quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:58 schreef Etsu het volgende:
Ik ga werken.
Doe lief voor elkaar.
adoreer cachet.
Rond 17:00 kom ik kijken of jullie lief zijn geweest en cachet hebben geadoreerd
Groetjes
quote:
hij noemt je niet prachtig sofquote:Op zondag 22 december 2013 01:58 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga maar eens naar bed.
Slaap ze prachtige mensen van planeet aarde en Sof.
hij noemt mij apart omdat ik speciaal benquote:Op zondag 22 december 2013 01:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
hij noemt je niet prachtig sof
pik je dat zomaar?
mensen in het gekkenhuis zijn ook speciaal maar om het positief te noemenquote:Op zondag 22 december 2013 02:00 schreef supersof het volgende:
[..]
hij noemt mij apart omdat ik speciaal ben
Sof staat boven prachtig en boven planeet aarde.quote:Op zondag 22 december 2013 01:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
hij noemt je niet prachtig sof
pik je dat zomaar?
wnr kerstbaby?quote:Op zondag 22 december 2013 02:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Sof staat boven prachtig en boven planeet aarde.
hoe noemen jullie hem?quote:
jezus IIquote:
chipsquote:
ja wel ben nu stoerquote:Op zondag 22 december 2013 02:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tjacka. Je hebt toch niet gedronken vandaag he?
mss moet je het topic even in kpd zettenquote:Op zondag 22 december 2013 02:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja wel ben nu stoer
ik ga tieten posten
fopje
ginnyquote:Op zondag 22 december 2013 02:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar denk je wel anders over na je brainwash van 20 uur. Harry 1, Harry 2 en Harriette
misschien nietquote:Op zondag 22 december 2013 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mss moet je het topic even in kpd zetten
ik heb/had een crush op haarquote:
pedoquote:
ze is meerderjarig in de laatste filmquote:
Ik ga het morgen ochtend kijkenquote:Op zondag 22 december 2013 02:08 schreef Crack_ het volgende:
Bij dat racisme experiment zit één donker meisje en zij zegt over dat experiment dat het wel wat harder mag blabla. Nou echt, ik mag haar niet! Volgens mij ben je écht geen kut beter als je zegt "ja ik vind het echt erg dat er gediscrimineerd wordt en ik ben dat zelf en voel me er super kut bij.. MAAR bij anderen mag het wel!!". Dont get it
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1377899quote:Op zondag 22 december 2013 02:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vraag mij voornamelijk af over welk experiment het gaat.
racisme experimentquote:Op zondag 22 december 2013 02:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vraag mij voornamelijk af over welk experiment het gaat.
quote:Op zondag 22 december 2013 02:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ga het morgen ochtend kijkenben wel benieuwd
samenvatting?quote:Op zondag 22 december 2013 02:13 schreef Crack_ het volgende:
Wel echt super stoer, die mensen die zeiden nee ik wil hier niet aan meedoen.
Hmm wel BNN helaas, maar morgen maar eens opzetten dan. Nu was laat.quote:Op zondag 22 december 2013 02:12 schreef supersof het volgende:
[..]
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1377899
Wellicht speelde die ander juist weer de overtreffende slachtoffer rol. "Ik heb het veel zwaarder dan ze mensen hier aandoen"quote:Op zondag 22 december 2013 02:13 schreef Crack_ het volgende:
Zo'n ander bruin meisje die zei ook van ja nee, ik ga hier niet aan meedoen want ik weet zelf hoe het veolt en ik wil andere mensen zo niet laten voelen.
Dát vind ik logisch..
Dat deed ze ookquote:Op zondag 22 december 2013 02:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm wel BNN helaas, maar morgen maar eens opzetten dan. Nu was laat.
[..]
Wellicht speelde die ander juist weer de overtreffende slachtoffer rol. "Ik heb het veel zwaarder dan ze mensen hier aandoen"
Ja. Als negers een volledig bedekkend gewaad aankregen en niks zeiden werden ze niet gediscrimineerd. De logische verklaring was dan ook dat negers het zelf uitlokte zonder gewaad.quote:Op zondag 22 december 2013 02:16 schreef 2Happy4U het volgende:
Ku Klux Klan: wij zijn niet racistisch
zouden die ook meedoen met het experiment?
Je kunt het ook naar pedo's trekken en wat daar allemaal over wordt gezegd het verschil tussen een pedoseksueel en pedo niet kennende...quote:Op zondag 22 december 2013 02:19 schreef Crack_ het volgende:
Net zoals die mensen op stratumseind die dat joch in elkaarh ebben geslagen. Moet ook ineens dood op de meest vreselijke manieren, dude.. doe normaal.
Ik heb daar ook best vaak een discussie over gehad ja. Mensen willen dat verschil gewoon níét zien.quote:Op zondag 22 december 2013 02:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Als negers een volledig bedekkend gewaad aankregen en niks zeiden werden ze niet gediscrimineerd. De logische verklaring was dan ook dat negers het zelf uitlokte zonder gewaad.
[..]
Je kunt het ook naar pedo's trekken en wat daar allemaal over wordt gezegd het verschil tussen een pedoseksueel en pedo niet kennende...
De mensenheid is verrot, helaas.
Sommige mensen moet je gewoon geen discussies voeren. Verhoogt alleen je bloeddruk en je bereikt er niets mee. Zen.quote:Op zondag 22 december 2013 02:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb daar ook best vaak een discussie over gehad ja. Mensen willen dat verschil gewoon níét zien.
En als ik dan de vergelijking trek tussen pedo's en homo's en lesbiennes en dat er een tijd was dat zij ook niet mochten bestaan en dat het zo niet werkt.. dan geloven ze het ook niet.
Echt, ik kan daar zo niet tegen!
Zoals de edit al stelde. Mensen zijn kuddedieren. In groepen of achter één grote man durven ze ineens heel veel te roepen en hoeven ze zelf ook niet mee na te denken.quote:Op zondag 22 december 2013 02:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb daar ook best vaak een discussie over gehad ja. Mensen willen dat verschil gewoon níét zien.
En als ik dan de vergelijking trek tussen pedo's en homo's en lesbiennes en dat er een tijd was dat zij ook niet mochten bestaan en dat het zo niet werkt.. dan geloven ze het ook niet.
Echt, ik kan daar zo niet tegen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |