abonnement Unibet Coolblue
pi_134753866
Wtf.

Pakketje van caliroots, status is afgeleverd bij mij thuis en ondertekend door mij.

Echter ben ik al de hele dag niet thuis geweest en m'n huisgenoten ook niet.
Er ligt ook geen briefje in de bus dat het pakket bij de buren is afgeleverd en heb het ook bij een aantal buren nagevraagd....

Moet ik hier nou weer mee joh....
  vrijdag 27 december 2013 @ 18:54:08 #202
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_134755763
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 18:08 schreef doo. het volgende:
Wtf.

Pakketje van caliroots, status is afgeleverd bij mij thuis en ondertekend door mij.

Echter ben ik al de hele dag niet thuis geweest en m'n huisgenoten ook niet.
Er ligt ook geen briefje in de bus dat het pakket bij de buren is afgeleverd en heb het ook bij een aantal buren nagevraagd....

Moet ik hier nou weer mee joh....
Hmm klote is dat altijd..

Door welk bedrijf is de levering gedaan? DHL?

Ik zou overigens gewoon zsm bellen naar de afleveraar en daar om duidelijkheid vragen. Als er is getekend dan kun je altijd opvragen door wie er is getekend.

Maar ja lekker kut, wat zat er allemaal in?
#FREEBAJSKORV
pi_134756238
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 18:08 schreef doo. het volgende:
Wtf.

Pakketje van caliroots, status is afgeleverd bij mij thuis en ondertekend door mij.

Echter ben ik al de hele dag niet thuis geweest en m'n huisgenoten ook niet.
Er ligt ook geen briefje in de bus dat het pakket bij de buren is afgeleverd en heb het ook bij een aantal buren nagevraagd....

Moet ik hier nou weer mee joh....
Ik heb dit één keer gehad met een spijkerbroek van 200 euro. M'n geld niet terug gekregen van Paypal omdat er getekend was. Koerier (weet niet meer welke) wist natuurlijk niet meer waar ze hadden aangebeld en wie er had getekend. Voor 200 euro ga je zo'n bedrijf niet voor de rechter slepen. Was dus gewoon m'n poen kwijt. Was zwaar kut, hoop van harte dat 't bij jou wel goed komt.
pi_134756338
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 19:05 schreef flotser het volgende:

[..]

Ik heb dit één keer gehad met een spijkerbroek van 200 euro. M'n geld niet terug gekregen van Paypal omdat er getekend was. Koerier (weet niet meer welke) wist natuurlijk niet meer waar ze hadden aangebeld en wie er had getekend. Voor 200 euro ga je zo'n bedrijf niet voor de rechter slepen. Was dus gewoon m'n poen kwijt. Was zwaar kut, hoop van harte dat 't bij jou wel goed komt.
Dat soort shit zou ik me nooit laten gebeuren. Beetje handig zijn en je moet je geld wel terug kunnen krijgen, onzin om zelf de schade op je te nemen natuurlijk.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
  vrijdag 27 december 2013 @ 19:10:02 #205
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_134756452
Poeh dat is klote doo.. Nu weet je ook helemaal niet waar het gebleven is. Ik wacht iig nog op m'n pakketje van SNS.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_134756565
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 19:07 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Dat soort shit zou ik me nooit laten gebeuren. Beetje handig zijn en je moet je geld wel terug kunnen krijgen, onzin om zelf de schade op je te nemen natuurlijk.
Leg dat beetje handig zijn dan eens uit? Heb toen van alles geprobeerd, maar aangezien er getekend is, sta je machteloos. Bedrijf z'n woord tegen jouw woord. Had ik ze voor de rechter moeten slepen dan? Aangifte doen bij de politie? Al die tijd die je daar aan kwijt bent (en eventuele kosten) was mij de moeite niet waard. Ik nam m'n verlies toen maar. Balen, maar soms verlies je in 't leven.
pi_134756660
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 19:12 schreef flotser het volgende:

[..]

Leg dat beetje handig zijn dan eens uit? Heb toen van alles geprobeerd, maar aangezien er getekend is, sta je machteloos. Bedrijf z'n woord tegen jouw woord. Had ik ze voor de rechter moeten slepen dan? Aangifte doen bij de politie? Al die tijd die je daar aan kwijt bent (en eventuele kosten) was mij de moeite niet waard. Ik nam m'n verlies toen maar. Balen, maar soms verlies je in 't leven.
Jouw handtekening op je id vergelijken met de daadwerkelijke handtekening?
pi_134756815
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 19:13 schreef Nezhi het volgende:

[..]

Jouw handtekening op je id vergelijken met de daadwerkelijke handtekening?
Ja, en dan zien ze dat er verschil is... en dan? Ik heb toen (is inmiddels al zo'n 4 jaar geleden) van alles geprobeerd. Lopen dreigen met van alles juridisch etc bij die koerier, maar niks hielp. Gewoon poen kwijt.

Ik hoop natuurlijk van harte dat 't bij Doo anders loopt en hij z'n spullen/poen wel krijgt.
pi_134757639
Opnemen met Caliroots, die heeft een overeenkomst met de koeriersdienst, jij als koper niet. Caliroots dient een bewijs van aflevering te kunnen overleggen.

Overigens blijft het ergens altijd een 'raar' systeem, want als koper 'bewijzen' dat je iets niet hebt gehad is natuurlijk ook erg lastig.
pi_134758128
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 19:35 schreef Modus het volgende:
Opnemen met Caliroots, die heeft een overeenkomst met de koeriersdienst, jij als koper niet. Caliroots dient een bewijs van aflevering te kunnen overleggen.

Overigens blijft het ergens altijd een 'raar' systeem, want als koper 'bewijzen' dat je iets niet hebt gehad is natuurlijk ook erg lastig.
Ik hoop van harte dat Caliroots coulant is en 't goed maakt met Doo. Ik had toen een Ebay-verkoper als verkoper, die had een bevestiging dat er getekend én dus geleverd was en deed er niks aan om mij tegemoet te komen.
pi_134758328
Het gaat niet om hopen, is gewoon wetgeving waar ze zich aan dienen te houden.
pi_134758957
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 19:17 schreef flotser het volgende:

[..]

Ja, en dan zien ze dat er verschil is... en dan? Ik heb toen (is inmiddels al zo'n 4 jaar geleden) van alles geprobeerd. Lopen dreigen met van alles juridisch etc bij die koerier, maar niks hielp. Gewoon poen kwijt.

Ik hoop natuurlijk van harte dat 't bij Doo anders loopt en hij z'n spullen/poen wel krijgt.
Niet dreigen, gewoon rustig je gelijk halen. Kwestie van goed discussieren, snel de baas spreken, etc. Misschien vanwege mijn job, maar ik verlies dit soort dingen nooit, absoluut nooit.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_134759023
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 20:04 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Niet dreigen, gewoon rustig je gelijk halen. Kwestie van goed discussieren, snel de baas spreken, etc. Misschien vanwege mijn job, maar ik verlies dit soort dingen nooit, absoluut nooit.
Jij verliest sowieso nooit.
Winner 4 life! :7
Faka G
pi_134760062
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 19:49 schreef Modus het volgende:
Het gaat niet om hopen, is gewoon wetgeving waar ze zich aan dienen te houden.
Ja klopt, maar gelijk hebben is niet altijd gelijk krijgen. Er is afgeleverd en een handtekening. Dat kunnen zij bewijzen. Jij moet maar bewijzen dat ze niet bij jou hebben afgeleverd en dat je die rare krabbel van een handtekening niet zelf gezet hebt. Als ze voet bij stuk houden rest alleen nog maar de rechtbank en daar had ik voor die 200 euro verlies geen trek in.

Leuk dat hier alleen maar winnaars op 't forum zitten, maar tijd is voor mij geld en uren tijd weggooien die ik als ZZP-er goed kan gebruiken om weer meer poen te verdienen is mij meer waard dan een hoop uren/dagen ergenis met misschien m'n 200 euro terug :)

Edit: Vind 't, zeker met deze horrorverhalen in 't achterhoofd, ook altijd zo vreemd dat bij aangetekende pakketpost de ontvanger geen legitimatie hoeft te laten zien aan de deur. Heb je 't pakketje gemist en ga je 't ophalen bij 't postkantoor of elders dan krijg je 't niet mee zonder legitimatie. Dingen kloppen soms gewoon niet.

[ Bericht 6% gewijzigd door flotser op 27-12-2013 20:53:17 ]
pi_134762277
Ik snap helemaal wat je bedoelt. Met die handtekening is simpel, dat valt te vergelijken met een officieel document van jezelf. Lijkt me bewijs genoeg. Maar het kost je sowieso veel tijd om achteraan te gaan. Als een bedrijf niet thuis geeft zou ik zelf ook niet meteen weten waar dan aan te kloppen. Wel denk ik dat áls je eenmaal gelijk zou krijgen via een zaak, je vast ook wel gemaakte onkosten terugkrijgt.

Verder klopt de werkwijze van veel bezorgers idd niet, mede te danken aan de belachelijke voorwaarden die koeriers stellen. Om nog íets te verdienen worden regels massaal aan de laars gelapt. Mag niet idd, maar het verklaart wel waaróm het gebeurt. En bedrijven als TNT en DHL blijven ermee weg komen doordat er gewoon een grote vraag is naar hun diensten en omdat maar weinig mensen klachten indienen denk ik (niet in de laatste plaats omdat dat soort klachtenprocedures ook bewust moeilijk en ondoorzichtig worden gemaakt). Als alleen jij had mogen tekenen maar het ligt bij de buren en je hebt 's avonds alsnog je pakketje, hoeveel mensen gaan dan alsnog een klacht indienen dat niet volgens de regels is gehandeld? Vrijwel niemand denk ik.
pi_134762430
Ik lees het morgen ff terug allemaal, nu geen tijd. Er zit voor ¤350 aan shit in..

Waarvan 300 van een huisgenoot is waarvoor ik moest bestellen.
Hoerezooi
  vrijdag 27 december 2013 @ 21:29:31 #217
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_134763192
Let eens op je taalgebruik. Het is hoereNzooi.
pi_134763630
Flyknit AMs nu op Nikestore NL.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_134773416
Filling pieces lijken me wel nice, iemand ervaring met de kwaliteit?
Irene is bae <3
pi_134775237
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 16:09 schreef Bajskorv het volgende:
So hard. Must not come.

[ afbeelding ]
Lekker gaan.

pi_134775337
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 16:09 schreef Bajskorv het volgende:
So hard. Must not come.

[ afbeelding ]
http://link.marktplaats.nl/759913457

Helaas niet mijn maat, anders copped.
  zaterdag 28 december 2013 @ 03:54:07 #222
181274 mr-puta
This is a modern world.....
pi_134775973
Wanneer komen de shaw runners in NL in de winkel en waar?
Zag dat je ze bij verschillende webshops al wel kunt pre-orderen.
pi_134776027
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 december 2013 00:55 schreef Jiang153 het volgende:
Filling pieces lijken me wel nice, iemand ervaring met de kwaliteit?
Topschoenen! Heb de low mountain ostrich, houden zich heel goed.. goede vier maanden in bezit
pi_134776726
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 december 2013 02:28 schreef Lemar het volgende:

[..]

http://link.marktplaats.nl/759913457

Helaas niet mijn maat, anders copped.
Precies mijn maat, maar hoe de fuck zorg je voor die scheur in de zool?
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_134776800
Niet mokken, gewoon rocken? Anders een mailtje naar leyp sturen of hun er iets mee kunnen.

Ik denk trouwens dat ik de breda vandaag skip, vind het rood niet zo mooi als op de vorige releases. Maar aan de andere kant is het wel een grailtje :') keuzes keuzes
Faka G
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')