saraquote:Op zondag 22 december 2013 15:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg. Noem dan iemand die ik wel aardig vind
quote:Op zondag 22 december 2013 15:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
schoonmaken, eten, 'oprotten' tegen mij zeggen, huppelen, alles kwijtraken, ..
Tijd voor de top 2000quote:
Ik mag niets meer zeggen van Tjacka over voornoemde user!quote:
De stem van het volkquote:
waarom mag je het niet over sof hebben?quote:Op zondag 22 december 2013 15:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik mag niets meer zeggen van Tjacka over voornoemde user!
Eat sleep rave repeat moet op 1?quote:Op zondag 22 december 2013 15:42 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja, zit geen moderne muziek tussen als je snapt wat ik bedoel.
Nergens voor nodigquote:Op zondag 22 december 2013 15:42 schreef BrandX het volgende:
btw zal ik weer zoals vroegâh af en toe binnen walsen hier. Gewoon omdat gezellig
neequote:Op zondag 22 december 2013 15:42 schreef BrandX het volgende:
btw zal ik weer zoals vroegâh af en toe binnen walsen hier. Gewoon omdat gezellig
Doe maarquote:Op zondag 22 december 2013 15:42 schreef BrandX het volgende:
Doe je dingquote:Op zondag 22 december 2013 15:42 schreef BrandX het volgende:
quote:
je hebt mn toestemmingquote:Op zondag 22 december 2013 15:42 schreef BrandX het volgende:
Daarom. In KSC ben je wel geliefd en die reeks heeft het harder nodigquote:
Welke dan?quote:
neuh, daar hebben we MPG en DM al, onder meer, die rondlopen. En verder ken ik veel van de huidige posters daar nauwelijks.quote:Op zondag 22 december 2013 15:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daarom. In KSC ben je wel geliefd en die reeks heeft het harder nodig
BURNNNNNquote:Op zondag 22 december 2013 15:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij mag dat. Bemoei je eens niet overal mee.
Ik bemoei mij helemaal niet overal meequote:Op zondag 22 december 2013 15:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij mag dat. Bemoei je eens niet overal mee.
ja doequote:Op zondag 22 december 2013 15:42 schreef BrandX het volgende:
Ik bedoel niet qua crew, maar qua activiteit. Deze SC heeft geen crew nodigquote:Op zondag 22 december 2013 15:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
neuh, daar hebben we MPG en DM al, onder meer, die rondlopen. En verder ken ik veel van de huidige posters daar nauwelijks.
heb je dat nu pas door?quote:
Mwoahquote:Op zondag 22 december 2013 15:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik bedoel niet qua crew, maar qua activiteit. Deze SC heeft geen crew nodig
Ga je nu ook al een discussie met mij aan?quote:Op zondag 22 december 2013 15:45 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik bemoei mij helemaal niet overal mee
geen enkele sc heeft crew nodigquote:Op zondag 22 december 2013 15:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik bedoel niet qua crew, maar qua activiteit. Deze SC heeft geen crew nodig
Tenzij we daarom vragen middels een TRquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |