blijkbaar niet. Als ze bewijs wil leveren, kan ze dat best.quote:Op zondag 22 december 2013 13:57 schreef Fok-it het volgende:
Die CA toch niet zo eerlijk als ze beweert?
Ik heb eerlijk gezegd dat ze me niet voor moet liegen, als ik er achter kwam dat ze dat wel deed zou ik 't op fok zetten. Daarop kreeg ik een dreigement terug dat me niet aanstond dus ben er klaar meequote:Op zondag 22 december 2013 13:57 schreef Fok-it het volgende:
Die CA toch niet zo eerlijk als ze beweert?
Ik had er meteen al mijn twijfels bij hoor. Dat eerste bericht van haar was gewoon heel raar en ongeloofwaardigquote:Op zondag 22 december 2013 13:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
blijkbaar niet. Als ze bewijs wil leveren, kan ze dat best.
Ik weet niet 100% of het verzonnen is, maar dat dreigement pik ik niet.quote:Op zondag 22 december 2013 13:58 schreef Fok-it het volgende:
Zieke teef. Walgelijk om zulke dingen te verzinnen.
Je bent bedreigd?quote:Op zondag 22 december 2013 13:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik weet niet 100% of het verzonnen is, maar dat dreigement pik ik niet.
Kom op,quote:Op zondag 22 december 2013 13:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik weet niet 100% of het verzonnen is, maar dat dreigement pik ik niet.
True. Maar goed, zal mij benieuwen of de waarheid ooit nog uitkomt.quote:Op zondag 22 december 2013 14:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kom op,
Iemand met een paar honderd berichtjes maar die hier zet: ik stop met fok want ik heb kanker dusse, veel plezier nog verder. Waarom zou je dat neerzetten? Niemand kende haar dus het was niet dat ze het voor iemand moest zeggen.
En als je een topic wilt openen dat je kanker hebt vertel je wel wat meer en doe je er niet zo luchtig over.
Leukemiequote:Op zondag 22 december 2013 14:03 schreef Crack_ het volgende:
Wat voor kanker had ze dan, dat ze zei?
Wiequote:Op zondag 22 december 2013 13:58 schreef Fok-it het volgende:
Zieke teef. Walgelijk om zulke dingen te verzinnen.
Ja zo'n meisje wat claimde kanker te hebben.quote:
Tuurlijk wist jij t allemaal beter en zekerquote:Op zondag 22 december 2013 14:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Het was ook vanaf het eerste moment overduidelijk.
Ik vond het ook erg discutabel ja.quote:Op zondag 22 december 2013 14:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Het was ook vanaf het eerste moment overduidelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |