SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niallhoran
![]()
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.

quote:Op zondag 22 december 2013 17:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee hoor, ik bedoel er niks slechts mee.

quote:Op zondag 22 december 2013 17:59 schreef supersof het volgende:
hij is debielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niallhoran
Alles dankzij God en alles op eigen kracht

Jammer van zn beugel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niallhoran
![]()

Je ziet gewoon aan zijn gezicht op foto 1 dat hij slist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niallhoran
∞

heeft ie niet meerquote:

harry is niet leukquote:Op zondag 22 december 2013 17:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik ook niet. One Direction hebben mij er weer van weten te overtuigen. Al ga ik in dat geval ook voor Harry. Hij ziet er als enige nog enigszins oprecht uit en niet irritant

Op zich lijkt hij ook wel ietwat op een jonge Jamie Oliverquote:Op zondag 22 december 2013 18:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je ziet gewoon aan zijn gezicht op foto 1 dat hij slist.

er is geen homoquote:

louis danquote:

nee johquote:

quote:

hij is echt debielquote:Op zondag 22 december 2013 18:06 schreef supersof het volgende:
http://images6.fanpop.com(...)527166-1280-1024.jpg
awww liam

waaromquote:

waarom vind je datquote:

quote:

nahquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |