Goeie ouwe tijd inderdaadquote:Op maandag 23 december 2013 23:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
VROEGER HEETTE DIT "SCANMAN...TIETTUH!!"
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:41 schreef Tuinfluitert het volgende:
Ik heb een universitaire opleiding, mijn IQ is torenhoog!
[ afbeelding ]
Cap: waxmask
Reacties in de SC lieverd...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Met die rode lippen en kale kop heeft hij vaag iets van Diederik Samsom.
quote:
Het blijkt een beetje versleten exemplaar te zijn van een wel degelijk echt embleem....verzekert mij een betrouwbare poster in de COSquote:Op zondag 19 januari 2014 19:56 schreef DaniqueV het volgende:
[..]al is het nog lastig om te zien, onderste lijkt wel het gezicht van Bob Marley te zijn in het midden als je je hoofd iets naar links houd hahaha
Ben benieuwd! :-D waar moet die dan voor staan dat embleem? ik zie er n.l. nog steeds van het regiment van Heutsz in terug. Zover ik heb begrepen en heb kunnen achterhalen klopt dit niet met het verhaal 400 Gnkbat waar Jimmy gelegerd is geweest. Via google proberen te achterhalen http://www.defensie.nl/la(...)regiment_van_heutsz/quote:Op zondag 19 januari 2014 20:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het blijkt een beetje versleten exemplaar te zijn van een wel degelijk echt embleem....verzekert mij een betrouwbare poster in de COS
Deze.. en dat is het laatste wat ik er aan besteed.. succesquote:Op zondag 19 januari 2014 20:07 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ben benieuwd! :-D waar moet die dan voor staan dat embleem? ik zie er n.l. nog steeds van het regiment van Heutsz in terug. Zover ik heb begrepen en heb kunnen achterhalen klopt dit niet met het verhaal 400 Gnkba waar Jimmy gelegerd is geweest. Via google proberen te achterhalen http://www.defensie.nl/la(...)regiment_van_heutsz/
Klopt het dan toch? dat is een embleem van het regiment van Heutsz begin jaren 50 die ik ook gevonden had. Blij dat iemand die er kennis van heeft dit bevestigd ook heeftquote:Op zondag 19 januari 2014 20:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Deze.. en dat is het laatste wat ik er aan besteed.. succes
[ afbeelding ]
begrijp ik ook wel.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Alles gaat in de COS.. sorry het wisselen is teveel gezeik
quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Een andere vraag, tijdens vorige RLS's was er altijd een CAPs topic.
Dat is er nu blijkbaar niet meer, mag dat niet meer op FOK of is er een andere reden ?
Toen kon je dit soort CAPs plaatsen, en het was een leuk topic ......![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |