TS vindt het niet kunnen in zijn geval (knuffelen).quote:Op zondag 22 december 2013 15:10 schreef theunderdog het volgende:
![]()
![]()
Je wordt opgewonden van je vriendin, en dan vraag je of dit een probleem is?
De tering, dat dit bestaat.
Want?quote:Op zondag 22 december 2013 15:12 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
TS vindt het niet kunnen in zijn geval (knuffelen).
Naja, dit is dan ook weer het uiterste.quote:Op zondag 22 december 2013 15:16 schreef Draakster het volgende:
Zou me eerder zorgen maken als het niet gebeurde.
Oké, oké, beetje gechargeerd misschien. Maar je snapt de boodschap. Volkomen normaal!quote:Op zondag 22 december 2013 15:17 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Naja, dit is dan ook weer het uiterste.
Dus?quote:Op zondag 22 december 2013 15:21 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Misschien wilt zijn vriendin een niet-seksuele knuffel. TS is het probleem, want hij schaamt zich ervoor.
Maak jij je druk om iets heel normaalsquote:Op zondag 22 december 2013 15:05 schreef SaucyCock het volgende:
Mijn vriendin is heel klef en wilt constant aan me zitten, nu werd ik vanochtend wakker en wou ze lekker kroelen/lepeltje lepeltje liggen. Allemaal super natuurlijk, maar ik krijg elke keer weer een erectie en hier schaam ik me een beetje voor.
Het kan niet anders dan dat ze dit wel eens gevoeld heeft, tot nu toe heeft ze er nog niets van gezegd. Ik wil niet dat ze denkt dat ik alleen maar aan seks denk, maar ik heb hier echt geen controle over. Ik probeer dan wel in een andere houding te gaan liggen maar dat komt ook vreemd over...
Zijn er mannen die hier ook last van hebben? En dames, vinden jullie dit creepy?
Ja. Voor vrouwen is dat een soort compliment. Moet je je voorstellen: Iemand die van je houdt en je knuffelt en NIET opgewonden raaktquote:Op zondag 22 december 2013 17:21 schreef SaucyCock het volgende:
Ik word echt elke keer opgewonden ook al zijn dat niet mijn intenties. Dus dit is gewoon heel normaal..?
Vinden vrouwen dat ook dan?
Ben je nu serieus of niet?quote:Op zondag 22 december 2013 20:45 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Ja. Voor vrouwen is dat een soort compliment. Moet je je voorstellen: Iemand die van je houdt en je knuffelt en NIET opgewonden raakt
Dat is of 'hij houdt niet van me!' of 'ik maak hem heel erg onzeker!'
Ja. Ik ben razend serieus. Draai het eens om: Je vriendin die niet opgewonden raakt van voorspel, niet eens nat wordt.quote:
Niet iedere dame wordt even nat, beetje sneu om ze daar op af te rekenen. Daarnaast raakt niet iedereen opgewonden van knuffelen (ik persoonlijk wel, maar om dit voor alle mannen te zeggen), afwezig zijn van een erectie zou dus niet tot de conclusie moeten leiden dat de man überhaupt niet opgewonden wordt van zn vriendin.quote:Op zondag 22 december 2013 21:24 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Ja. Ik ben razend serieus. Draai het eens om: Je vriendin die niet opgewonden raakt van voorspel, niet eens nat wordt.
Wat voor idee krijg je daar als man dan van? "Ze heeft geen zin." "Ik doe iets niet goed." Al met al: Je wordt er hoe dan ook heel onzeker van. Een man krijgt in ALLE positieve omstandigheden gewoon een errectie bij een vriend of vriendin. Hoort er gewoon bij.
Ja okay. Ik spreek ook een beetje in massa. Ik krijg ook gewoon een erectie zodra mijn vriendin me knuffelt (zelfs in openbaar) Er is dus niks om je voor te schamen of het je af te leren. Het is geheel natuurlijk TS.quote:Op zondag 22 december 2013 21:49 schreef TGun het volgende:
[..]
Niet iedere dame wordt even nat, beetje sneu om ze daar op af te rekenen. Daarnaast raakt niet iedereen opgewonden van knuffelen (ik persoonlijk wel, maar om dit voor alle mannen te zeggen), afwezig zijn van een erectie zou dus niet tot de conclusie moeten leiden dat de man überhaupt niet opgewonden wordt van zn vriendin.
Ik zou het in het midden laten. Een erectie is niet erg en kan door een vrouw worden opgevat als compliment, maar als er geen erectie komt is er nog niks aan de hand..![]()
Niks is fijner dan 's ochtends wakker worden met een harde lul tegen je bips gedrukt.quote:Op zondag 22 december 2013 17:21 schreef SaucyCock het volgende:
Ik word echt elke keer opgewonden ook al zijn dat niet mijn intenties. Dus dit is gewoon heel normaal..?
Vinden vrouwen dat ook dan?
Echt hequote:Op zondag 22 december 2013 15:10 schreef theunderdog het volgende:
![]()
![]()
2quote:Op zondag 22 december 2013 21:24 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Ja. Ik ben razend serieus. Draai het eens om: Je vriendin die niet opgewonden raakt van voorspel, niet eens nat wordt.
Wat voor idee krijg je daar als man dan van? "Ze heeft geen zin." "Ik doe iets niet goed." Al met al: Je wordt er hoe dan ook heel onzeker van. Een man krijgt in ALLE positieve omstandigheden gewoon een errectie bij een vriend of vriendin. Hoort er gewoon bij.
precies wat ik dacht hahahquote:Op zondag 22 december 2013 15:10 schreef theunderdog het volgende:
![]()
![]()
Die krijg ik meestal van de kou buiten, maar als ik vaak met een vrouw seks zou hebben... dan zouden mijn ballen juist rood zijn van het vele seks hebbenquote:Op maandag 30 december 2013 17:52 schreef MaikelS het volgende:
ik heb me toch een stel blauwe ballen gehad....
Idd, ik zou dat ook geen straf vinden.... dan voel ik mij elke dag nog meerquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:16 schreef ThunderXIII het volgende:
doe mij z'n vriendin^^ die mag altijd aan me zitten
^^
en in een relatie is het ook wel een compli voor je vriendin als je van haar een paal krijgt
LOL XD inderdaad ja , alleen ik vraag me af wie het meer zou voelenquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:44 schreef F1978 het volgende:
[..]
Idd, ik zou dat ook geen straf vinden.... dan voel ik mij elke dag nog meer
quote:Op zondag 22 december 2013 15:10 schreef theunderdog het volgende:
![]()
![]()
omgquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:44 schreef F1978 het volgende:
[..]
Idd, ik zou dat ook geen straf vinden.... dan voel ik mij elke dag nog meer
Dit. Ik vind het juist lekker om te voelen, kan me dan niet inhoudenquote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:54 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dit. Ik vind het juist lekker om te voelen, kan me dan niet inhouden
daar doet ze het juist voor, mafkeesquote:Op zondag 22 december 2013 15:05 schreef SaucyCock het volgende:
Mijn vriendin is heel klef en wilt constant aan me zitten, nu werd ik vanochtend wakker en wou ze lekker kroelen/lepeltje lepeltje liggen. Allemaal super natuurlijk, maar ik krijg elke keer weer een erectie en hier schaam ik me een beetje voor.
Het kan niet anders dan dat ze dit wel eens gevoeld heeft, tot nu toe heeft ze er nog niets van gezegd. Ik wil niet dat ze denkt dat ik alleen maar aan seks denk, maar ik heb hier echt geen controle over. Ik probeer dan wel in een andere houding te gaan liggen maar dat komt ook vreemd over...
Zijn er mannen die hier ook last van hebben? En dames, vinden jullie dit creepy?
nou idd dan is het gelijk raak hahaquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:54 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dit. Ik vind het juist lekker om te voelen, kan me dan niet inhouden
Autisme heet dat, maar ik begin het steeds meer te begrijpen.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:14 schreef theunderdog het volgende:
Ik probeer nog steeds op mij in te laten werken hoe ts zich dit kan afvragen...
Hoe werkt dan je brein, welke neuronen zitten er anders dan bij de meeste mensen enz...
Uhh nee, dit heeft weinig met autisme te maken.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:13 schreef SaucyCock het volgende:
[..]
Autisme heet dat, maar ik begin het steeds meer te begrijpen.
Namelijk dat het normaal is als je een stijfje krijgt als je vriendin aan je zit omdat je dan seksje kunt doen?quote:Op maandag 20 januari 2014 23:13 schreef SaucyCock het volgende:
[..]
Autisme heet dat, maar ik begin het steeds meer te begrijpen.
Autisme dus.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uhh nee, dit heeft weinig met autisme te maken.
Eerder een ernstig gebrek aan biologische kennis.
Nu weet ik het niet meer; ben je sarcastisch?quote:Op maandag 20 januari 2014 23:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Namelijk dat het normaal is als je een stijfje krijgt als je vriendin aan je zit omdat je dan seksje kunt doen?
Trollquote:Op maandag 20 januari 2014 23:20 schreef SaucyCock het volgende:
[..]
Nu weet ik het niet meer; ben je sarcastisch?
Jezus, hoe bedoel je "hoe help ik de ego van een man compleet naar de klote" stijfje ? serieus ?quote:Op maandag 20 januari 2014 23:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Namelijk dat het normaal is als je een stijfje krijgt als je vriendin aan je zit omdat je dan seksje kunt doen?
quote:Op maandag 20 januari 2014 23:25 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jezus, hoe bedoel je "hoe help ik de ego van een man compleet naar de klote" stijfje ? serieus ?
Hallo, welkom op FOK!, waar mensen wel vaker het woord 'stijfje' gebruiken wanneer zij de erectie van het mannelijke geslachtsdeel bedoelen.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hoezo gebruik je die achterlijke verkleinwoordjes ?
Stijfje, seksje?quote:Op maandag 20 januari 2014 23:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hallo, welkom op FOK!, waar mensen wel vaker het woord 'stijfje' gebruiken wanneer zij de erectie van het mannelijke geslachtsdeel bedoelen.
Welkom op FOK!quote:Op maandag 20 januari 2014 23:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Stijfje, seksje?
Het lijkt eerder alsof ik op de gehandicaptenafdeling zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |