Eens met de bovenste zin dat het raar is, maar bij de onderste...ben blij dat je ze allemaal nog hebt snowiequote:Op zondag 22 december 2013 22:55 schreef Snowbells het volgende:
Mijn ouders zijn raarIk MOET maandag en dinsdag thuis blijven 'omdat het bijna kerst is'.
![]()
bitches pls ik wil niet eens bij ze zijn met kerst
Ondankbare jeugdquote:Op zondag 22 december 2013 22:55 schreef Snowbells het volgende:
Mijn ouders zijn raarIk MOET maandag en dinsdag thuis blijven 'omdat het bijna kerst is'.
![]()
bitches pls ik wil niet eens bij ze zijn met kerst
'Blood makes them related, earned respect makes them family'quote:Op maandag 23 december 2013 00:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Eens met de bovenste zin dat het raar is, maar bij de onderste...ben blij dat je ze allemaal nog hebt snowie
Ik vat hem.quote:Op maandag 23 december 2013 01:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
'Blood makes them related, earned respect makes them family'
Natuurlijk niet leuk voor jou om te horen dat ik zo praatquote:
ik snap het wel hoor. Maar misschien dat de band later beter is.quote:Op maandag 23 december 2013 01:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Natuurlijk niet leuk voor jou om te horen dat ik zo praat. Maar het is gewoon echt vreselijk dat ik niet met ze kan
Terechte liefde voor terechte medebazenquote:Op maandag 23 december 2013 01:30 schreef FL_Freak het volgende:
Terechte reacties voor een terecht koppel.
Maak er een foto vanquote:Op maandag 23 december 2013 01:48 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb een best wel foute diadeem (= haarband) gekocht maar kan geen voorbeeld vinden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |