we kunnen toch andere dagquote:
Plakkerig, zoutig en als je het doorslikt, voelt het als een betonblok in je maag.quote:Op zondag 22 december 2013 20:07 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waar smaakt het naar? Je zei zoutig, vertel meer.
ok, ook hier is het niveau niet altijd hoogstaandquote:Op zondag 22 december 2013 20:06 schreef badschaap het volgende:
[..]
ik prik je ogen op me penis en frituur ze in remia
Woensdagquote:Op zondag 22 december 2013 20:07 schreef badschaap het volgende:
wanneer gaan ze hardcore terror teringherrie draaien bij 3 fm
ja weet ik veelquote:Op zondag 22 december 2013 20:07 schreef supersof het volgende:
[..]
we kunnen toch andere dag
alsof ik serieus was
quote:Op zondag 22 december 2013 20:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Plakkerig, zoutig en als je het doorslikt, voelt het als een betonblok in je maag.
Ik zei toch dat dit erger is dan VBL SC.quote:Op zondag 22 december 2013 20:07 schreef Adames het volgende:
[..]
ok, ook hier is het niveau niet altijd hoogstaand
en dat is nog de beschrijving als je partner niet heeft gerookt en gedronken, want dat maakt het helemaal briljantquote:Op zondag 22 december 2013 20:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Plakkerig, zoutig en als je het doorslikt, voelt het als een betonblok in je maag.
Deze SC staat gelijk aan de maatschappij, van alles wat. Wij als elite moeten er sturing aan geven vandaar de partijvorming.quote:Op zondag 22 december 2013 20:07 schreef Adames het volgende:
[..]
ok, ook hier is het niveau niet altijd hoogstaand
Ook dit kan ik bevestigen. Bedankt voor je aanvulling, Adames.quote:Op zondag 22 december 2013 20:09 schreef Adames het volgende:
[..]
en dat is nog de beschrijving als je partner niet heeft gerookt en gedronken, want dat maakt het helemaal briljant
heb ik van horen zeggen
ik heb mijn roeping gevondenquote:Op zondag 22 december 2013 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze SC staat gelijk aan de maatschappij, van alles wat. Wij als elite moeten er sturing aan geven vandaar de partijvorming.
elite van de autistenpartijquote:Op zondag 22 december 2013 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze SC staat gelijk aan de maatschappij, van alles wat. Wij als elite moeten er sturing aan geven vandaar de partijvorming.
waar hoor ik?quote:Op zondag 22 december 2013 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 december 2013 20:09 schreef LETMEIN het volgende:
Sinds mijn terug keer is het niveau van deze sc alleen maar omhoog gegaan.
Vinkje gezet.
vinkje uitgevinktquote:Op zondag 22 december 2013 20:09 schreef LETMEIN het volgende:
Vinkje gezet.
Eh, nee?quote:Op zondag 22 december 2013 20:09 schreef LETMEIN het volgende:
Vinkje gezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |