quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:37 schreef alors het volgende:
Toch weer een halfuur van Giel kunnen missen op deze manier.
Goed dat je het zegt! Ik schakel ook in.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:38 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Nu nog even eredivisie en dan heb ik nog meer gemist
quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Natuurlijk noemen ze het de nachtkracht, nachgast zou niet genoeg kracht hebben om de gasten zo episch te kunnen maken als een lucille oid
Ik vind deze editie niet veel soeps. En helaas is inderdaad Giel de beste, net ook weer bewezen. Tijdens SR en dan vooral in de nacht moet juist power platen gedraaid worden en vooral carnaval en apreski shit muziek. Naja...quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:38 schreef ddx het volgende:
[..]
Erge is dat Giel nog de beste van de 3 dj's is
quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:39 schreef heloef het volgende:
Leuk dat voetbal, maar nu kan ik tenminste weer op Giel geilen.
HA GAYquote:
waarom kan je nou niet hier zijn, stufi. GISTERquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:39 schreef heloef het volgende:
Leuk dat voetbal, maar nu kan ik tenminste weer op Gerrie geilen.
Jij bent ook H'veenfan toch? Meen ik mij te herinneren...quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:39 schreef alors het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt! Ik schakel ook in.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Giel is ook best leuk om weer even te aanschouwen
Tot nu toe heb ik geen nachtkracht gezien die ik echt interessant vond, of die echt iets leuks deed...quote:
Kanequote:Op zaterdag 21 december 2013 22:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik geen nachtkracht gezien die ik echt interessant vond, of die echt iets leuks deed...
Maarja het kan altijd erger, je kunt blof of kane uitnodigen...
Jaja ik weet hetquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:40 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Jij bent ook H'veenfan toch? Meen ik mij te herinneren...
Zo ja, dan kan inschakelen zeker geen kwaad
Opgelopen bij ERquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:42 schreef Stickertje het volgende:
Heeft Geraldine een kalige plek op haar hoofd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |