Deze pool vindt dat ik maar op 75khash draaiquote:Op zondag 22 december 2013 13:00 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, dat wel maar altijd beter dan een pool die er om de 3 minuten uitklapt
Komt zelf wel goed.quote:Op zondag 22 december 2013 13:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze pool vindt dat ik maar op 75khash draai
Duurt ff, stelt vanzelf bij als je langer mined.quote:Op zondag 22 december 2013 13:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze pool vindt dat ik maar op 75khash draai
Het was al niets waardquote:Op zondag 22 december 2013 13:08 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Kutzooi, dus mijn Grain is niks meer waard?
Ok, ik hang dr ook aan nu.quote:Op zondag 22 december 2013 13:10 schreef MaGNeT het volgende:
Hashrate groeit snel op de pool, duurt nog ff voor we het eerste block vinden.
Wat er nog niet is kan nog komen.quote:Op zondag 22 december 2013 13:08 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Ik gooi er ook wel even 500khash tegenaan, wat minen we?quote:Op zondag 22 december 2013 13:10 schreef MaGNeT het volgende:
Hashrate groeit snel op de pool, duurt nog ff voor we het eerste block vinden.
Wat is er met Grain gebeurd?quote:Op zondag 22 december 2013 13:08 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
quote:Op zondag 22 december 2013 13:21 schreef kthxbye het volgende:
Ik moet zeggen, ik ben nu zo'n weekje bezig met deze altcoins en het slowchatten en ik vind het wel erg gezellig hiero![]()
Nu met z'n allen in een soort FOK! pool minen, nice
quote:Op zondag 22 december 2013 13:21 schreef kthxbye het volgende:
Ik moet zeggen, ik ben nu zo'n weekje bezig met deze altcoins en het slowchatten en ik vind het wel erg gezellig hiero![]()
Nu met z'n allen in een soort FOK! pool minen, nice
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |