Het zijn geen banneds, maar breds. Banneds hebben dat kruisje op de hiel. Bij de meeste Jordan dealers te krijgen idd.quote:Op zondag 22 december 2013 22:06 schreef Senderious het volgende:
Niemand die warm loopt voor de Jordan 1 Banneds?
Wordt deze de 28e gewoon in de Nike stores en Footlockers verkocht?
Ooh hemeltje, was ze vergeten. Hield het topic niet in de gaten omdat ik verwachtte gequote te wordenquote:Op zondag 22 december 2013 21:04 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Nog interesse in die Supremes.
Erg mooi sneakertje... ik zelf begin die air max 90 sneakerboot steeds meer te voelen. Wacht ff tot ie ergens voor 50% korting is en dan cop ik 'mquote:Op zondag 22 december 2013 23:22 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
Bit the bullet... 175 gbp.
Fucking resellers maar eindelijk gekocht. God bless.
Wil ik ook nog welquote:Op zondag 22 december 2013 23:22 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je die Mercerpants gewoon bij Kith online gekocht of op een andere manier? Die belachelijk hoge verzendkosten (boven 50 dollar dacht ik) weerhouden mij er nl van daar dingen te bestellen...quote:Op maandag 23 december 2013 01:31 schreef acbs2 het volgende:
Mercer pants en 3m polkadot hypesokken.
[ link | afbeelding ]KithNYC_ICNY by -acbs2-
dank bajs. De Fox Brothers Destroyer is dope maar heb nog andere uitgaven die prioriteit hebben. Qua jassen zit ik al goed deze winter.quote:Op zondag 22 december 2013 16:46 schreef Bajskorv het volgende:
Oh, en voor SHOOOTO heeft SNS nu 40% korting of die Nike x Fox Brothers destroyer. De zwarte destroyer heeft trouwens dezelfde korting, nu 210 euro.
En verder heeft SNS 40% op die ubergeile Gyakusou Aeroloft en alle andere kleding. Geen slechte deal.
Up to par met Silent. Constructie is nog niet zo boeiend, maar wel degelijk.quote:Op maandag 23 december 2013 11:35 schreef leppeh het volgende:
Misschien niet helemaal de goeie plek, maar heeft iemand ervaring met spullen van Enfin Levé? Die merino longsleeve ziet er wel oké uit, maar ik vraag me af hoe de kwaliteit is.
http://www.facebook.com/enfinleve
Aangezien mensen vorig jaar voor de 11's 24 uur gingen campen denk ik dat je wel redelijk winst kan maken maar ja verzondkosten/ebay/paypal maken het altijd moeilijkquote:Op maandag 23 december 2013 18:21 schreef matthijst het volgende:
Resell?
Valt d'r winst op die krengen te maken dan?
Als je die Gamma XI's als voorbeeld neemt. Dingen kosten hier al $240, verzenden al gauw $35-40. Dan hou je d'r toch weinig aan over?
Als het nou Yeezy's waren
Precies, als het hier 1 dollar = 1 euro was en geen douane en btw shit dan was het hier resell-heaven qua Jordan, maar voor de prijzen die wij kunnen vragen kunnen ze al bij hun eigen USA resellers terecht, dan hebben ze iig ook geen douane, btw en langer wachten.quote:Op maandag 23 december 2013 18:21 schreef matthijst het volgende:
Resell?
Valt d'r winst op die krengen te maken dan?
Als je die Gamma XI's als voorbeeld neemt. Dingen kosten hier al $240, verzenden al gauw $35-40. Dan hou je d'r toch weinig aan over?
Als het nou Yeezy's waren
Jordan is idd vrij prijzig.quote:Op maandag 23 december 2013 18:54 schreef SHOOOTO het volgende:
lol, breds 1 resellen.
De EU retailprijs is te hoog om een beetje winst te maken tenzij het om een limited Kobe/LeBrons gaat. Die liggen hier vaak stof te happen.
Ja klopt.quote:Op maandag 23 december 2013 18:54 schreef SHOOOTO het volgende:
lol, breds 1 resellen.
De EU retailprijs is te hoog om een beetje winst te maken tenzij het om een limited Kobe/LeBrons gaat. Die liggen hier vaak stof te happen.
300$quote:Op maandag 23 december 2013 18:28 schreef matthijst het volgende:
edit: wat Flotser zegt idd
Bred XI's staan nu voor $300 inclusief verzenden op Ebay.
Da's 220 euro zo'n beetje, dus echt veel ruimte zit daar ook niet in.
Fucked up trouwens, dat steeds meer Ebay verkopers en webwinkels die BTW al vooraf laten aftikken
Voor geen jordan 11's zijn vorig jaar campouts nodig geweest, tenzij je in Amerika bedoeld maar daar campen ze voor alles.quote:Op maandag 23 december 2013 18:24 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Aangezien mensen vorig jaar voor de 11's 24 uur gingen campen denk ik dat je wel redelijk winst kan maken maar ja verzondkosten/ebay/paypal maken het altijd moeilijk
Bred 11's waren 180quote:Op maandag 23 december 2013 19:57 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
300$
-10% ebay & paypal fees
270 $
-35$ shipping (US)
235 $ -> 171 e.
Wat is de retail op die dingen? 160/170?
Jaa kloptquote:Op maandag 23 december 2013 20:10 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Voor geen jordan 11's zijn vorig jaar campouts nodig geweest, tenzij je in Amerika bedoeld maar daar campen ze voor alles.
Kobe's en lebrons liggen het laatste jaar echt geen stof mee te happen ook, hyped lebron/kobe spul is in 10 min weg.
Vroeger wel eens dat er kobe's ofzo bleven liggen die voor veel op ebay konden
Ik heb niks met basketballschoenen maar die 11's vind ik juist wel goed omdat ze niet zo clunky zijn.quote:Op maandag 23 december 2013 19:11 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Jordan is idd vrij prijzig.
Zag gisteren iemand op die gamma 11. Totaal mijn ding niet.
Ik vind het model niet mooi. Daarnaast vind ik dat glimmende leer ook niks. De 3 en 5 (4 nog net) vind ik de meest geslaagde Jordans.quote:Op maandag 23 december 2013 20:32 schreef leppeh het volgende:
[..]
Ik heb niks met basketballschoenen maar die 11's vind ik juist wel goed omdat ze niet zo clunky zijn.
Is voor chicks mattie.quote:Op maandag 23 december 2013 21:34 schreef Bajskorv het volgende:
Nette iD.... Iemand die hier op rent toevallig?
[ afbeelding ]
Cheers, scheelt weer knaken. Sufkut die ik ben.quote:
Dat was m'n hele puntquote:Op maandag 23 december 2013 20:15 schreef zwartemarktplaats het volgende:
9 euro verlies. Ga je niet rijk van worden Matthijs.
Ik heb 1 paar Reebok Pump Omni Lite in bezit, die vallen tts. Dus met Nike/Jordan heb ik over 't algemeen size 11 en met die Reebok's dus ook. Supra en Vans heb ik niet dus daar kan ik je niet mee helpen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 03:16 schreef OudeBok het volgende:
En sizing van Reebok Pump Omni Lite Codura? Kan ik ervan uitgaan dat een 44,5 daarvan overeenkomt met een 44,5 Vans/Supra?
Thanks, ik ga eens in m'n Jordans kijken welke size ik heb. Ik koop sporadisch online, dus weet 't niet 100% zeker, alleen dat 44,5 doorgaans wel goed is. In de winkel let ik niet echt op sizing, zolang 't maar lekker zit uiteindelijk.quote:Op dinsdag 24 december 2013 03:26 schreef flotser het volgende:
[..]
Ik heb 1 paar Reebok Pump Omni Lite in bezit, die vallen tts. Dus met Nike/Jordan heb ik over 't algemeen size 11 en met die Reebok's dus ook. Supra en Vans heb ik niet dus daar kan ik je niet mee helpen.
Beaters heb je, die koop je niet.quote:Op maandag 23 december 2013 19:22 schreef Rozzje het volgende:
Weet iemand leuke beaters om te hebben ik dacht aan vans highs
Nou ik heb specifiek schoenen die ik draag omdat ik ze kan beatenquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:46 schreef Pauller het volgende:
[..]
Beaters heb je, die koop je niet.
Ja klopt of dat je schoenen hebt die je alleen voor speciale gelegenheden draagt maar dan altijd draagt.. idd vans/allstars zijn echt chill om paar paar van te hebbenquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:34 schreef OudeBok het volgende:
Bij mij begint er regelmatig iets als schoen om vrij netjes te houden, en wordt het een beater binnen 2 maanden. Gemiddelde Vans/Converse is wel oké om te beaten, zonder dat het zonde van je geld is imo. M'n huidige beaters zijn Skytop 2's
Klopt. Ik heb een paar Vans OTW Alomar liggen (helemaal zwart los van de sole) voor nette gelegenheden, waar sneakers nog wel kunnen. Tenminste, dat was de bedoeling..quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:13 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ja klopt of dat je schoenen hebt die je alleen voor speciale gelegenheden draagt maar dan altijd draagt.. idd vans/allstars zijn echt chill om paar paar van te hebben
quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:22 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb een paar Vans OTW Alomar liggen (helemaal zwart los van de sole) voor nette gelegenheden, waar sneakers nog wel kunnen. Tenminste, dat was de bedoeling..
Dit is exact hoe het bij mij altijd verloopt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:44 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik beat alles.
Laatst weer een paar Clarks aangeschaft voor op kantoor, 2 weken later vond ik mijzelf terug in een kroeg met ze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:15 schreef Bojore het volgende:
Die Trainerendors zitten wel verdomd lekker, zit er aan te denken om die stussy x trainerendor te halen maar die geelachtige zijn op...Waar wil je die stussy collab halen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love will tear us apart (Joy Division)
Got them all reds.quote:Op zondag 22 december 2013 23:22 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:15 schreef Bojore het volgende:
Die Trainerendors zitten wel verdomd lekker, zit er aan te denken om die stussy x trainerendor te halen maar die geelachtige zijn op...hb > kttSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Faka G
Klopt, maar toch vind ik het gruwelijk harde crackjunkrommel (A). Heb er hier en daar iets tussen zien zitten..quote:Op woensdag 25 december 2013 04:09 schreef Zwappel het volgende:
Wanneer ontslaat Adidas Jeremy Scott? Volgens mij draaien ze toch geen winst met die bullshit van hemElke crackjunk kan die rommel verzinnen
Lekker.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:46 schreef Bajskorv het volgende:
Kon niet slapen, toch nog geslaagd. Erg goeie sale, maar had qua kleding niks echt nodig. Teveel momenteel en tevreden. Wel veel goedkope sneakers, dus wat relaxte pickups:
Paar beanies voor de winter van Norse en APC.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat adidas voor de net. Vast onderdeel van mijn kledingkast, en op deze prijzen leuke toevoegingen. Paartje Adidas x KZK x Mark McNairy Hook Shot, Adidas x Edifice Campus 80s (clean.... so white) en voor de winter Asics GT2 "Elf". Oh, en paartje goedkope hardloopschoenen, kan je nooit genoeg van hebben en retecheap.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan het voor minder dan 50 pond per paar niet laten liggen.quote:Op woensdag 25 december 2013 08:53 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Lekker.![]()
Vind die hookshot echt dope, maar wil even geen sneakers bestellen.
'n vriend van me ooit wat gekocht daar, echt ziek snelle levering, 2/3 dagen of zo. en geen customs etc.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:23 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Iemand wel eens wat van Hypebeast gekocht? Wordt je dan slapped met VAT charges?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ze in m'n mandje gezet en twijfel nog.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:14 schreef doo. het volgende:
Bajs je hebt me te weten overtuigen met die mcnasties, vannacht met bierglazen bekeken maar nu ik ze weer zie zijn ze echt dik. Lekkere suede ook. Gaan gecopped worden, vallen ze tts?
Ik hoop het.... Vergeten wat ik ook alweer heb in mijn courtstars/superstars, maar volgens mij draag ik US 10.5, dus iets kleiner. Kan er ook compleet naast zitten, dan heb ik twee paar te kleine Adidas...quote:Op woensdag 25 december 2013 13:14 schreef doo. het volgende:
Bajs je hebt me te weten overtuigen met die mcnasties, vannacht met bierglazen bekeken maar nu ik ze weer zie zijn ze echt dik. Lekkere suede ook. Gaan gecopped worden, vallen ze tts?
All white is een must in mijn kledingkast, en de laatste zijn niet zo white meer. Prima tijd voor goedkope vervanging.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:36 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb ze in m'n mandje gezet en twijfel nog.Nog even kijken bij SNS of daar wat leuks is.
All white campus is ook lekker. Alleen vind de maat van adidas soms een beetje tricky bij mij omdat 9,5 soms net iets te ruim is.
Fulltime werken.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:22 schreef OudeBok het volgende:
En ik me maar afvragen hoe de fuck jullie aan al dat geld komen. Resells?
Fair enough. Wordt hem jammer genoeg nog niet ivm studie. Ach, dat betekent dat ik over een jaar of 4 des te harder kan gaan coppen.quote:
29. Toen ik studeerde was ik ook broke as fuck. En na een periode in het buitenland helemaal.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:24 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Fair enough. Wordt hem jammer genoeg nog niet ivm studie. Ach, dat betekent dat ik over een jaar of 4 des te harder kan gaan coppen.
Ben for some reason in de veronderstelling dat niemand gemiddeld ouder dan 18 is.
Koop hem, die is zoooo sweet IRL.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:20 schreef Bajskorv het volgende:
Ik word nog steeds warm van die Nanamico Gore-tex camo jas... Maar goed, 500 pondjes is ook in de sale een hoop centjes.
Ik zou IN PRINCIPE elke maand 200 euro aan sneakers/streetwear kunnen besteden. Maar food, food, en prullaria..quote:Op woensdag 25 december 2013 14:26 schreef don-diablo het volgende:
[..]
29. Toen ik studeerde was ik ook broke as fuck. En na een periode in het buitenland helemaal.
Ach, maakt op mijn 33e niet meer uit wat ik "in principe" kan besteden. Moet gewoon beetje normaal blijven, niet alles hoeft op.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:28 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Ik zou IN PRINCIPE elke maand 200 euro aan sneakers/streetwear kunnen besteden. Maar food, food, en prullaria..
Herkenbaar.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:38 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ach, maakt op mijn 33e niet meer uit wat ik "in principe" kan besteden. Moet gewoon beetje normaal blijven, niet alles hoeft op.
I know. Kriebelt overal. Maar ik heb zo veel te veel jassen.quote:
21, redelijk bevoorrecht though.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:24 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Fair enough. Wordt hem jammer genoeg nog niet ivm studie. Ach, dat betekent dat ik over een jaar of 4 des te harder kan gaan coppen.
Ben for some reason in de veronderstelling dat niemand gemiddeld ouder dan 18 is.
You need more jackets. You need more jackets, because you really need them.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:49 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
I know. Kriebelt overal. Maar ik heb zo veel te veel jassen.
Hm, waar heb ik het voor nodig?quote:Op woensdag 25 december 2013 14:52 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Overigens nog niet in het topic gezien:
strictlysupreme gooit de registraties open voor 1 (random) uur vandaag. Moeite waard om op te letten.
Ze gaan wel de banhammer er fel overheen gooien.
Nee, denk ik ook niet. Zit af en toe wat leuks tussen, maar met het merk zelf heb ik weinig.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:58 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Wel fijn board voor oudere supreme collectie dingetjes etc. voor een degelijke prijs op te scheppen. Denk niet dat het helemaal jouw ding is.
So right. Copped. Mezelf laten beloven dat ik voor £500 aan sneaker ga verkopen om het goed te maken. Moet lukkenquote:Op woensdag 25 december 2013 14:53 schreef doo. het volgende:
[..]
You need more jackets. You need more jackets, because you really need them.
So hot.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:53 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
So right. Copped. Mezelf laten beloven dat ik voor £500 aan sneaker ga verkopen om het goed te maken. Moet lukken
So wavey. Fitpic tzt please.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:53 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
So right. Copped. Mezelf laten beloven dat ik voor £500 aan sneaker ga verkopen om het goed te maken. Moet lukken
Ik ga geen retail meer verkopen aan resellers...quote:Op woensdag 25 december 2013 18:48 schreef doo. het volgende:
[..]
So wavey. Fitpic tzt please.
En wat betreft de sneaks. Ik heb nog wel een huisgenoothhe
Ga je hier posten wat er allemaal weg gaat?quote:Op woensdag 25 december 2013 19:34 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik ga geen retail meer verkopen aan resellers...
klinkt als een wel heel gesloten clubje dus, nu geen spijt dat ik gemist heb. Reden van ban?quote:Op woensdag 25 december 2013 22:48 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Nu al gebanned op Strictly.
@Don: die zijn ziek. Pure liefde.
Nog niet kunne posten maar...quote:Op woensdag 25 december 2013 22:55 schreef Atta-boy het volgende:
Hahaha wtf heb je gedaan om zo snel gebanned te worden?
Ik heb geen account maar check soms via een vriend
Ps merry christmas fok matties!
Yeah, geen haar op mijn hoofd die gaat betalen. Sup talk fam voldoet. Bizar gewoon.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:09 schreef Apostrof het volgende:
Ha lees op hun fb dat meer dan de helft gebanned is, wegens dubbele accounts. Nu gaan ze alleen members aannemen die een ongedefinieerd bedrag betalen..:'). Vind Supreme echt gaaf maar teveel lui zijn haast religieus.
Mijn tweede naamquote:Op woensdag 25 december 2013 23:12 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Nog niet kunne posten maar...
Username: 'Amadeus'
Ze houden echt niet van Odd Future en kunnen blijkbaar ook niet lachen om cheeky referenties, haha.
Oh well.
$_$ us12 toch?quote:Op woensdag 25 december 2013 16:53 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Damn son. prodigy child.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:25 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Mijn moeder wilde me eerst Amadeus als voornaam noemen, dat was pas OG geweest
Dat is wel een ontzagwekkende naam moet ik zeggen. Fuck doopnamen, aan elkaar plakken en in het vervolg met "Boris Amadeus" voorstellen zou ik zeggen.quote:
Vergeet je boys niet.quote:Op donderdag 26 december 2013 19:50 schreef Atta-boy het volgende:
Ik heb een lot gekregen voor mijn verjaardag, 48 milli we in this
quote voordat die hem kan editten.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:05 schreef Atta-boy het volgende:
Als ik win krijgen jullie van mij een paar schoenen
Bristol/zeeman schoen naar keuzequote:Op donderdag 26 december 2013 20:16 schreef doo. het volgende:
[..]
quote voordat die hem kan editten.
quote:Op donderdag 26 december 2013 20:20 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Bristol/zeeman schoen naar keuze
Binnen Europa, dus ik vermoed van niet neequote:Op donderdag 26 december 2013 20:54 schreef anti-loper het volgende:
Heb je douane kosten als je van sneakersnstuff koopt?
Is inderdaad Zweden.quote:
Door dit verhaal ook maar een staatslot gekocht. That's the life. Alleen maar Yeezys.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:53 schreef Atta-boy het volgende:
Of ik word zoals die guy van nsb die gelijk 20 yeezy's en alle andere dure releases ooit kocht en dan een jaar later weer shit moeten verkopen omdat ik bijna blut ben
Klopt, maar FL blijft toch wel grotendeels eenheidsworst. Heb er 1 paar vandaan, dat ik niet vaak op de straten zag:quote:Op donderdag 26 december 2013 19:40 schreef Bajskorv het volgende:
Onzin. Er zijn nog steeds Footlocker exclusives, kun je niet je neus voor ophalen.
Gewoon op je 30e bij de top 0.01% zitten, dan pas young money enzo...
100% nietquote:Op donderdag 26 december 2013 21:48 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Is inderdaad Zweden.
Dus waarschijnlijk niet
Hmm, waarom zijn ze de aids onder de Jordans als ik vragen mag?quote:Op donderdag 26 december 2013 21:59 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
100% niet
Tenzij ze ze via Azië of Amerika ofzo gaan verzenden
Gelukkig worden die spizikes niet meer verkocht, de aids onder de jordans
Het is niet perse een goed teken als je iets niet vaak zietquote:Op donderdag 26 december 2013 21:54 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Klopt, maar FL blijft toch wel grotendeels eenheidsworst. Heb er 1 paar vandaan, dat ik niet vaak op de straten zag: [ afbeelding ] Model wel, colorway niet. Zijn helaas kapot gegaan, weet iemand toevallig of ik deze nog kan krijgen, ergens?
Een keer in de FL wilde een medewerker ze per direct van me kopen.
haha, maakt niet uit. Ik digg ze enorm hard, voor een of andere onverklaarbare reden. Was gewoon een instant see-fit-buy moment, back then. Stond nog nooit zo snel weer buiten.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:04 schreef Pauller het volgende:
[..]
Het is niet perse een goed teken als je iets niet vaak ziet
You shut your whore mouth.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:59 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
100% niet
Tenzij ze ze via Azië of Amerika ofzo gaan verzenden
Gelukkig worden die spizikes niet meer verkocht, de aids onder de jordans
Nog steeds lelijk, model is voor hypekids en swagga boyz die bij de swag store kleding kopen.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:07 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
You shut your whore mouth.
[ afbeelding ]
Is best lastig, aangezien de kleuren soms een beetje afwijken en daardoor de schoen alsnog een stuk minder mooi is.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:13 schreef OudeBok het volgende:
Is het m trouwens waard ID's te halen? Ik twijfel.. Echtheid van kleuren en zo.
denigererend over FL doen maar wel (fake) spizikes posten..quote:Op donderdag 26 december 2013 21:54 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Klopt, maar FL blijft toch wel grotendeels eenheidsworst. Heb er 1 paar vandaan, dat ik niet vaak op de straten zag: [ afbeelding ] Model wel, colorway niet. Zijn helaas kapot gegaan, weet iemand toevallig of ik deze nog kan krijgen, ergens?
Een keer in de FL wilde een medewerker ze per direct van me kopen.
kom maar op met je ETQ's.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:53 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Of de Janoski ID met Pendletonquote:Op donderdag 26 december 2013 22:19 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Het zijn altijd net de verkeerde modellen.
Nike ID hyperfuse 90's met 3M en glow in the dark opties.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fake, terwijl ik ze thuis heb liggen? Is een echt bestaande colorway? Zo denigrerend was het overigens heul niet.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:18 schreef SHOOOTO het volgende:
Nike ID moet weer eens een ¤35 deal gaan doen, die was nog best hard gegaan.
[..]
denigererend over FL doen maar wel (fake) spizikes posten..
[..]
kom maar op met je ETQ's.
Fair enough, maar dan mag 'ie me toch uitleggen wat er fake aan het plaatje is o.oquote:Op donderdag 26 december 2013 23:08 schreef Atta-boy het volgende:
Van echt bestaande cw worden waarschijnlijk de meeste fakes gemaakt
De site waar het vandaan komt zegt genoeg.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:09 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Fair enough, maar dan mag 'ie me toch uitleggen wat er fake aan het plaatje is o.o
Volgens mij is het enige verschil dat ik zie de stitches. Die zijn toch echt paars, of ben ik gek? Zijn identiek aan deze op eBay: http://www.ebay.com/itm/N(...)-Sz-11-/321280749396?quote:Op donderdag 26 december 2013 23:15 schreef Modus het volgende:
[..]
De site waar het vandaan komt zegt genoeg.
Dit zijn ze wel http://sneakernews.com/20(...)cool-grey-nikestore/
Nicequote:Op donderdag 26 december 2013 23:37 schreef acbs2 het volgende:
[ link | afbeelding ]Nike_Airmax_Lunar90_Infrared by -acbs2-
[ link | afbeelding ]Nike_Fuelband_SE_Rosegold by -acbs2-
Grotendeels van de aangeboden Jordan releases op eBay zijn vrijwel fakes. De zogenaamde "variants" duiken meer op en zijn bijna niet van de originele releases te onderscheiden.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:20 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Volgens mij is het enige verschil dat ik zie de stitches. Die zijn toch echt paars, of ben ik gek? Zijn identiek aan deze op eBay: http://www.ebay.com/itm/N(...)-Sz-11-/321280749396?
I get it. Ja, ben nog vrij noobish met deze dingetjesquote:Op donderdag 26 december 2013 23:50 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Grotendeels van de aangeboden Jordan releases op eBay zijn vrijwel fakes. De zogenaamde "variants" duiken meer op en zijn bijna niet van de originele releases te onderscheiden.
Plus wat Modus zegt, site waar de foto vandaan komt is ook niet legit. Ze hebben wel wmns Jeezy's 2.
QFTquote:Op donderdag 26 december 2013 20:05 schreef Atta-boy het volgende:
Als ik win krijgen jullie van mij een paar schoenen
hehe. Ik voor de St. Alfreds. Als ze uberhaupt er zijnquote:Op donderdag 26 december 2013 23:57 schreef xSanjay het volgende:
[..]
QFT
Elke FOK! mattie mag een grail naar keuze coppen, kom maar op met die foto's bois.
Ik zou denk ik voor deze gaan:
[ afbeelding ]
Zit niet in de beoogde partij voor verkoop.quote:
ik haat je, basj.quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:59 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Zit niet in de beoogde partij voor verkoop.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:43 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
ik haat je, basj.So much luv.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik post mijn lijstje in januari, eerst baan opzeggen en tijd maken. Geen haast. En meisjes die vragen, worden overgeslagen."The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
Grail naar keuze, toch? Kom maar op met die Air Mags.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:57 schreef xSanjay het volgende:
[..]
QFT
Elke FOK! mattie mag een grail naar keuze coppen, kom maar op met die foto's bois.
Ik zou denk ik voor deze gaan:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:52 schreef doo. het volgende:
Hmm. Iemand interesse in fragment janoski 10.5? Slechts twee weken oud. Smh
[ afbeelding ]
Gooooooozerquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:52 schreef doo. het volgende:
Hmm. Iemand interesse in fragment janoski 10.5? Slechts twee weken oud. Smh
[ afbeelding ]
NB Nazar Eye in 10.5 graag.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Grail naar keuze, toch? Kom maar op met die Air Mags.
Meesterlijkquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:07 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
Not even kidding.
A grail so cold, so cold.
Hmm klote is dat altijd..quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:08 schreef doo. het volgende:
Wtf.
Pakketje van caliroots, status is afgeleverd bij mij thuis en ondertekend door mij.
Echter ben ik al de hele dag niet thuis geweest en m'n huisgenoten ook niet.
Er ligt ook geen briefje in de bus dat het pakket bij de buren is afgeleverd en heb het ook bij een aantal buren nagevraagd....
Moet ik hier nou weer mee joh....
Ik heb dit één keer gehad met een spijkerbroek van 200 euro. M'n geld niet terug gekregen van Paypal omdat er getekend was. Koerier (weet niet meer welke) wist natuurlijk niet meer waar ze hadden aangebeld en wie er had getekend. Voor 200 euro ga je zo'n bedrijf niet voor de rechter slepen. Was dus gewoon m'n poen kwijt. Was zwaar kut, hoop van harte dat 't bij jou wel goed komt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:08 schreef doo. het volgende:
Wtf.
Pakketje van caliroots, status is afgeleverd bij mij thuis en ondertekend door mij.
Echter ben ik al de hele dag niet thuis geweest en m'n huisgenoten ook niet.
Er ligt ook geen briefje in de bus dat het pakket bij de buren is afgeleverd en heb het ook bij een aantal buren nagevraagd....
Moet ik hier nou weer mee joh....
Dat soort shit zou ik me nooit laten gebeuren. Beetje handig zijn en je moet je geld wel terug kunnen krijgen, onzin om zelf de schade op je te nemen natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:05 schreef flotser het volgende:
[..]
Ik heb dit één keer gehad met een spijkerbroek van 200 euro. M'n geld niet terug gekregen van Paypal omdat er getekend was. Koerier (weet niet meer welke) wist natuurlijk niet meer waar ze hadden aangebeld en wie er had getekend. Voor 200 euro ga je zo'n bedrijf niet voor de rechter slepen. Was dus gewoon m'n poen kwijt. Was zwaar kut, hoop van harte dat 't bij jou wel goed komt.
Leg dat beetje handig zijn dan eens uit? Heb toen van alles geprobeerd, maar aangezien er getekend is, sta je machteloos. Bedrijf z'n woord tegen jouw woord. Had ik ze voor de rechter moeten slepen dan? Aangifte doen bij de politie? Al die tijd die je daar aan kwijt bent (en eventuele kosten) was mij de moeite niet waard. Ik nam m'n verlies toen maar. Balen, maar soms verlies je in 't leven.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:07 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Dat soort shit zou ik me nooit laten gebeuren. Beetje handig zijn en je moet je geld wel terug kunnen krijgen, onzin om zelf de schade op je te nemen natuurlijk.
Jouw handtekening op je id vergelijken met de daadwerkelijke handtekening?quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:12 schreef flotser het volgende:
[..]
Leg dat beetje handig zijn dan eens uit? Heb toen van alles geprobeerd, maar aangezien er getekend is, sta je machteloos. Bedrijf z'n woord tegen jouw woord. Had ik ze voor de rechter moeten slepen dan? Aangifte doen bij de politie? Al die tijd die je daar aan kwijt bent (en eventuele kosten) was mij de moeite niet waard. Ik nam m'n verlies toen maar. Balen, maar soms verlies je in 't leven.
Ja, en dan zien ze dat er verschil is... en dan? Ik heb toen (is inmiddels al zo'n 4 jaar geleden) van alles geprobeerd. Lopen dreigen met van alles juridisch etc bij die koerier, maar niks hielp. Gewoon poen kwijt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:13 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Jouw handtekening op je id vergelijken met de daadwerkelijke handtekening?
Ik hoop van harte dat Caliroots coulant is en 't goed maakt met Doo. Ik had toen een Ebay-verkoper als verkoper, die had een bevestiging dat er getekend én dus geleverd was en deed er niks aan om mij tegemoet te komen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:35 schreef Modus het volgende:
Opnemen met Caliroots, die heeft een overeenkomst met de koeriersdienst, jij als koper niet. Caliroots dient een bewijs van aflevering te kunnen overleggen.
Overigens blijft het ergens altijd een 'raar' systeem, want als koper 'bewijzen' dat je iets niet hebt gehad is natuurlijk ook erg lastig.
Niet dreigen, gewoon rustig je gelijk halen. Kwestie van goed discussieren, snel de baas spreken, etc. Misschien vanwege mijn job, maar ik verlies dit soort dingen nooit, absoluut nooit.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:17 schreef flotser het volgende:
[..]
Ja, en dan zien ze dat er verschil is... en dan? Ik heb toen (is inmiddels al zo'n 4 jaar geleden) van alles geprobeerd. Lopen dreigen met van alles juridisch etc bij die koerier, maar niks hielp. Gewoon poen kwijt.
Ik hoop natuurlijk van harte dat 't bij Doo anders loopt en hij z'n spullen/poen wel krijgt.
Jij verliest sowieso nooit.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:04 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Niet dreigen, gewoon rustig je gelijk halen. Kwestie van goed discussieren, snel de baas spreken, etc. Misschien vanwege mijn job, maar ik verlies dit soort dingen nooit, absoluut nooit.
Ja klopt, maar gelijk hebben is niet altijd gelijk krijgen. Er is afgeleverd en een handtekening. Dat kunnen zij bewijzen. Jij moet maar bewijzen dat ze niet bij jou hebben afgeleverd en dat je die rare krabbel van een handtekening niet zelf gezet hebt. Als ze voet bij stuk houden rest alleen nog maar de rechtbank en daar had ik voor die 200 euro verlies geen trek in.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:49 schreef Modus het volgende:
Het gaat niet om hopen, is gewoon wetgeving waar ze zich aan dienen te houden.
Lekker gaan.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:09 schreef Bajskorv het volgende:
So hard. Must not come.
[ afbeelding ]
http://link.marktplaats.nl/759913457quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:09 schreef Bajskorv het volgende:
So hard. Must not come.
[ afbeelding ]
Topschoenen! Heb de low mountain ostrich, houden zich heel goed.. goede vier maanden in bezitquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:55 schreef Jiang153 het volgende:
Filling pieces lijken me wel nice, iemand ervaring met de kwaliteit?
Precies mijn maat, maar hoe de fuck zorg je voor die scheur in de zool?quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:28 schreef Lemar het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/759913457
Helaas niet mijn maat, anders copped.
Niet zo'n enorme issue, snap alleen echt niet hoe je zoiets scheurt.quote:Op zaterdag 28 december 2013 09:18 schreef Atta-boy het volgende:
Niet mokken, gewoon rocken? Anders een mailtje naar leyp sturen of hun er iets mee kunnen.
Ik denk trouwens dat ik de breda vandaag skip, vind het rood niet zo mooi als op de vorige releases. Maar aan de andere kant is het wel een grailtjekeuzes keuzes
Denk meer dat hij ergens tegenaan is geschuurd, heb het ook (in mindere mate) met één van mn NB'squote:Op zaterdag 28 december 2013 14:00 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Niet zo'n enorme issue, snap alleen echt niet hoe je zoiets scheurt.
Haha. gelukkig maar. Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:03 schreef doo. het volgende:
Okee gasten, fail van de eeuw.
Ik keek bij de verkeerde zending van UPS.
Het pakketje ligt nog in duitsland........
Shoot me.
Te irritant. Dit was aangekondigd als een general release maar bleek nog meer limited te zijn als een quickstrike. Bij FL Nieuwendijk hadden ze maar iets van 40 paar gehad. Bij Nike Amsterdam had 1 vent iets van 20 paar gekocht. Overal uitverkocht binnen een paar uur. Gelukkig heeft mijn connect een paartje voor me achter gehoudenquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:16 schreef Modus het volgende:
Overal uitverkocht. Ms krijgt Caliroots ze nog (?? om 14u?) en End en Hanon?
Sheur is minder, maar daar is de prijs misschien ook naar. Was de retail niet 200? Heb ze ook wel eens voor 500 dollar zien staan.quote:Op zaterdag 28 december 2013 09:09 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Precies mijn maat, maar hoe de fuck zorg je voor die scheur in de zool?
Als 1 iemand 20 paar kan kopen bij nike Amsterdam zijn ze niet meer limited als quickstrikesquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:12 schreef flotser het volgende:
[..]
Te irritant. Dit was aangekondigd als een general release maar bleek nog meer limited te zijn als een quickstrike. Bij FL Nieuwendijk hadden ze maar iets van 40 paar gehad. Bij Nike Amsterdam had 1 vent iets van 20 paar gekocht. Overal uitverkocht binnen een paar uur. Gelukkig heeft mijn connect een paartje voor me achter gehoudenVind 't alleen kut voor de liefhebbers die 'm graag willen hebben en nu moeten gaan klooien met die kut resellers
Was een general release en werd ook als zodanig behandeld, dus geen max 1 paar per klant, maar qua beschikbare paartjes was er gewoon heel heel heeeeel erg weinig, niet zoals een normale general release zoals bv de Grape 5 of Toro bravo 4.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:39 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Als 1 iemand 20 paar kan kopen bij nike Amsterdam zijn ze niet meer limited als quickstrikes
Welke CW?quote:Op zondag 29 december 2013 18:44 schreef OudeBok het volgende:
Hahah!
Kan niet wachten om m'n Omni Lites op te gaan halen.. Liggen bij een vriendin van me back in Amsterdam te wachten op me. Zo irritant om iets te kopen en het pas twee weken later op te kunnen halen.
Grey/Whitequote:
Bij mijn Kangaroos was zo'n zelfde foam achtig stuk bij de zool echt binnen een dag al gaan creasen is dat bij die ook? Die GL3 x-masquote:Op zondag 29 december 2013 00:08 schreef thethoryd het volgende:
http://shelta.eu/products(...)-lyte-iii-h304l-1356
Ook niet bij Flight Club?quote:Op maandag 30 december 2013 04:47 schreef Donnis het volgende:
Ben in NY en wil graag een air force 1 high in volledig wit of met alleen zwarte swoosh halen in maat 7.5/8: mission impossible. Begint allemaal vanaf 9.5 of niet eens te vinden bij footlocker. Waarom is zoiets basics niet even simpel te halen hier? Snap er echt niks van.
Daar is mijn laatste hoop op gevestigd idd, zo even heen, per ongeluk overgeslagen.quote:Op maandag 30 december 2013 08:23 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
[..]
Ook niet bij Flight Club?
https://www.facebook.com/FlightClub
Cw is zeker oké. Al heb ik voor de zomer liever flyknit racers.quote:Op maandag 30 december 2013 11:39 schreef SHOOOTO het volgende:
Nike Free Powerlines+ 2 – Grey – Red
[ afbeelding ]
best ok voor de zomersale.
Flyknit freequote:Op maandag 30 december 2013 12:24 schreef TN-FR het volgende:
mwa die free zool is ook wel lekker voor de afwisseling.
@ shoooto: je weet zeker ook niks over die paarse cw heh.
Zo fake als fake maar zijn kanquote:Op maandag 30 december 2013 14:16 schreef Morello het volgende:
http://www.tetuplus.com/nike-air-max-1-homme-c-6.html
Fake? Mijn Frans laat helaas ook wat te wensen over...
die hele site ziet er al als aids uitquote:Op maandag 30 december 2013 14:16 schreef Morello het volgende:
http://www.tetuplus.com/nike-air-max-1-homme-c-6.html
Fake? Mijn Frans laat helaas ook wat te wensen over...
nope, zal waarschijnlijk een SS14 release zijn. Zag iig niet tussen staan bij de eerste lichting samples.quote:Op maandag 30 december 2013 12:24 schreef TN-FR het volgende:
mwa die free zool is ook wel lekker voor de afwisseling.
@ shoooto: je weet zeker ook niks over die paarse cw heh.
thnx. Wel lang wachten thoquote:Op maandag 30 december 2013 16:44 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
nope, zal waarschijnlijk een SS14 release zijn. Zag iig niet tussen staan bij de eerste lichting samples.
Enkel de HTM, de rest boeit mij ook niet.quote:Op maandag 30 december 2013 13:07 schreef Atta-boy het volgende:
Flyknit free's vind ik tot nu toe niet mooi. Dan liever die powerlines, ziek schoentje.
Beste ¤30 ever
Heerlijk model. Ultramarines so so wanted..quote:Op maandag 30 december 2013 21:54 schreef Atta-boy het volgende:
Pick up:
[ afbeelding ]
Altijd al zo'n paartje willen hebben
nice.quote:Op maandag 30 december 2013 21:54 schreef Atta-boy het volgende:
Pick up:
[ afbeelding ]
Altijd al zo'n paartje willen hebben
quote:Op maandag 30 december 2013 22:40 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
nice.
Air Huarache Internationals mogen ze ook weer eens uitbrengen, puur uit nostalgische redenen.
[ afbeelding ]wow sick wat een toffe schoen dit. ouder dan dat ik benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Meneer leeft ook nog, wel dope idd. Lekker retroquote:[img]http://i.fokzine.neidd. /0s.gif[/img] Op dinsdag 31 december 2013 14:49 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Approved:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 december 2013 22:40 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
nice.
Air Huarache Internationals mogen ze ook weer eens uitbrengen, puur uit nostalgische redenen.
[ afbeelding ]Dan toch liever dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |