TS vindt het niet kunnen in zijn geval (knuffelen).quote:Op zondag 22 december 2013 15:10 schreef theunderdog het volgende:
![]()
![]()
Je wordt opgewonden van je vriendin, en dan vraag je of dit een probleem is?
De tering, dat dit bestaat.
Want?quote:Op zondag 22 december 2013 15:12 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
TS vindt het niet kunnen in zijn geval (knuffelen).
Naja, dit is dan ook weer het uiterste.quote:Op zondag 22 december 2013 15:16 schreef Draakster het volgende:
Zou me eerder zorgen maken als het niet gebeurde.
Oké, oké, beetje gechargeerd misschien. Maar je snapt de boodschap. Volkomen normaal!quote:Op zondag 22 december 2013 15:17 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Naja, dit is dan ook weer het uiterste.
Dus?quote:Op zondag 22 december 2013 15:21 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Misschien wilt zijn vriendin een niet-seksuele knuffel. TS is het probleem, want hij schaamt zich ervoor.
Maak jij je druk om iets heel normaalsquote:Op zondag 22 december 2013 15:05 schreef SaucyCock het volgende:
Mijn vriendin is heel klef en wilt constant aan me zitten, nu werd ik vanochtend wakker en wou ze lekker kroelen/lepeltje lepeltje liggen. Allemaal super natuurlijk, maar ik krijg elke keer weer een erectie en hier schaam ik me een beetje voor.
Het kan niet anders dan dat ze dit wel eens gevoeld heeft, tot nu toe heeft ze er nog niets van gezegd. Ik wil niet dat ze denkt dat ik alleen maar aan seks denk, maar ik heb hier echt geen controle over. Ik probeer dan wel in een andere houding te gaan liggen maar dat komt ook vreemd over...
Zijn er mannen die hier ook last van hebben? En dames, vinden jullie dit creepy?
Ja. Voor vrouwen is dat een soort compliment. Moet je je voorstellen: Iemand die van je houdt en je knuffelt en NIET opgewonden raaktquote:Op zondag 22 december 2013 17:21 schreef SaucyCock het volgende:
Ik word echt elke keer opgewonden ook al zijn dat niet mijn intenties. Dus dit is gewoon heel normaal..?
Vinden vrouwen dat ook dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |