Oh jaquote:
Nee, anderequote:
ik ook.quote:Op zondag 22 december 2013 15:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
kan niet, weinig in utrecht de komende tijd
Jaquote:
Ga je kerst en O&N in Ezelldorp vieren?quote:Op zondag 22 december 2013 15:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
kan niet, weinig in utrecht de komende tijd
jaquote:Op zondag 22 december 2013 15:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je kerst en O&N in Ezelldorp vieren?
met jou?quote:
kanquote:
ga het niet vierenquote:Op zondag 22 december 2013 15:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je kerst en O&N in Ezelldorp vieren?
begrijpelijkquote:Op zondag 22 december 2013 15:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
ben je jaloers dat je ezell nooit gemeet hebt?
Hmm.quote:Op zondag 22 december 2013 15:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
ben je jaloers dat je ezell nooit gemeet hebt?
Je hoeft niet meteen te kreunen.quote:
jawelquote:
Het lijkt soms inderdaad net JNG.quote:Op zondag 22 december 2013 15:26 schreef BrandX het volgende:
oy kinders, doe eens stoppen met kinderachtig doen naar elkaar, je gedragen als een kleuter, je aanstellen als een kleuter, en om elke kwinkslag (hoe kinderachtig en kleuterachtig die ook is) serieus te nemen![]()
En onzin TR's hierover doe ik niets mee, stel je allemaal gewoon ff niet zo aan zeg, tis kerst
ohhh bra bra powquote:Op zondag 22 december 2013 15:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
Mijn post geldt ook voor jouw gedrag
Fire in the holequote:Op zondag 22 december 2013 15:26 schreef BrandX het volgende:
oy kinders, doe eens stoppen met kinderachtig doen naar elkaar, je gedragen als een kleuter, je aanstellen als een kleuter, en om elke kwinkslag (hoe kinderachtig en kleuterachtig die ook is) serieus te nemen![]()
En onzin TR's hierover doe ik niets mee, stel je allemaal gewoon ff niet zo aan zeg, tis kerst
Mijn gedrag is uitstekend. Ik hap niet op trolls, ik ben de rust zelve.quote:
Doe maar niet, die win ik allemaal.quote:Op zondag 22 december 2013 15:28 schreef xcachet het volgende:
Zullen we ook verkiezingen maken voor deze SC?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |