Alleen mongolen en angsthazen kunnen er niet mee omgaanquote:
Afkraken om het afkraken dusquote:Op zondag 22 december 2013 14:38 schreef D. het volgende:
[..]
Als ze niet zo onnodig opgehemeld zouden worden was er ook geen behoefte ze af te kraken
quote:
Ik kende het ook niet hoorquote:
quote:Op zondag 22 december 2013 14:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
[..]
Ik kende het ook niet hoor
Maar ik ben wel de chick die dacht dat Purmerend in Overijssel lag.
Keizer Karelpleinquote:Op zondag 22 december 2013 14:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Alleen mongolen en angsthazen kunnen er niet mee omgaan
Zo moeilijk is het niet, gewoon in je eigen baan blijvenquote:
wespquote:Op zondag 22 december 2013 14:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat is net zo kut als de rest vanNijmegen
Nee, behalve wat rare opdrachten die Geraldine deed waaronder tongen met een chick, Coen die twintig keer riep hoe de sfeer in Leeuwarden was en Paul die behoorlijk apathisch reageerde toen zijn vriendin voor zijn neus stond.quote:Op zondag 22 december 2013 14:38 schreef miieejj het volgende:
heb ik veel gemist tussen een uur of 9 gister avond tot een uur of 12 vanmiddag ??
Ja dat is ook wel zo, maar er gebeuren gewoon veel ongelukken en het loopt altijd dicht daar.quote:Op zondag 22 december 2013 14:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet, gewoon in je eigen baan blijven
Met een kruispunt zal het niet anders zijn. Het is gewoon superdruk omdat het zo'n beetje het knooppunt van Friesland is.quote:Op zondag 22 december 2013 14:41 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel zo, maar er gebeuren gewoon veel ongelukken en het loopt altijd dicht daar.
Zo lees ik het wel.quote:
Dat laatste heb ik niet gezien, wel gehoord, het klonk heel awkward.quote:Op zondag 22 december 2013 14:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, behalve wat rare opdrachten die Geraldine deed waaronder tongen met een chick, Coen die twintig keer riep hoe de sfeer in Leeuwarden was en Paul die behoorlijk apathisch reageerde toen zijn vriendin voor zijn neus stond.
Ik vond Nijmegen best een leuke stad. Ik ben er maar een keer geweest maar goed.quote:Op zondag 22 december 2013 14:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat is net zo kut als de rest vanNijmegen
Need more asfalt!1quote:Op zondag 22 december 2013 14:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Met een kruispunt zal het niet anders zijn. Het is gewoon superdruk omdat het zo'n beetje het knooppunt van Friesland is.
Was ook wel lastig om te zien wie het was zo zonder bril.quote:Op zondag 22 december 2013 14:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik niet gezien, wel gehoord, het klonk heel awkward.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |