slaapt lekker hoor met Tigi de tijger.quote:Op zondag 22 december 2013 16:59 schreef Adnap het volgende:
T was eecht echt echt![]()
Vond het zo leuk om voor iemand anders wat te verzinnen en dat het dan ook nog zo leuk ontvangen wordt is echt top !
Top !! Hier zijn knuffels nog steeds hotquote:Op zondag 22 december 2013 17:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
slaapt lekker hoor met Tigi de tijger.
Ik weet het, ik heb dat boekje ook voor ons gekocht en ik wil ook een paar kilo kwijtquote:Op zondag 22 december 2013 14:26 schreef knoblaucha6 het volgende:
Indaha, dat lekkere-dingen boekje is heel vals na 9 kilo kwijt![]()
Wij branden vrijwel iedere dag waxmeltsquote:Op zondag 22 december 2013 15:14 schreef Puala het volgende:
En Bamba, ik ben blij te lezen dat je het pakket leuk vind![]()
Ik wist inderdaad niet of je van geurtjes hing, maar toen we het een keer in de SC er over hadden had je niet gepost dat je er niet tegen kon. Dus ik hoopte maar dat het was wat voor je
Oh dan is het zeker echt iets voor jou!quote:Op zondag 22 december 2013 18:07 schreef Bamba het volgende:
[..]
Wij branden vrijwel iedere dag waxmelts![]()
Ik heb net de eerste van jou erin gedaan
Ze ruiken allemaal heerlijk
Ben er echt heel blij mee, dank je wel!
En mijn eerste gok was dus echt wel goed
Nee, de d/t fouten waren mij niet opgevallenquote:Op zondag 22 december 2013 18:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh dan is het zeker echt iets voor jou!Wat tof
![]()
Wat verraadde het? Want daar ben ik wel benieuwd naarMijn DT fouten blijkbaar?
Waar heb je het trouwens besteld, want volgens mij heb ik daar ook al eens besteldquote:Op zondag 22 december 2013 18:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh dan is het zeker echt iets voor jou!Wat tof
![]()
Wat verraadde het? Want daar ben ik wel benieuwd naarMijn DT fouten blijkbaar?
Oh dat FB was gewoon echt puur toeval. Ik wist wel hoe je er uit zag, maar geen idee wat je naam was. En toen zag ik zomaar dat je bij iemand reageerde. En toen heb ik je toegevoegdquote:Op zondag 22 december 2013 18:11 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nee, de d/t fouten waren mij niet opgevallen. Je reageerde volgens mij een keer enthousiast met "foto" toen mijn pakket binnen kwam en je voegde me opeens toe op fb. Daar werd ik een beetje argwanend van
Pure soapquote:Op zondag 22 december 2013 18:11 schreef Bamba het volgende:
[..]
Waar heb je het trouwens besteld, want volgens mij heb ik daar ook al eens besteldIk weet alleen de naam niet meer, want het is alweer een hele tijd geleden
Haha da's wel heel toevallig dan iddquote:Op zondag 22 december 2013 18:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh dat FB was gewoon echt puur toeval. Ik wist wel hoe je er uit zag, maar geen idee wat je naam was. En toen zag ik zomaar dat je bij iemand reageerde. En toen heb ik je toegevoegdNet als F_R, die had ik ook niet en heb ik laatst ook toegevoegd
[..]
Pure soapIk heb toen ik voor jou bestelde gelijk voor mezelf ook meebesteld. 36 stuks. En toen kreeg ik voor sinterklaas van mijn schoonouders een doosje hotties, van mijn moeder een brander + proefpakketje van een ander merk en van F_R heb ik ook 5 doosjes gekregen om te branden. Keuze is reuze hier
![]()
![]()
Jij vroeg erom. Volgens mij heb je alles gekregen wat je vroeg of niet!quote:Op zondag 22 december 2013 18:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh dat FB was gewoon echt puur toeval. Ik wist wel hoe je er uit zag, maar geen idee wat je naam was. En toen zag ik zomaar dat je bij iemand reageerde. En toen heb ik je toegevoegdNet als F_R, die had ik ook niet en heb ik laatst ook toegevoegd
[..]
Pure soapIk heb toen ik voor jou bestelde gelijk voor mezelf ook meebesteld. 36 stuks. En toen kreeg ik voor sinterklaas van mijn schoonouders een doosje hotties, van mijn moeder een brander + proefpakketje van een ander merk en van F_R heb ik ook 5 doosjes gekregen om te branden. Keuze is reuze hier
![]()
![]()
Jaquote:Op zondag 22 december 2013 18:21 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Jij vroeg erom. Volgens mij heb je alles gekregen wat je vroeg of niet!
De snoepjes of de liquid snacks?quote:Op zondag 22 december 2013 18:21 schreef Puala het volgende:
[..]
JaIk ben er ook écht heel blij mee. En de katten ook. Die hebben al gesmuld van de snoepjes
De snoepjes, die uit die hele grote verpakking. Die hadden ze ook nog nooit gehadquote:Op zondag 22 december 2013 18:26 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
De snoepjes of de liquid snacks?
Ah wat leuk!quote:Op zondag 22 december 2013 18:09 schreef Bamba het volgende:
Oognip, cupcake topper is een soort van sateprikkertje met een leuk papiertje eraan die je in de cupcake als decoratie kunt prikken. F_R wilde graag bakspulletjes en ook (als dat mogelijk was) iets zelfgemaakts. Ik heb dus van papier en kerstmotief en gewoon motief hartjes gestanst en dan 2 helften op elkaar geplakt met een sateprikker ertussen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |