Hierin herken ik mezelf zo hardquote:Op zondag 22 december 2013 00:13 schreef JiggyJ het volgende:
Ik heb zelf ook niet echt de neiging om mezelf verschrikkelijk serieus te nemen, maar mijn ervaring is wel dat je dan erg moet oppassen met wat je zegt![]()
Volgens mij denken meer mensen datquote:Op zondag 22 december 2013 00:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Gijp is een mongool, daarom de OP niet verder gelezen.
Mja werkt niet bij mij. Ik heb gewoon niet echt bijzondere skills. Ben eigenlijk overal gemiddeld in, niet slecht maar ook niet goed eigenlijk..quote:Op zondag 22 december 2013 00:17 schreef CruisinDen het volgende:
Daarom moet je jezelf bewijzen.
Gewoon jezelf niet serieus nemen en een beetje focken. Op z'n tijd keihard toe slaan door super effectief en efficiënt te werken (bijv. in groepsverband). Tot nu toe werkte het behoorlijk goed, een mooie afweging.
Kost natuurlijk wel meer tijd dan dat je gewoon heel elitair jezelf geweldig en bijzonder vind.
Sommige mensen hebben een aangeboren drang tot perfectionisme en soms worden ze door hun ouders aangeraden om hun best te doen. Met hard werken word je uiteindelijk wel beloond aangezien werkgever kunnen vragen om hoge cijfers en veel motivatie. Vooral voor gamma opleidingen is het belangrijk om hoge cijfers te halen aangezien ze veel duidelijker weten wat voor studie ze gaan doen. Bij geesteswetenschappen en bètawetenschappen is het doen van wetenschappelijk onderzoek vaak gebruikelijk. Hoge cijfers kunnen in dat geval zorgen voor promotie onderzoek. Als je genoeg gemotiveerd bent en genoeg tijd hebt, is het halen van hoge cijfers altijd handig.quote:Op zondag 22 december 2013 00:19 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Mja werkt niet bij mij. Ik heb gewoon niet echt bijzondere skills. Ben eigenlijk overal gemiddeld in, niet slecht maar ook niet goed eigenlijk..
Maar op de een of andere manier kan ik daar totaal niet mee zitten. Kan altijd vol verbazing kijken naar mensen die per se ergens de allerbeste in willen zijn, en dan ook boos worden als het niet lukt ofzo. Ik snap niet voor wie ze zoiets doen? Maak je niet zo druk zeg.
quote:Op zondag 22 december 2013 00:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Zou dit te danken zijn aan de grote groep autistische FOK!kertjes die vroeger vaak met lego speelden en/of volledig kunnen opgaan in de eigen wereld van het wetenschappelijke experiment?quote:Op zondag 22 december 2013 00:14 schreef superdrufus het volgende:
Het wekelijkse wo klaagtopic is er weer. Natuurlijk is de rangorde Beta>alfa>gamma.
Sorry, maar dat is wel enorm leuk.quote:Op zondag 22 december 2013 00:04 schreef Zaktabak het volgende:
Rechten studeren is voor mensen die het alleen interessant vinden anderen gelijk monddood te maken.
True. Ik zeg het alleen omdat ik het zelf ook doequote:Op zondag 22 december 2013 11:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is wel enorm leuk.
Ja ik kan daar echt enorm van genieten.quote:Op zondag 22 december 2013 11:31 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
True. Ik zeg het alleen omdat ik het zelf ook doe
quote:Op zondag 22 december 2013 00:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Dat is ook vaak de reden waarom mensen extra interessant doen natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:55 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Daarnaast ben je absoluut niet uniek als je rechten studeert, want dit doen nog honderdduizenden ter wereld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |