SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik moest deze even jatten, wat een held met zijn flauwe grappen
Ik had precies dezelfde TT!quote:Op zondag 22 december 2013 17:15 schreef DuTank het volgende:
Ik moest deze even jatten, wat een held met zijn flauwe grappen
Feyenoord Rotterdam![]()
Als je de opstelling zo ziet wel ja. Team waar Ajax tegen speelde was veel sterkerquote:Op zondag 22 december 2013 17:15 schreef ThadCastle het volgende:
Ik wilde DS2doen
Getafe speelt tegen Barca B? Staat verkeerd op Flashscore?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Niet alleen het eten maar als ik moet koken gaat het ook vaak mis. Toen Ajax tegen PSV speelde ging ik koken en toen ik begon was het nog 0-0.quote:Op zondag 22 december 2013 17:16 schreef DutchSL het volgende:
Ik moet zo eten, hopelijk heeft mijn eetpatroon niet net zo'n invloed op PSV als DS2 op Ajax.![]()
Ik eet spaghetti, gelukkig spelen we niet tegen Feyenoord anders had Pelle zeker gescoord.quote:Op zondag 22 december 2013 17:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet alleen het eten maar als ik moet koken gaat het ook vaak mis. Toen Ajax tegen PSV speelde ging ik koken en toen ik begon was het nog 0-0.![]()
Doritos Baked?quote:Op zondag 22 december 2013 17:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nu ga ik koken, ik denk dat het 2-2 wordthallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Die reclame met Lucille._
"HEE MAM MET MIJ WAT? OF IK MEE NAAR HET VOETBALLEN GA??"
Kind, hou toch je snavel. Je komt niet eens die tribunetrappen omhoog.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op zondag 22 december 2013 17:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik eet spaghetti, gelukkig spelen we niet tegen Feyenoord anders had Pelle zeker gescoord.![]()
![]()
![]()
Spaanse CB met 54 pace gescoord tegen Barca, daar houdt EA wel van. Was er nog een Duitse keeper die goed speelde?
edit. kut Pedro ligt weer dwars![]()
Barca is wakker...2-3
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
PSV is slecht zeg, na rustAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wel een hele mooie pass voor die pingelquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kijk Cocu snapt het. Narsingh erin en Park naar achterquote:Op zondag 22 december 2013 17:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel een hele mooie pass voor die pingel![]()
Park liep toch al over het hele veldquote:Op zondag 22 december 2013 17:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kijk Cocu snapt het. Narsingh erin en Park naar achterWas niet veel op rechtsbuiten te vinden.
![]()
Finallyquote:Op zondag 22 december 2013 17:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kijk Cocu snapt het. Narsingh erin en Park naar achter
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zodat hij nog een laatste keer kan worden uitgefloten, zal die leuk vinden...quote:Op zondag 22 december 2013 17:57 schreef DutchSL het volgende:
Gewoon Toivonen laten warmlopen en in de 92e minuut in laten vallen voor 10 seconden ter afscheid![]()
Die prijs van Benatiadrie uur achter elkaar zet ik hem als goedkoopste er op, maar direct weer een horde undercutters.
Onder 60k al.![]()
je bent zelf een undercutter kutquote:Op zondag 22 december 2013 18:03 schreef DutchSL het volgende:
Die prijs van Benatiadrie uur achter elkaar zet ik hem als goedkoopste er op, maar direct weer een horde undercutters.
Onder 60k al.![]()
US?quote:Op zondag 22 december 2013 18:04 schreef StijnDa het volgende:
Lindgren. geband vanwege zijn gedrag op US.Is weer terug over 2 dagen.
fyi.![]()
quote:Op zondag 22 december 2013 18:04 schreef wieisboos het volgende:
[..]
je bent zelf een undercutter kut
lief dagboek,
vandaag FUT13 gespeeld, was echt leuk divisie 1 kunnen spelen waar gewoon normaal voetbal gespeeld word.wel veel sweaty goals tegen maar dat is nog even wennen. ook iemand met alle eredivisie TOTS kaarten, en vermeer op doel dat was een leuk potje
samenvatting screw FUT14Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
IF navas verkocht met 55K profitquote:Op zondag 22 december 2013 18:12 schreef DutchSL het volgende:
Ik klaag dan ook niet die undercutters aan, ik baal van de dalende prijs (8k er af al).
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
haha hij kan ze spelers niet kwijtquote:![]()
voel evengoed met je mee hoor
#FreeTrapz![]()
Zo, daar vloog mijn nieuwe tv bijna uit het raam..maar gelukkig mist die kneus
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoezo?quote:Op zondag 22 december 2013 18:24 schreef Tim86 het volgende:
Zo, daar vloog mijn nieuwe tv bijna uit het raam..maar gelukkig mist die kneus![]()
Wat heeft dat met jouw tv te maken?quote:Op zondag 22 december 2013 18:24 schreef Tim86 het volgende:
Zo, daar vloog mijn nieuwe tv bijna uit het raam..maar gelukkig mist die kneus![]()
Word je zo agressief van het verliezen van een bet ja?quote:Op zondag 22 december 2013 18:24 schreef Tim86 het volgende:
![]()
Deze wel jaquote:Op zondag 22 december 2013 18:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Word(t?) je zo agressief van het verliezen van een bet ja?
Normaal helemaal niet, maar als het op deze manier was gegaan..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
btw die kneus miste niet, sweet hield hemquote:Op zondag 22 december 2013 18:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Deze wel ja
Normaal helemaal niet, maar als het op deze manier was gegaan..![]()
IF Fabrepedro![]()
Luuk de Jong heeft letterlijk 2sec mogen spelen. Kwam er toen pas in..lekker dan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lijkt me erg lastig daar iets moois van te maken in welke formatie dan ook.quote:Op zondag 22 december 2013 19:07 schreef Maver24 het volgende:
Wil een team hebben met reus, tevez en fernandinho. Welke formatie kan ik het beste gebruiken
Dit is het beste dat ik kan verzinnen met full chem![]()
![]()
Manjuvemund ja tog
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ook een goede avond voor jouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe is het hier?
Zag dat Ajax weer eens last minute had gescoord. Kijk er niet eens meer van op.
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op zondag 22 december 2013 19:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ook een goede avond voor jou
je maakt mijn avond goed fuszySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe is het hier?
Zag dat Ajax weer eens last minute had gescoord. Kijk er niet eens meer van op.
#FreeTrapz![]()
Iemand dat filmpje gezien van die gozer die flipt tegen zorgverleners? Zulke mensen mogen echt kapot gaan van mij. Op de grond en wegrijden.
Feyenoord Rotterdam![]()
wat is deze. Altijd al geweestquote:Op zondag 22 december 2013 20:35 schreef Reemi het volgende:
Fuszy ontpopt zich eindelijk tot kwaliteitsuser
Feyenoord Rotterdam![]()
al loopt de kwaliteit wel een beetje terugquote:Op zondag 22 december 2013 20:35 schreef Reemi het volgende:
Fuszy ontpopt zich eindelijk tot kwaliteitsuser
#FreeTrapz![]()
Grappie natuurlijk. Iemand met zo'n muzieksmaak is altijd een kwaliteitsuserquote:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Terug?quote:Op zondag 22 december 2013 20:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
al loopt de kwaliteit wel een beetje terug
quote:Op zondag 22 december 2013 20:37 schreef Reemi het volgende:
[..]
Grappie natuurlijk. Iemand met zo'n muzieksmaak is altijd een kwaliteitsuser
Feyenoord Rotterdam![]()
dat beessie van laatst was veelquote:![]()
![]()
#FreeTrapz![]()
kan ik toch niet vindenquote:met aan blauw topje aan
#FreeTrapz![]()
Kan hem niet vinden.quote:Op zondag 22 december 2013 20:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kan ik toch niet vindenmet aan blauw topje aan
![]()
5euro gebodenquote:Op zondag 22 december 2013 21:07 schreef byah het volgende:
Heb nog 1,5 miljoen coins te koop. Ben er klaar mee nu m'n tradepile gefixt is
#FreeTrapz![]()
Moet ik meteen weer denken aan het topic waar Lindgren vandaag aan het rellen wasquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
bohhhhh Di Maria
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 22 december 2013 20:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kan ik toch niet vindenmet aan blauw topje aan
repostFeyenoord Rotterdam![]()
FAP FAP FAPquote:
die zou ik wel eens...Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op zondag 22 december 2013 21:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Moet ik meteen weer denken aan het topic waar Lindgren vandaag aan het rellen was
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
...in een doosje willen doen, met op zijn tijd, een heftige tongzoenquote:Op zondag 22 december 2013 21:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
FAP FAP FAP
die zou ik wel eens...
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
met die 2 lippen zekerquote:Op zondag 22 december 2013 21:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
...in een doosje willen doen, met op zijn tijd, een heftige tongzoen
#FreeTrapz![]()
die 2 die niet op de foto staan zijn vast ook primaquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ibra klopt ook Enyeama
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
eerst zien dan geloven. ogen lippen en borsten zijn in ieder geval goedgekeurd.quote:Op zondag 22 december 2013 21:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
die 2 die niet op de foto staan zijn vast ook primaPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Di Maria gaat een IF'je binnenharken vandaagAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
moet ie er wel nog even eentje maken.quote:Op zondag 22 december 2013 21:39 schreef Tim86 het volgende:
Di Maria gaat een IF'je binnenharken vandaagPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)ars_compilatie_2013_(ep01).html
veel plezier jongens. Er zitten tieten in
Feyenoord Rotterdam![]()
Jeremy Mathieu (Valencia) jumps for a header from a brilliantly taken corner kick and puts the ball inside the right post. Well-placed header.
Met zijn 51 jumping..![]()
Legendary..quote:Op zondag 22 december 2013 22:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die nutmeg cup is echt niet te doen.. zelfs offline niet. Waar heeft die computer last van?
Ik kon nog wel van Galatasaray winnen, maar Schalke was onmogelijk met die OP Huntelaar.
Al speelde ik wel met mijn karper-team, met een fatsoenlijk team zal het vast wel lukken.![]()
Ik speel nog liever tegen iemand die constant LB+Y doet dan tegen de computer op legendary.quote:Op zondag 22 december 2013 22:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Legendary..
Ik kon nog wel van Galatasaray winnen, maar Schalke was onmogelijk met die OP Huntelaar.![]()
2x in de halve finale eruit in die nutmeg cup (online)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat zijn de eisen voor dat toernooi?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
100 chem geloof ik. Stelt niks voor iig.quote:Op zondag 22 december 2013 22:24 schreef Hoogstaande het volgende:
Wat zijn de eisen voor dat toernooi?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
100 chemquote:Op zondag 22 december 2013 22:24 schreef Hoogstaande het volgende:
Wat zijn de eisen voor dat toernooi?![]()
![]()
Werd hier eerder al over gepost..echt een vage gast idd..rare motoriek
Lijkt echt helemaal van de kaart te zijn
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik werd eerst verslagen door Bayern en daarna door Juventus (beide kwartfinale) Toen bereikte ik de halve finale en ik verloor van Real na verlenging doordat Ronaldo 2x zomaar door mocht lopen en zo kon scoren. De computer speelt ook nog ontzettend verdedigend (10 man op eigen helft) Echt niet te doen. Dus nu ga ik mijn verdriet weg eten en ik ga weer Pokemon doen. Ik had Pokemon Black nog nooit gespeeld dus die heb ik gedownload en daar ben ik nu al een aantal dagen mee bezig (op de emulator)![]()
Vage gast inderdaad.quote:Op zondag 22 december 2013 22:25 schreef Tim86 het volgende:
Lijkt echt helemaal van de kaart te zijn![]()
Haha lol die is echt niet nuchter.quote:Op zondag 22 december 2013 22:25 schreef Tim86 het volgende:
Lijkt echt helemaal van de kaart te zijn![]()
Enyeama wtf
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
In de clip is ie ook zo, daarom deed hij het hier ook. (las ik ergens)quote:Op zondag 22 december 2013 22:25 schreef Tim86 het volgende:
Lijkt echt helemaal van de kaart te zijnSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Zo'n dwerg tegen Zlatanquote:
Feyenoord Rotterdam![]()
Seedorf tijdquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jese goaltjeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is ook zo & je bent verkozen tot meest irritante VBL user ik had maar 1 stemquote:Op zondag 22 december 2013 22:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Haha Waterreus zei zojuist dat Depay een groter talent is dan Boetius![]()
![]()
![]()
AJ![]()
Kijk Tous les Memesquote:Op zondag 22 december 2013 22:25 schreef Tim86 het volgende:
Lijkt echt helemaal van de kaart te zijn
AJ![]()
Wat?quote:Op zondag 22 december 2013 22:40 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Is ook zo & je bent verkozen tot meest irritante VBL user ik had maar 1 stem![]()
![]()
Kunnen er allebei weinig van. De Sa FTWquote:Op zondag 22 december 2013 22:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En wie bepalen dat? Die trieste meelopers in VBL ?quote:Op zondag 22 december 2013 22:43 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Dr waren laatst awards van de meest-irritante user o.a en jij stond volgens mij bovenaan.![]()
![]()
![]()
![]()
Iedereen die wil.quote:Op zondag 22 december 2013 22:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En wie bepalen dat? Die trieste meelopers in VBL ?![]()
![]()
Zelf ben ik 2e geworden in de strijd om de lelijkste uiAJ![]()
Okequote:Op zondag 22 december 2013 22:47 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Iedereen die wil.
Zelf ben ik 2e geworden in de strijd om de lelijkste ui![]()
Ja EA gaat een speciale kaart voor hem uitbrengen hebben ze getweet na de wedstrijdquote:Op zondag 22 december 2013 22:50 schreef Beverwijker het volgende:
Jairo Riedewald in de team van de week ?![]()
Geen Fut speler.quote:Op zondag 22 december 2013 22:50 schreef Beverwijker het volgende:
Jairo Riedewald in de team van de week ?AJ![]()
Avond mensen
Gisteren een ouderwets avondje NAC gehad, met slecht voetbal en veel bier. En prachtige liedjes
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op zondag 22 december 2013 22:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Avond mensen
Gisteren een ouderwets avondje NAC gehad, met slecht voetbal en veel bier. En prachtige liedjes![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wel een beetje gay, dat dat hele vak naar de aars van de keeper zit te kijken.quote:Op zondag 22 december 2013 22:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Avond mensen
Gisteren een ouderwets avondje NAC gehad, met slecht voetbal en veel bier. En prachtige liedjesBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
We zijn de homo's uit Bredaquote:Op zondag 22 december 2013 22:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wel een beetje gay, dat dat hele vak naar de aars van de keeper zit te kijken.
De variant was: Dat is toch niet gezond, want hij komt niet van de grond
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Net naar PSV geweest, wat een zaadwedstrijd
Had kaarten voor het spelershome, die spelers van PSV zijn echt nog allemaal kleine gastjes![]()
![]()
En verwaande ventjes waarschijnlijkquote:Op zondag 22 december 2013 23:04 schreef Freire het volgende:
Net naar PSV geweest, wat een zaadwedstrijd
Had kaarten voor het spelershome, die spelers van PSV zijn echt nog allemaal kleine gastjes
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Toen ik die pot zat te kijken had ik het idee dat er net zoveel Ajax- als Roda-fans in het stadion zatenquote:Op zondag 22 december 2013 23:04 schreef HugoohAFCA het volgende:
Veel wedstrijden door fokkers bezocht vandaag.
Zelf was ik bij Roda-Ajax![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja inderdaadquote:Op zondag 22 december 2013 23:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Toen ik die pot zat te kijken had ik het idee dat er net zoveel Ajax- als Roda-fans in het stadion zatenToen de 1-1 viel sprongen er veel mensen uit ons vak op.
![]()
Vorige week had ik een wedstrijd met 5-0 gewonnen, ik ga naar het laatste scherm en druk daar op doorgaan dat je naar het hoofdmenu staat opeens staat er we konden geen verbinding maken met de ea servers en ik verlies opeens de wedstrijd met 3-0.. weet iemand als ik iets hiermee kan doen?![]()
Nee helaasquote:Op zondag 22 december 2013 23:46 schreef Beverwijker het volgende:
Vorige week had ik een wedstrijd met 5-0 gewonnen, ik ga naar het laatste scherm en druk daar op doorgaan dat je naar het hoofdmenu staat opeens staat er we konden geen verbinding maken met de ea servers en ik verlies opeens de wedstrijd met 3-0.. weet iemand als ik iets hiermee kan doen?![]()
Is hier ook altijd zo, sponsor vakken enzo. Niet alleen bij Ajax. Heb je die andere pot ook nog gekeken? 3FM tegen RTL?quote:Op zondag 22 december 2013 23:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Toen ik die pot zat te kijken had ik het idee dat er net zoveel Ajax- als Roda-fans in het stadion zaten![]()
![]()
Op de valreep nog even die cup gewonnen
En ik heb geen freeze meer bij dashboarden/ragequit tegenstander..even afkloppen, maar afgelopen 3x ging het goed.
e: Khedira als beste..jammer. Zijn wel mooie packs zo met alleen spelers en 4 rares ofzoAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
De nutmeg cup? Is die al bijna verlopen dan?quote:Op maandag 23 december 2013 01:02 schreef Tim86 het volgende:
Op de valreep nog even die cup gewonnen
edit. hij is al verlopen zelfs, wat snel, bundesliga cup begon eerder en is nog 4 dagen en 17 uur
[ Bericht 8% gewijzigd door DutchSL op 23-12-2013 01:30:55 ]![]()
Dit is zowaar 1 van de betere season ticket packsdankzij de squad fitness, toch 2k.
Ook shiny duplicate Terim (manager)![]()
Die jap van Schalke zal ook nog wel 1 a 2k zijnquote:Op maandag 23 december 2013 01:13 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet net de kosten van het pack kunnen coveren![]()
2,5k probeer ik hem voor te slijtenquote:Op maandag 23 december 2013 01:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die jap van Schalke zal ook nog wel 1 a 2k zijn![]()
Torres en Constant ook beiden nog wel 1,5k. Kom net boven 15k verkoop uit en wat gratis contracten![]()
![]()
Ja, ik kwam er pas achter na mijn 1e ronde..toen kreeg ik ineens die melding dat hij binnen een uur af zou lopen. Om 10 voor 1 vond ik mijn tegenstander voor de finale..dan zit je in ieder geval goed. Ragequit in halve finale bij 5-0 na 25 minuten kwam goed uitquote:Op maandag 23 december 2013 01:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De nutmeg cup? Is die al bijna verlopen dan?
edit. hij is al verlopen zelfs, wat snel, bundesliga cup begon eerder en is nog 4 dagen en 17 uur
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
rip'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik ben pitten truste doeiquote:Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Ja. Achteraf spijt van, want het was vreselijk koud, en nu ben ik snipverkoudenquote:Op maandag 23 december 2013 00:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is hier ook altijd zo, sponsor vakken enzo. Niet alleen bij Ajax. Heb je die andere pot ook nog gekeken? 3FM tegen RTL?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zo, inderdaad zeg. Ik was met mijn pa mee gereden, we waren wat later weg, maar ik was 10 minuten eerder op het stationquote:Op maandag 23 december 2013 07:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het was vanochtend wel lekker rustig op de weg(van Den Bosch naar Bussum)
Waterreus heeft altijd wel een PSV-bril op, maar als je ziet wat Depay t.o.v. Boetius heeft bereikt, kun je dat wel concluderen ja (interlands bijvoorbeeld).quote:Op zondag 22 december 2013 22:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
![]()
Ik had het al verwacht. Dus kwartiertje later vertrokken, maar zelfde tijdstip op mijn werkquote:Op maandag 23 december 2013 08:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zo, inderdaad zeg. Ik was met mijn pa mee gereden, we waren wat later weg, maar ik was 10 minuten eerder op het station(van Den Bosch naar Bussum)
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hahah geweldigquote:Op zondag 22 december 2013 22:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Avond mensen
Gisteren een ouderwets avondje NAC gehad, met slecht voetbal en veel bier. En prachtige liedjes
Iemand ervaring met IF Pandev? Ben Diamanti een beetje beu; geweldig bij vrije trappen en corners, maar voegt verder weinig toe. Zou IF Pandev een goede vervanger zijn?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Op de CAM positie? Ik zou Hamsik eens proberen. Dat was vorig jaar echt een aangename verrassing. En zijn SIF was ook ziek toenquote:Op maandag 23 december 2013 08:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iemand ervaring met IF Pandev? Ben Diamanti een beetje beu; geweldig bij vrije trappen en corners, maar voegt verder weinig toe. Zou IF Pandev een goede vervanger zijn?
Die hebt ik alquote:Op maandag 23 december 2013 08:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Op de CAM positie? Ik zou Hamsik eens proberen. Dat was vorig jaar echt een aangename verrassing. En zijn SIF was ook ziek toen
http://www.easports.com/f(...)Id=bxm9814bnKEsg:ps3NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je kunt ook Kaka proberen? IF Pandev lijkt me teveel een spits, maar dat is meer een voorgevoelquote:Op maandag 23 december 2013 08:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die hebt ik al
http://www.easports.com/f(...)Id=bxm9814bnKEsg:ps3
Of Di Natale, die vond ik vorig jaar echt chill op CAM. Was op wide CAM trouwens, maar misschien is dat niet eens zo verkeerd in deze formatie.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
![]()
Mijn season pass
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Prima opties ja. Denk dat ik even wacht tot er een TOTY komt, dan is het nog wat goedkoper om die spelers uit te proberenquote:Op maandag 23 december 2013 09:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je kunt ook Kaka proberen? IF Pandev lijkt me teveel een spits, maar dat is meer een voorgevoel
Of Di Natale, die vond ik vorig jaar echt chill op CAM. Was op wide CAM trouwens, maar misschien is dat niet eens zo verkeerd in deze formatie.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jaquote:Op maandag 23 december 2013 09:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En dan nu het slechte nieuws: gaat tegen discount valueEn is een psv speler
Dus sowieso discard.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ok, begin ze nu ook tegen te komen. 5atb en voorin eto'o ... Kutspel
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Heeft toch niks met het spel te maken, maar met de community?quote:Op maandag 23 december 2013 09:14 schreef _NZT_ het volgende:
Overigens ben ik maar weinig 5atb teams tegen gekomen...Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik vind Remy eigenlijk nog ergerquote:Op maandag 23 december 2013 09:14 schreef _NZT_ het volgende:
E: maar het is inderdaad vooral de community. En die worden gefaciliteerd door het spel
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kut community danquote:Op maandag 23 december 2013 09:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
Heeft toch niks met het spel te maken, maar met de community?
Overigens ben ik maar weinig 5atb teams tegen gekomen...
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Remy met Biabiany er naastquote:Op maandag 23 december 2013 09:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind Remy eigenlijk nog erger
E: maar het is inderdaad vooral de community. En die worden gefaciliteerd door het spel
aubameyang is de spits vind ik irritanter dan eto oDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Zelfde categorie. Net als Sturridge, Diouf en Muriel.quote:Op maandag 23 december 2013 09:25 schreef over_hedge het volgende:
aubameyang is de spits vind ik irritanter dan eto oNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mja, aubameyang heeft 96 pace en is ook nog eens groot.quote:Op maandag 23 december 2013 09:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zelfde categorie. Net als Sturridge, Diouf en Muriel.
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik Sturridge en Aubameyang ook hebquote:Op maandag 23 december 2013 09:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zelfde categorie. Net als Sturridge, Diouf en Muriel.. Maar Benteke is 10x beter dan Sturridge in mijn team. En ik heb Huntelaar naast Aubameyang staan. Spitsen zijn eigenlijk best bagger in Bundesliga. Alleen Lewa en Aubameyang die me goed lijken.
Ik heb geen Bundesliga team. Spitsen die ik gebruik zijn Jovetic, Benteke, Higuain, IF Milito, Tevez, IF Balotelli, Diego Costa en Benzema.quote:Op maandag 23 december 2013 09:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik Sturridge en Aubameyang ook heb. Maar Benteke is 10x beter dan Sturridge in mijn team. En ik heb Huntelaar naast Aubameyang staan. Spitsen zijn eigenlijk best bagger in Bundesliga. Alleen Lewa en Aubameyang die me goed lijken.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat is er mis met Mandzukic?quote:Op maandag 23 december 2013 09:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik Sturridge en Aubameyang ook heb. Maar Benteke is 10x beter dan Sturridge in mijn team. En ik heb Huntelaar naast Aubameyang staan. Spitsen zijn eigenlijk best bagger in Bundesliga. Alleen Lewa en Aubameyang die me goed lijken.
![]()
speel in FUT13 ook weer met IF mandzukic wat een baas was datquote:![]()
![]()
en in 13 ook gewoon lekker non rare gold contracten verkopen voor 1K
#FreeTrapz![]()
viel mij een beetje tegen. lulic natuurlijk sowiesoquote:Op maandag 23 december 2013 10:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iemand ervaring met IF Gervinho? Beter dan Lulic en/of El Shaarawy?![]()
el sha niet geprobeerdPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Lulic is ook verdedigend wat sterker, lijkt het. Maar misschien ga ik Yao Kouassi toch eens proberen.quote:Op maandag 23 december 2013 10:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
viel mij een beetje tegen. lulic natuurlijk sowieso![]()
el sha niet geprobeerdNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ligt een beetje aan de formatie, soms vind ik El Shaarawy op de rechtsback positie terug maar hij is bijna altijd op tijd terug in z'n positie om aanspeelbaar te zijn (en zo niet dan staat de LB meestal op die plek om een goede run te maken). Op LF zou ik als het kan toch met Gervinho spelen vanwege z'n workrates en 4* skills (alleen geen voorzetten geven met z'n linker). Op LM zeker El Shaarawy en LW kan beide. Lulic geen ervaring mee.quote:Op maandag 23 december 2013 10:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iemand ervaring met IF Gervinho? Beter dan Lulic en/of El Shaarawy?![]()
LM it is. Dus El Shaa dan. Thanksquote:Op maandag 23 december 2013 10:31 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de formatie, soms vind ik El Shaarawy op de rechtsback positie terug maar hij is bijna altijd op tijd terug in z'n positie om aanspeelbaar te zijn (en zo niet dan staat de LB meestal op die plek om een goede run te maken). Op LF zou ik als het kan toch met Gervinho spelen vanwege z'n workrates en 4* skills (alleen geen voorzetten geven met z'n linker). Op LM zeker El Shaarawy en LW kan beide. Lulic geen ervaring mee.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
EAT SLEEP RAVE REPEAT!
Mogguh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk zat er niks boeiends in mijn packs
Feyenoord Rotterdam![]()
Choupoquote:Op maandag 23 december 2013 09:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die gastquote:
Ik speel nu dat Bundesliga-toernooi met dit team, oude tijden herleven
http://www.easports.com/f(...)Id=eC9yhP0gnKqPI:ps3
Ik ben met mijn silvers al een stuk 5-6 goldteams de baas geweest. Wel erg jammer dat ik in de halve finale van de servers werd gegooid, waarna ik opnieuw moest beginnenMaar ik sta nu weer in de halve finale. Het lukt weer om met silvers van golds te winnen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb de finale al een keer bereikt maar net verloren met mijn silvers + gold GK (wel heb ik nu ook een paar golds in mijn team gezet maar daarmee ben ik nog niet verder gekomen dan de 2e ronde) Toch vind ik het geen leuke cup als bijna iedereen Auba heeftquote:Op maandag 23 december 2013 10:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die gast
Ik speel nu dat Bundesliga-toernooi met dit team, oude tijden herleven
http://www.easports.com/f(...)Id=eC9yhP0gnKqPI:ps3
Ik ben met mijn silvers al een stuk 5-6 goldteams de baas geweest. Wel erg jammer dat ik in de halve finale van de servers werd gegooid, waarna ik opnieuw moest beginnenMaar ik sta nu weer in de halve finale. Het lukt weer om met silvers van golds te winnen
![]()
![]()
Dat blijft het manco aan dit soort cups. Bijna iedereen speelt met dezelfde teams. En toch kan je ze verslaan met silversquote:Op maandag 23 december 2013 10:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb de finale al een keer bereikt maar net verloren met mijn silvers + gold GK (wel heb ik nu ook een paar golds in mijn team gezet maar daarmee ben ik nog niet verder gekomen dan de 2e ronde) Toch vind ik het geen leuke cup als bijna iedereen Auba heeft
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 23 december 2013 10:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Da's goffer nun goejen pull jonguh![]()
![]()
Ook maar eens proberen bij mijn samsung.quote:Op maandag 23 december 2013 11:10 schreef Fuszy het volgende:
Echt chill om chocolade in je front speaker te hebben van je htc one
Pure of melk chocolade?![]()
melkquote:Op maandag 23 december 2013 11:14 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ook maar eens proberen bij mijn samsung.
Pure of melk chocolade?Feyenoord Rotterdam![]()
Speel je ook triangel?quote:Op maandag 23 december 2013 11:10 schreef Fuszy het volgende:
Echt chill om chocolade in je front speaker te hebben van je htc one![]()
quote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op maandag 23 december 2013 11:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Af en toe, maar ik heb op mijn duim geslagen dus nu kan het even niet![]()
![]()
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar danquote:Op maandag 23 december 2013 11:10 schreef Fuszy het volgende:
Echt chill om chocolade in je front speaker te hebben van je htc one
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Speel je ook triangel?quote:Op maandag 23 december 2013 11:20 schreef DePresident. het volgende:
Autotheorie op 1 vraag niet gehaald.![]()
gewoon 13 uit de kast pakkenquote:Op maandag 23 december 2013 11:22 schreef HugoohAFCA het volgende:
Di Natale die Vertonghen en Fellaini met de bal omver beukt![]()
Ea please
![]()
geen lagnormale tegenstanders
niet door 11 opgefokte brazilianen achter na gezeten worden
#FreeTrapz![]()
Laatst al mijn goede spelers weggegeven aan iemand hier. Helaas heeft hij me er niks voor terug gegeven zo als was afgesprokenquote:Op maandag 23 december 2013 11:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gewoon 13 uit de kast pakken![]()
![]()
![]()
Speel je.. nee laat maarquote:Op maandag 23 december 2013 11:26 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Laatst al mijn goede spelers weggegeven aan iemand hier. Helaas heeft hij me er niks voor terug gegeven zo als was afgesproken![]()
![]()
Nou... ik had mijn laatste stagedag van de week en toen moest ik een taart meenemen. Mijn telefoon in mijn jaszak gedaan, zodat ik de liedjes nog eenvoudig kon veranderen. Zat dus nog chocolade in ofzoquote:Op maandag 23 december 2013 11:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar dangeen idee wat. Haal ik hem eruit en dat ding zat helemaal onder
![]()
Nu was alles weg op die speaker na. Elke keer als ik belde kreeg ik te horen dat ik moeilijk te verstaan was. Leek wel alsof ik in een aquarium zat ofzo
Anyways nu is het schoon denk ik, maar wel een beetje beschadigd
Feyenoord Rotterdam![]()
Was dat niet toevallig sv-spakenburg?quote:Op maandag 23 december 2013 11:26 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Laatst al mijn goede spelers weggegeven aan iemand hier. Helaas heeft hij me er niks voor terug gegeven zo als was afgesproken![]()
yepquote:Op maandag 23 december 2013 11:27 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Was dat niet toevallig sv-spakenburg?![]()
Hoe lang geleden? Ik heb ook nog wel 3 teams vol met IF's, TOTS-en en TOTY's anders (stuk of 30-35 in totaal)...maar die gaat hij op deze manier niet krijgenquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik kan wel even kijken of ik nog spelers bij 13 voor je heb. Zou echt niet meer weten wat voor teams ik daar had. Ongetwijfeld Serie A 4222, maar meer durf ik er ook niet over te zeggen.![]()
Ja het was voor ronde 500k ofzo. Gewoon beetje jammer dat het zo moet. Niet meer reageren op dms enzo.quote:Op maandag 23 december 2013 11:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoe lang geleden? Ik heb ook nog wel 3 teams vol met IF's, TOTS-en en TOTY's anders (stuk of 30-35 in totaal)...maar die gaat hij op deze manier niet krijgenAls ik 13 nog had willen spelen had ik ze sowieso niet weg gedaan. Maar wel lief dat je het aanbiedtquote:Op maandag 23 december 2013 11:31 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik kan wel even kijken of ik nog spelers bij 13 voor je heb. Zou echt niet meer weten wat voor teams ik daar had. Ongetwijfeld Serie A 4222, maar meer durf ik er ook niet over te zeggen.![]()
![]()
nee gewoon next gen versie spelen.quote:Op maandag 23 december 2013 11:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gewoon 13 uit de kast pakken![]()
Zo uit mijn hoofd:
- TOTS Vertonghen
- IF Kompany
- IF Skrtel
- IF Bale
- SIF Santi
- IF Suarez
- IF Balo
- SIF Lamela
- TOTS Lamela
- IF Campagnaro
- IF Coloccini
- IF Caballero
- MOTM De Rossi
- SIF Marcchisio
- IF Lucho
- IF Konko
- IF Erviti
En ben vast nog wat vergeten
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Niet iedereen heeft het geld daarvoor.quote:Op maandag 23 december 2013 11:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
nee gewoon next gen versie spelen.![]()
Ik heb op mijn 3e account op FUT13 IF Campbell en SIF Grabban.. daar heb ik ook nog Mayuka en weet ik hoeveel coins. Op mijn main account heb ik ook nog best wel veel dacht ik.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pack van het jaar!!!Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op maandag 23 december 2013 11:41 schreef Fuszy het volgende:
CerciSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pack van het jaar!!!![]()
![]()
Heb ik weer, zit ik net te schijten wanneer PostNL aanbelt voor een pakketje... Gelukkig is het niet voor kerst.![]()
Meer trade, en meer coins verkopen.quote:Op maandag 23 december 2013 11:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft het geld daarvoor.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op maandag 23 december 2013 11:48 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb ik weer, zit ik net te schijten wanneer PostNL aanbelt voor een pakketje... Gelukkig is het niet voor kerst.
Feyenoord Rotterdam![]()
Komt vandaag voor mij ook een pakketje, maar ben op mijn werk.quote:Op maandag 23 december 2013 11:48 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb ik weer, zit ik net te schijten wanneer PostNL aanbelt voor een pakketje... Gelukkig is het niet voor kerst.
Is gewoon dezelfde bullshit als je eenmaal in de hogere divisies komt.quote:Op maandag 23 december 2013 11:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zit in divisie 2. Stuk minder bs dan de ps3 versie.quote:Op maandag 23 december 2013 11:52 schreef Confetti het volgende:
[..]
Is gewoon dezelfde bullshit als je eenmaal in de hogere divisies komt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Misschien iets minder maar die high-pressure abusers zijn echt verschrikkelijk. Spelers als Oscar en Giovinco pakken ballen af jongen, dat wil je niet weten.quote:Op maandag 23 december 2013 11:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zit in divisie 2. Stuk minder bs dan de ps3 versie.![]()
high-pressure abusers, is dat ook wat? Speel te weinig denk ik, want die heb ik echt nog nooit gehoord. Je mag ook niks meer of je bent een abuser.quote:
Ongein als pressure op 100, width op 1 zetten via custom tactics vind ik abuse, ja. Eigenlijk moet dat gedisabled worden..custom formations zijn ook niet mogelijk in FUT dus tja.quote:Op maandag 23 december 2013 11:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
high-pressure abusers, is dat ook wat? Speel te weinig denk ik, want die heb ik echt nog nooit gehoord. Je mag ook niks meer of je bent een abuser.
Het is in ieder geval bizar effectief. Vooral als je een matig team hebt kan je ermee gewoon meekomen in de hogere dvisies.![]()
Ik heb het geld wel maar ik heb het er niet voor over. Verder gaat het traden dit jaar veel slechter bij mij.quote:Op maandag 23 december 2013 11:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Meer trade, en meer coins verkopen.![]()
High pressure abusers xD?quote:Op maandag 23 december 2013 11:56 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ongein als pressure op 100, width op 1 zetten via custom tactics vind ik abuse, ja. Eigenlijk moet dat gedisabled worden..custom formations zijn ook niet mogelijk in FUT dus tja.
Het is in ieder geval bizar effectief. Vooral als je een matig team hebt kan je ermee gewoon meekomen in de hogere dvisies.
je kan feitelijk het zelfde gewoon creëren door met een tweede man drukt te zetten en zelf de gaten dicht te lopen, net zo effectief...
Vind die high pressure gastjes wel leuk, bij veel pressure gewoon Lobbal over de verdediging gooien en een snelle spits of buitenspeler zoeken![]()
![]()
Zoveel beter is dat ook weer niet. Enige wat ik echt stukken beter vind zijn de bewegingen van de spelersquote:Op maandag 23 december 2013 11:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik vind het wel een heel stuk beter. Heb er veel minder bs dingen. De ps3 versie zat ik me alleen maar te ergeren en faalde ik ook best wel. Ps4 versie win ik echt een heel stuk meer.quote:Op maandag 23 december 2013 12:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zoveel beter is dat ook weer niet. Enige wat ik echt stukken beter vind zijn de bewegingen van de spelersBij ps3 liep ik 1 op 1 of zo met win/ lost
En welke BS is er dan uit gehaald volgens jou want nu ben ik toch wel erg benieuwd. Het voetballen gaat wel soepel maar dezelfde dingen die OP waren zitten ook gewoon in next genquote:Op maandag 23 december 2013 12:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik vind het wel een heel stuk beter. Heb er veel minder bs dingen. De ps3 versie zat ik me alleen maar te ergeren en faalde ik ook best wel. Ps4 versie win ik echt een heel stuk meer.Bij ps3 liep ik 1 op 1 of zo met win/ lost
![]()
Niet echt de op dingen. Maar heb veel minder van die rare doelpunten. Waar het net een flipperkast is en iedereen tegen elkaar loopt enzo.quote:Op maandag 23 december 2013 12:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En welke BS is er dan uit gehaald volgens jou want nu ben ik toch wel erg benieuwd. Het voetballen gaat wel soepel maar dezelfde dingen die OP waren zitten ook gewoon in next gen
Sowieso speelt het wel stuk anders. Voelt anders aan. En dat bevalt mij blijkbaar.
Dat heb ik nog steeds regelmatig. Gelukkig rage ik niet zo snel en lach ik er gewoon omquote:Op maandag 23 december 2013 12:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Niet echt de op dingen. Maar heb veel minder van die rare doelpunten. Waar het net een flipperkast is en iedereen tegen elkaar loopt enzo.
Sowieso speelt het wel stuk anders. Voelt anders aan. En dat bevalt mij blijkbaar.![]()
![]()
Falcao en SIF Rodriguez maar gekocht. Even kijken hoe dat gaat...
Eerst met Zapata proberen maar ik denk toch dat ik beter een Balzaretti op LB kan zetten en gewoon Chiellini als CB gebruiken.
Edit: Soms ben ik ook echt een idioot ook...![]()
Ik heb IF Gervinho op LMquote:Op maandag 23 december 2013 10:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iemand ervaring met IF Gervinho? Beter dan Lulic en/of El Shaarawy?Had eerst ook Shaarawy daar staan, Gervinho wel iets beter maar geen uitblinker in mijn team. Heeft ook High/Low dus verdedigend hoef je er niets van te verwachten
Shaarawy wil wel nog eens terugzakken. Ligt er een beetje aan hoe de rest van je middenveld staat dus.
![]()
![]()
Hoop dat je met Falcao kan spelen. Had hem in carrièremodus (quote:Op maandag 23 december 2013 12:32 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Kan Falcao en Rodriguez natuurlijk ook gewoon aan de rechterkant zetten... Dan hoef ik helemaal niets te veranderen...) en daar was hij het absoluut niet waard.
Rodriguez lijkt me wel nice om mee te spelen.![]()
IF Maiconquote:Op maandag 23 december 2013 12:32 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Kan Falcao en Rodriguez natuurlijk ook gewoon aan de rechterkant zetten... Dan hoef ik helemaal niets te veranderen...![]()
Zat er een beetje actie in? Deel 1 vond ik maar langdradigquote:Op maandag 23 december 2013 12:44 schreef Kamikazie het volgende:
Vannacht/gisteren naar The Hobbit 2 geweest, vette film.![]()
Vond hem maar tegenvallen. Had na deel 1 meer actie verwacht. Maar vond het weer te weinig actie voor een film van 2.5 uur.quote:Op maandag 23 december 2013 12:44 schreef Kamikazie het volgende:
Vannacht/gisteren naar The Hobbit 2 geweest, vette film.
Maar alsnog wel vermakelijk hoor. Had er alleen iets meer van verwacht. Maar wel nog een dikke voldoende.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ja ik vond van wel, maar ja is wel weer een film van twee uur en drie kwartierquote:Op maandag 23 december 2013 12:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zat er een beetje actie in? Deel 1 vond ik maar langdradig
Dus het is wel een lange zit. Volgende film die ik pak is Wolf of Wall Street![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
![]()
![]()
Wat een baas
ik ga city kanaal gewoon volgen
4 min
[ Bericht 11% gewijzigd door ThadCastle op 23-12-2013 13:01:29 ]![]()
Ga het nu uitproberen. 1e potje was in ieder geval drama. Maak prachtige kansen maar niets gaat er in. In de 45e minuut scoorde hij uit een corner en daarna ging elk schot van hem erin. Ook begon het opeens onwijs te laggen, toen heb ik de controller maar even weggelegd.quote:Op maandag 23 december 2013 12:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hoop dat je met Falcao kan spelen. Had hem in carrièremodus () en daar was hij het absoluut niet waard.
Rodriguez lijkt me wel nice om mee te spelen.Maicon is op alle vlakken wel beter inderdaad. Maar Torosidis doet het eigenlijk ook niet slecht. Misschien Maicon maar een keer uitproberen.quote:![]()
Haha die trui van die 3FM gastEen gebreide wollen kersttrui met een vakje voor zn telefoon volgens mij. Die zie je dan van buitenaf en daar zie je dan een brandende open haard op
![]()
![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)blondje_koffie_.htmlquote:Op maandag 23 december 2013 13:30 schreef ThadCastle het volgende:
Iemand verstand van koffiezetapparaten?
Meer dan haar...![]()
Nespresso klaar.quote:Op maandag 23 december 2013 13:30 schreef ThadCastle het volgende:
Iemand verstand van koffiezetapparaten?![]()
Nespresso is van hoge kwaliteit wel misschien wat duur voor jou. Waar twijfel je tussen?quote:Op maandag 23 december 2013 13:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
nee fatsoenlijke bonenkoffie niet zo'n cupjes/pads geval![]()
Zijn er ook koffiezetapparaten waarmee je zowel een pot koffie als een snel kopje a la Senseo kunt zetten?![]()
http://www.ibood.com/home(...)che_espressomachine/ die zie ik staanquote:Op maandag 23 december 2013 13:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nespresso is van hoge kwaliteit wel misschien wat duur voor jou. Waar twijfel je tussen?![]()
Longhi is altijd goedquote:Op maandag 23 december 2013 13:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
http://www.ibood.com/home(...)che_espressomachine/ die zie ik staan![]()
Heb je FM open staan? Wil je even kijken wie de affiliated clubs van Chelsea zijn?quote:Op maandag 23 december 2013 13:59 schreef Zhano het volgende:
Weeeeeer dat stukje over het huiskamerconcert van Martin Garrix![]()
![]()
quote:Op maandag 23 december 2013 14:01 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb je FM open staan? Wil je even kijken wie de affiliated clubs van Chelsea zijn?![]()
![]()
zie editquote:Op maandag 23 december 2013 14:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Geen VitesseHebben die nu wel voldoende spelers om een 11tal op de been te brengen?
![]()
![]()
ThanksGa binnenkort een game beginnen met Chelsea en dan een samenwerking met een npower league 2 club om die vervolgens naar de PL te loodsen. Daarnaast wil ik dan alleen maar Engelsen in basis 11 van Chelsea.
![]()
Ja das de nieuwe, maar dies minder leuk en niet meer origineel.quote:![]()
Ik vind IF Balo echt geweldigquote:Op maandag 23 december 2013 14:35 schreef Tobi-wan het volgende:
Het begint ergens op te lijken.
[ afbeelding ]
Falcao komt nog niet echt tot scoren maar ik win wel mijn wedstrijden. Ik kan nog steeds niet kiezen tussen Gomez, Balotelli en Ibarbo...
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hmmmm.... Ik heb nog 320k over dus ik zou hem wel kunnen halen... Zou het team wel weer een stuk vetter maken...quote:Op maandag 23 december 2013 14:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind IF Balo echt geweldig
Fuck it, heb maar gewoon op hem geboden. Nu even laatste kerstcadeautje scoren.
Op blz.2 stond nog een 4k coins kaartje
[ Bericht 4% gewijzigd door Tobi-wan op 23-12-2013 14:45:11 ]![]()
Zo lang er geen SIF komt, denk ik dat IF Balo minstens in waarde gelijk blijft...als hij al niet stijgtquote:Op maandag 23 december 2013 14:38 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hmmmm.... Ik heb nog 320k over dus ik zou hem wel kunnen halen... Zou het team wel weer een stuk vetter maken...
Fuck it, heb maar gewoon op hem geboden. Nu even laatste kerstcadeautje scoren.
[ afbeelding ]
Op blz.2 stond nog een 4k coins kaartje
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
toty crash..quote:Op maandag 23 december 2013 14:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo lang er geen SIF komt, denk ik dat IF Balo minstens in waarde gelijk blijft...als hij al niet stijgtAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Could be. Maar vorig jaar kwamen de echte goede IF's wel weer terug op hun oude waarde.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik wil een team met IF Balotelli, Vidal, IF Boateng en Farfan, maar kon niks leuks verzinnen (ook nog niet echt veel moeite in gestoken)
Of ik verkoop IF Balotelli en IF Boateng (die zit nu al weken doelloos in mijn club en is amper gestegen..) gewoon..![]()
ok maverquote:Op maandag 23 december 2013 15:01 schreef DutchSL het volgende:
Ik wil een team met IF Balotelli, Vidal, IF Boateng en Farfan, maar kon niks leuks verzinnen (ook nog niet echt veel moeite in gestoken)
Of ik verkoop IF Balotelli en IF Boateng (die zit nu al weken doelloos in mijn club en is amper gestegen..) gewoon..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: