2 het volgende:
[..]
je benen kunnen wel slapen dan, dus.
maar lukt dus niet, of wilt niet. volgens mij had je dat al verteld maar dan was ik het alweer vergeten.quote:
Niet voor 1 nachtjequote:Op maandag 23 december 2013 03:37 schreef Purplesparks2 het volgende:
[..]
maar lukt dus niet, of wilt niet. volgens mij had je dat al verteld maar dan was ik het alweer vergeten.
ach misschien is dit wel hoe ik er echt over denkquote:Op maandag 23 december 2013 03:45 schreef Ezell het volgende:
fokkie, je kan vast nu niet normaal meer denken he?
que?quote:Op maandag 23 december 2013 03:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ach misschien is dit wel hoe ik er echt over denk
nee dus? want anders zou ik je even whatsappenquote:Op maandag 23 december 2013 03:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ach misschien is dit wel hoe ik er echt over denk
over allequote:
doe maarquote:Op maandag 23 december 2013 03:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
nee dus? want anders zou ik je even whatsappen![]()
quote:
hoeft niet. wel lief van jequote:
Vuile alcoholist?!quote:Op maandag 23 december 2013 10:25 schreef Jhali het volgende:
Morgen
Was chill gisteravond haha, wel beetje hoofdpijn
Fokkie had beetje veel gedronken haha. Hoop dat 'ie ok is.quote:Op maandag 23 december 2013 10:24 schreef supersof het volgende:
Goeiemorgen
Wat was er met fokit aan de hand
heeft hij echt heel die fles wodka leeggedronken?quote:Op maandag 23 december 2013 11:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Fokkie had beetje veel gedronken haha. Hoop dat 'ie ok is.
tomtomquote:Op maandag 23 december 2013 11:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[..]
wat heb je gevraagd voor je verjaardag
ja, maar was maar 12.5%quote:Op maandag 23 december 2013 11:36 schreef supersof het volgende:
[..]
heeft hij echt heel die fles wodka leeggedronken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |