Er ging een lichte tinteling door mij heen welke ergens halverwege mijn lichaam in het topje stopte.quote:Op zondag 22 december 2013 17:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Geen probleem, laten we ook een keer afspreken om elkaars haarstructuur van dichtbij te beoordelen. We kunnen er allebei doorheen woelen.

omgquote:Op zondag 22 december 2013 17:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er ging een lichte tinteling door mij heen welke ergens halverwege mijn lichaam in het topje stopte.
Dit lijkt mij werkelijk een magistraal idee, en hoop dat het spoedig in uitvoering zal komen. Want in die lekkere haarbos van jou zou ik elke ochtend wel in willen woelen.

In het jouwe ook wel hoorquote:

Nouja, als we hier in de SC een 'democratische' stemming houden, dan draait het uiteindelijk alleen om jouw mening.quote:Op zondag 22 december 2013 17:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker belangrijk of ik het wel of niet leuk vind
Dat is wederzijds, maar het lijkt me beter als we elkaars haar hooguit één keer week betasten. Hierdoor houden we het spannend en je voelt gewoon elke week dat de haardos voller is dan de week ervoor.quote:Op zondag 22 december 2013 17:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er ging een lichte tinteling door mij heen welke ergens halverwege mijn lichaam in het topje stopte.
Dit lijkt mij werkelijk een magistraal idee, en hoop dat het spoedig in uitvoering zal komen. Want in die lekkere haarbos van jou zou ik elke ochtend wel in willen woelen.

Hahahaquote:Op zondag 22 december 2013 17:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nouja, als we hier in de SC een 'democratische' stemming houden, dan draait het uiteindelijk alleen om jouw mening.
[..]
Dat is wederzijds, maar het lijkt me beter als we elkaars haar hooguit één keer week betasten. Hierdoor houden we het spannend en je voelt gewoon elke week dat de haardos voller is dan de week ervoor.
Mijn secretaresse zal contact opnemen voor een afspraak.

Dat is waar. En zo worden alle kleine veranderingen ook niet voor lief genomen omdat het proces van dichtbij toch altijd minder opvalt. Als je de spanning goed opbouwt en tot een explosie laat komen tijdens dan ene uurtje in de week (Volgens je secretaresse ben je een druk man en verder volgeboekt) zullen we er beide meer van genieten en tot mooiere resultaten komenquote:Op zondag 22 december 2013 17:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat is wederzijds, maar het lijkt me beter als we elkaars haar hooguit één keer week betasten. Hierdoor houden we het spannend en je voelt gewoon elke week dat de haardos voller is dan de week ervoor.
Mijn secretaresse zal contact opnemen voor een afspraak.
Ik ga je hier niet om feliciteren.quote:Op zondag 22 december 2013 17:41 schreef Stuart het volgende:
Ik moet nog 970 posts dit jaar om 100k te halen

Dat hoeft ook nietquote:Op zondag 22 december 2013 17:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is waar. En zo worden alle kleine veranderingen ook niet voor lief genomen omdat het proces van dichtbij toch altijd minder opvalt. Als je de spanning goed opbouwt en tot een explosie laat komen tijdens dan ene uurtje in de week (Volgens je secretaresse ben je een druk man en verder volgeboekt) zullen we er beide meer van genieten en tot mooiere resultaten komen
[..]
Ik ga je hier niet om feliciteren.

Ik voel nergens sympathie voor.quote:Op zondag 22 december 2013 17:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het schijnt dat sommige mensen enige sympathie voor een club uit Rotterdam voelen. Mallerds.

homo'squote:Op zondag 22 december 2013 17:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In het jouwe ook wel hoorMaar Rodawa is nou eenmaal de expert op het gebied van mooie kapsels.

hallowquote:

gaat wel lekker, met jou?quote:

niksquote:

ben jij meervoud?quote:

Genieten van schoonheid heeft weinig met seksualiteit te maken. Als jij een schilderij mooi vindt ben je toch ook niet kunstueelquote:

uit zijn moeders koelkastquote:

Het klinkt aardig seksueel hoor.quote:Op zondag 22 december 2013 17:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Genieten van schoonheid heeft weinig met seksualiteit te maken. Als jij een schilderij mooi vindt ben je toch ook niet kunstueel

Wat vind je van one direction?quote:

en van de foto's?quote:

Nee hoor, ik bedoel er niks slechts mee.quote:Op zondag 22 december 2013 17:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het klinkt bijna veroordelend. Etsu vindt dit niet leuk.

Welke?quote:

ik vind de tweede op deze foto niet leuk, maar die heeft wel mijn voorkeur. Samen met nummer drie.quote:

Welke is Harry?quote:Op zondag 22 december 2013 17:57 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind de tweede op deze foto niet leuk, maar die heeft wel mijn voorkeur. Samen met nummer drie.
Waarom vind je harry leuk

vijfdequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |