Film raakte me niet echt :/quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:58 schreef Gwywen het volgende:
Into the wild vond ik vooral het eind heel treurig. Film zelf was redelijk optimistisch, tot ongeveer 10 minuten voor het eind.
Seven Pounds noemde ik ook al ja. Heb echt weinig met het genre, maar die film was echt geweldigquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:33 schreef Fok-it het volgende:
Edward Scissorhands, really niemand?Zo mooi
Seven Pounds
Remember Me
Pursuit of Happiness
Hacchi ofzo
Dead Poets Society
Pay it forward
quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:58 schreef Gwywen het volgende:
The deer hunter al genoemd?
O, en wacht: Grave of the Fireflies
Als je een eventuele aversie tegen anime/tekenfilms opzij kunt zetten is dit met afstand de treurigste film ooit.
Into the wild vond ik vooral het eind heel treurig. Film zelf was redelijk optimistisch, tot ongeveer 10 minuten voor het eind.
Grave of the Fireflies, wat een filmquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:58 schreef Gwywen het volgende:
The deer hunter al genoemd?
O, en wacht: Grave of the Fireflies
Als je een eventuele aversie tegen anime/tekenfilms opzij kunt zetten is dit met afstand de treurigste film ooit.
Ja, Edwardquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:33 schreef Fok-it het volgende:
Edward Scissorhands, really niemand?Zo mooi
Seven Pounds
Remember Me
Pursuit of Happiness
Hacchi ofzo
Dead Poets Society
Pay it forward
Je hebt gelijk, ik was even de treurige atmosfeer van de film vergeten.quote:Op maandag 30 december 2013 00:53 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Er gaan best veel mensen dood in Scarface, dat vind ik heel erg treurig.
Is al genoemd.quote:Op maandag 30 december 2013 01:04 schreef hmmmz het volgende:
500 days of summer, vond ik ook wel treurig.
Is al genoemd.quote:
Ok bedankt, jij bent mijn redder.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat, je bedoelt (500) Days of Summer? Dat is niet bepaald een treurige film, nee.
ik vond het wel een treurige filmquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat, je bedoelt (500) Days of Summer? Dat is niet bepaald een treurige film, nee.
ik top mquote:Op vrijdag 3 januari 2014 02:12 schreef Arcee het volgende:
Veel treuriger dan dit wordt het niet: Der siebente Kontinent (1989) - IMDb
Danke en neequote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:11 schreef DownBusiness het volgende:
McCarthys The Road (2009)
Maar waarschijnlijk al gezien?
Eveneens van Haneke...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 02:12 schreef Arcee het volgende:
Veel treuriger dan dit wordt het niet: Der siebente Kontinent (1989) - IMDb
Lol heb ik op school gezien, niet eens zo slecht idd.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:11 schreef Remqo het volgende:
Van eigen bodem
Spijt! (2013) - IMDb
Voor een Nederlandse film vind ik deze erg goed en best wel pakkend.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |