SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
@Smoofie
Sowieso nog Utrech (uit) en ADO (thuis) om 12.30 uur
En ik zie dat ze NAC (uit) al veranderd hebben, dat was zaterdagavond en dat is nu zondag 16.30. Als Ajax van Salzburg wint, dan wordt ook de wedstrijd RKC (zaterdag, 18.45) nog aangepast naar zondag.![]()
Als je ziet hoe ik de Eredivisie Toto invul, dan weet je dat ik dat zeker niet elke week roep.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als je iedere week roept dat je verwacht dat Ajax niet gaat winnen, zal je best een keer gelijk hebben jaOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Ja frustrated to the bone.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:14 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
kun je morgen eerste worden, ga je het over PSV hebben. Frustrated much nog? Kneus._!
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Zoals gebruikelijk denk ik precies hetzelfde als jij. Wij zijn de beste, Wij zijn Ajax.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:11 schreef kurk_droog het volgende:
Morgen gewoon 0-5, Roda bakt er geen kk van en Ajax is gewoon Ajax.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Uit het vorige topic gequote:Ik hoop het nietquote:Ik ga uit van het volgende:
1 kaart per (S)CC
Eerst kunnen seizoenskaarthouders hun eigen plek kopen. Daarna kunnen seizoenskaarthouders in een ander vak kopen als ze hun eigen plek niet gekocht hebben. Dan verkoop voor Ajaxlife en Ajax Jonge schare kaarthouders. Daarna de de overige clubkaarthoudersheb 2 kaarten nodig
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Moisander, Blind; Klaassen, Poulsen, Serero; Schöne, Sigthķrsson, Fischer
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 22 december 2013 11:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Moisander, Blind; Klaassen, Poulsen, Serero; Schöne, Sigthķrsson, Fischer
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zelfs al maakt ie een hattrick, dan moet ie nog wegblijvenquote:Op zondag 22 december 2013 11:21 schreef Saekerhett het volgende:
Niet zeuren, Siggy gaat een hattrick maken straks.![]()
Zoveel waarheid.quote:Op zondag 22 december 2013 11:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelfs al maakt ie een hattrick, dan moet ie nog wegblijvenWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ook weer die keuze voor Poulsen op het middenveld. Laat Blind gewoon op het middenveld en dan kies je nog voor 1) Riedewald; 2) Duarte of 3) Denswil.
![]()
quote:Op zondag 22 december 2013 04:12 schreef Seam het volgende:
[..]
Zoals gebruikelijk denk ik precies hetzelfde als jij. Wij zijn de beste, Wij zijn Ajax.![]()
![]()
Vraag je snel nog een CC aan, lukt meestal wel.quote:Op zondag 22 december 2013 11:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
Uit het vorige topic gequote:
[..]
Ik hoop het nietheb 2 kaarten nodig
Ik kan met bijna 100% zekerheid zeggen dat het 1 kaart per CC is zoals normaal tegen Feijenoord of Utrecht.
Edit: Ze zijn niet goed bereikbaar door kerstdagen geloof ik![]()
![]()
Frank wat doe je????? Waarom in godsnaam Siggy? Hij presteert nooit iets. Tegen Cambuur 16 x balverlies. Waarom Blind weer linksback, heel jammer. Snap niet waarom Hoessein zo weinig krediet heeft.![]()
Wel goed idee, maar dan heb je geen garantie dat je 2 stoelen naast elkaar hebt lijkt me.quote:Op zondag 22 december 2013 11:36 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Vraag je snel nog een CC aan, lukt meestal wel.
Ik kan met bijna 100% zekerheid zeggen dat het 1 kaart per CC is zoals normaal tegen Feijenoord of Utrecht.
Edit: Ze zijn niet goed bereikbaar door kerstdagen geloof ik
Wat een klotebeleid zeg. Ik snap het wel, maar voor een incidentele bezoeker is het hier fijnCuz I'm Mr. Brightside
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |