quote:Op zondag 22 december 2013 14:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nu heb je het gedaan heAi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Nu heb je het gedaan heDoen alsof Nijmegen niets isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tis geen Tilburg ofzo, jezus.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Jij leest geen kranten?quote:Op zondag 22 december 2013 14:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nieuw plan? Wanneer gaan ze dat doenIn juni zeker?
dat stukje van paul heb ik terug gekeken.. was lieffquote:Op zondag 22 december 2013 14:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, behalve wat rare opdrachten die Geraldine deed waaronder tongen met een chick, Coen die twintig keer riep hoe de sfeer in Leeuwarden was en Paul die behoorlijk apathisch reageerde toen zijn vriendin voor zijn neus stond.
[..]
Nu heb je het gedaan heMad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ernem is ook wel ok, maar dat gedoe tussen Nimma en Ernem is zo treurigquote:Op zondag 22 december 2013 14:46 schreef iAvani het volgende:
[..]
Arnhem is eeecht een kut dorp.
Nijmegen daarentegen is echt een leuke stad
Hopelijk deed het geen pijn?quote:Op zondag 22 december 2013 14:46 schreef arachide. het volgende:
Ik ben echt geïndoctrineerd door mijn ouders
Gelukkig maar, mijn stage heeft 13, 14 en 15 juni 2014 evenement in Sneek dus ik zag het alweer gebeurenquote:Op zondag 22 december 2013 14:46 schreef alors het volgende:
[..]
Jij leest geen kranten?
[ http://img230.imageshack.us/img230/3218/joure2014ts4.png (copy/paste deze link) ]
Volgens mij willen ze in 2015 beginnen ja, maarja het moest ook nog 130km/u proof worden gemaakt (flauwere bochten, kost nog meer ruimte) dus ja, voorlopig niet iig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Het gebeurt ook echt automatisch, normaal is mijn vriend er om me tegen te houden, maar die is kerstcadeautjes kopen voor me.quote:Op zondag 22 december 2013 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ernem is ook wel ok, maar dat gedoe tussen Nimma en Ernem is zo treurig
quote:Op zondag 22 december 2013 14:48 schreef heloef het volgende:
Wat zonde van die shirtjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd met de belangrijkste prijs van het jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Da's bij rivaliteit tussen alle steden zoquote:Op zondag 22 december 2013 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ernem is ook wel ok, maar dat gedoe tussen Nimma en Ernem is zo treurig
quote:Op zondag 22 december 2013 14:48 schreef heloef het volgende:
Wat zonde van die shirtjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hahahahhahahaha! Bijna net zo mooi als die tattoo van FeyenoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamMiley
Ik voel geen rivaliteit met Helmond. Ik vind Helmond een sfeerloze binnenstad hebben maar de wal en het kasteel zou ik best in Eindje willen hebben.quote:Op zondag 22 december 2013 14:49 schreef D. het volgende:
[..]
Da's bij rivaliteit tussen alle steden zo
En bij voetbalclubs ook trouwens
Er zijn weinig mensen die toe zullen geven dat hun stad/club de k*tste is
Wie laat daar dan ook shirtjes voor drukken.quote:Op zondag 22 december 2013 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de belangrijkste prijs van het jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |