abonnement Unibet Coolblue
pi_134538555
SHJN SC Databank





Onze Topic Emoticons:

:') :') :') ..... :') ... :') .............. :') ... :') :') :') :') ... :')
:') ................. :') ... :') :') ........ :') ................. :') ....... :')
:') :')............ :') ... :') .... :') ... :') .............. :') .......... :')
:') ................. :') ... :') ....... :') . :') ....... :') ......................
:') :') :') ..... :') ... :') ............... :') ... :') :') :') :') ... :') *)
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_134538564
Dus :+
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_134538770
shit, moet mamma nog bellen

en dan maar lekker gamen :9
pi_134539125
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:16 schreef Sharana_LV het volgende:
shit, moet mamma nog bellen

en dan maar lekker gamen :9
Ik zit al sinds donderdag te wachten tot mijn vader belt hoe het is gegaan met de operatie enzo...of mijn zus...

maar nog steeds niets. -O-

Maar Ohwee als ik niet bel op hun trouwdag :')

Ah well....familie :')
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_134539170
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:04 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

wat een tof jurkje, die staat vast super leuk bij jou :9

hier goed babe, en daar? :*
we moeten es een shopdagje doen!

[..]

dit O+
Dat lijkt me oprecht heel erg leuk O+ In het nieuwe jaar plannen we een dagje in!
Gaat het goed-goed, relatief goed? of hetwordtgevraagdenikmoetietsantwoorden-goed?

Puckzie, hoe voel jij je na je operatie?
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_134539330
quote:
MAAK DIT VOOR MILO PLX! :'( O+ _O-
pi_134539395
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_134539420
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:23 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Ik zit al sinds donderdag te wachten tot mijn vader belt hoe het is gegaan met de operatie enzo...of mijn zus...

maar nog steeds niets. -O-

Maar Ohwee als ik niet bel op hun trouwdag :')

Ah well....familie :')
Operatie? wie wat waar?

quote:
17s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:24 schreef princess-a het volgende:

[..]

Dat lijkt me oprecht heel erg leuk O+ In het nieuwe jaar plannen we een dagje in!
Gaat het goed-goed, relatief goed? of hetwordtgevraagdenikmoetietsantwoorden-goed?

Puckzie, hoe voel jij je na je operatie?
Ja dat lijkt mij tof :D En ja beetje verschillend, bv huis en werk enzo goed, emaar lichamelijk meh en van binnen atm ff kut qua sip zijn en t ff niet weten :') maar over t algemeen gewoon goed

does that make sense? _O-
  zaterdag 21 december 2013 @ 22:30:33 #10
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_134539464
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:24 schreef princess-a het volgende:

[..]

Dat lijkt me oprecht heel erg leuk O+ In het nieuwe jaar plannen we een dagje in!
Gaat het goed-goed, relatief goed? of hetwordtgevraagdenikmoetietsantwoorden-goed?

Puckzie, hoe voel jij je na je operatie?
Wel OK chick :* Nu tenminste wel. Vanochtend vroeg ik me nog af of iemand het kenteken had genoteerd van die vrachtwagen die over me heen is gereden. Maar inmiddels heb ik minder pijn en is het goed te doen. En het resultaat is gewoon te gek! *O* Zo blij! Dus ff door de zure appel :)
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_134539620
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:28 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

MAAK DIT VOOR MILO PLX! :'( O+ _O-
Ik kan geen patroon vinden fml :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 21 december 2013 @ 22:35:10 #12
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_134539671
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:28 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

MAAK DIT VOOR MILO PLX! :'( O+ _O-
Als Milo het draagt maak ik het! _O-
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_134539986
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:29 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Operatie? wie wat waar?

[..]

Ja dat lijkt mij tof :D En ja beetje verschillend, bv huis en werk enzo goed, emaar lichamelijk meh en van binnen atm ff kut qua sip zijn en t ff niet weten :') maar over t algemeen gewoon goed

does that make sense? _O-
Ja dat maakt wel sense hoor :Y Weten dat bepaalde dingen goed gaan, maar het toch niet helemaal voelen en pff, jouw lichaam werkt wat dat betreft niet mee -O- Helpt het dat je man nu lekker bij je in huis woont?

quote:
17s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:30 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Wel OK chick :* Nu tenminste wel. Vanochtend vroeg ik me nog af of iemand het kenteken had genoteerd van die vrachtwagen die over me heen is gereden. Maar inmiddels heb ik minder pijn en is het goed te doen. En het resultaat is gewoon te gek! *O* Zo blij! Dus ff door de zure appel :)
Zie je echt nu dan al hoe het geworden is? Ik ben een noob, heb geen verstand van dat soort dingen. Maar mooi dat het nu wat beter te doen is en dat het resultaat bevalt!
WB Je familie, ik zou wel serieus gaan rellen hoor als die niets lieten horen :@ wtf..
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  zaterdag 21 december 2013 @ 22:47:57 #14
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_134540270
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:41 schreef princess-a het volgende:

[..]

Ja dat maakt wel sense hoor :Y Weten dat bepaalde dingen goed gaan, maar het toch niet helemaal voelen en pff, jouw lichaam werkt wat dat betreft niet mee -O- Helpt het dat je man nu lekker bij je in huis woont?

[..]

Zie je echt nu dan al hoe het geworden is? Ik ben een noob, heb geen verstand van dat soort dingen. Maar mooi dat het nu wat beter te doen is en dat het resultaat bevalt!
WB Je familie, ik zou wel serieus gaan rellen hoor als die niets lieten horen :@ wtf..
Ja je ziet wel meteen het resultaat. Maarrrr...het zit allemaal nog erg strak en omhoog en moet nog wat in model zakken zeg maar. Maar toen het verband er de eerste keer afging kon ik alleen maar zeggen: "Wat licht!!" *O* Plus wat zwellingen en vocht. Daar ontkom je niet aan.
En ach...mijn familie...tsja... :')

zodra het een beetje gaat zal ik wel ff een foto in een neutrale BH sjowen op fb ;)
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_134540570
ZOOO ik ven er weer. Om de een of andere reden wil fok de hele dag mobiel niet laden zonder wifi :')
pi_134540626
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
ZOOO ik ven er weer. Om de een of andere reden wil fok de hele dag mobiel niet laden zonder wifi :')
FIRST WORLD PROBLEMS
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_134540668
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:56 schreef Diconnected het volgende:

[..]

FIRST WORLD PROBLEMS
Zeker, maar vreemd is het wel als andere websites wel laden _O-
pi_134540680
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:47 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Ja je ziet wel meteen het resultaat. Maarrrr...het zit allemaal nog erg strak en omhoog en moet nog wat in model zakken zeg maar. Maar toen het verband er de eerste keer afging kon ik alleen maar zeggen: "Wat licht!!" *O* Plus wat zwellingen en vocht. Daar ontkom je niet aan.
En ach...mijn familie...tsja... :')

zodra het een beetje gaat zal ik wel ff een foto in een neutrale BH sjowen op fb ;)
Ja doen! Hoop dat zwellingen en vocht snel afzakken en je kan genieten van het fijne gevoel en dat het eindelijk gebeurd is *O*
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_134540728
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:57 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Zeker, maar vreemd is het wel als andere websites wel laden _O-
Het was een teken van God.
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_134540817
Ermahgerd velen leuke jurkjes bij V&D :D
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_134541011
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 23:00 schreef Diconnected het volgende:
Ermahgerd velen leuke jurkjes bij V&D :D
Hell to the yeah! En allemaal sale ook nog *O*

Ook die die ik vorige week voor de volle mep heb gekocht -O-
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_134541052
ik ben niet verzekerd voor opsporing, berging of redding ;(
pi_134541070
Als je niet zeikt over hoe wat waar wanneer en hoe lang is iedereen welkom aan tafel met een sportbh :')
pi_134541115
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 december 2013 23:05 schreef princess-a het volgende:

[..]

Hell to the yeah! En allemaal sale ook nog *O*

Ook die die ik vorige week voor de volle mep heb gekocht -O-
Ja idd :D zit online te kijken heb er al 4 in m'n mandje gemikt _O-
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_134541154
kut nagellakremover vergeten te halen in de stad :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')