Raddraaier die je me bentquote:Op zondag 22 december 2013 16:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een foto die van mijn pener zou zijn. Alleen heb ik gehoaxed. Was grappig.
Mijn tijd komt nog wel.quote:Op zondag 22 december 2013 16:49 schreef Stuart het volgende:
De 2 users die in mijn ogen het meest zijn verandert in positieve zin zijn Etsu en Happy
en ik danquote:Op zondag 22 december 2013 16:49 schreef Stuart het volgende:
De 2 users die in mijn ogen het meest zijn verandert in positieve zin zijn Etsu en Happy
Ik weet niet zo goed of ik hiermee blij moet zijn, Stuart.quote:Op zondag 22 december 2013 16:49 schreef Stuart het volgende:
waarom zou jij verandert zijnquote:
hij heeft nu sixpackquote:
Jij hebt net als ik je momenten al heb ik daar de laatste tijd niets van gemerktquote:
Ongeacht of de foto's van VA echt zijn of niet, Etsu ratelt het wel weer op. Hou zulk gekloot nou eens buiten FOK!.quote:Op zondag 22 december 2013 16:49 schreef Stuart het volgende:
Dat weet ik ook nietquote:Op zondag 22 december 2013 16:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed of ik hiermee blij moet zijn, Stuart.
Goed gezegd.quote:Op zondag 22 december 2013 16:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ongeacht of de foto's van VA echt zijn of niet, Etsu ratelt het wel weer op. Hou zulk gekloot nou eens buiten FOK!.
neequote:
doei liefjequote:
quote:Op zondag 22 december 2013 16:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ongeacht of de foto's van VA echt zijn of niet, Etsu ratelt het wel weer op. Hou zulk gekloot nou eens buiten FOK!.
Ik heb geen idee waar het over gaat maar ben het geloof ik wel met je eensquote:Op zondag 22 december 2013 16:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
jij haatte me wel na mijn banquote:Op zondag 22 december 2013 16:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij hebt net als ik je momenten al heb ik daar de laatste tijd niets van gemerkt
anders post je nietquote:
Er is een moment geweest dat ik je een kutwijf vond ja. Nu vind ik cachet een kutwijfquote:
hoezoquote:Op zondag 22 december 2013 16:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er is een moment geweest dat ik je een kutwijf vond ja. Nu vind ik cachet een kutwijf
quote:Op zondag 22 december 2013 16:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er is een moment geweest dat ik je een kutwijf vond ja. Nu vind ik cachet een kutwijf
quote:
quote:
'Bemoei je er niet mee', lulz. Begin er dan niet over op een openbaar forum.quote:Op zondag 22 december 2013 16:52 schreef Etsu het volgende:
[..]het is onschuldig hoor. Bemoei je er niet mee.
Inso post enkel kwaliteit en de waarheid.quote:
Domme troll. Voegt geen moer toequote:
ik ga nu even kijkenquote:Op zondag 22 december 2013 16:55 schreef Etsu het volgende:
Ik heb zojuist m'n eerste post in kpd gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |