Hmmm lekker, zit hier nu aan de spaghetti met pasta en gehakt, daarna joint opstekenquote:Op zondag 22 december 2013 19:05 schreef aadspagaat het volgende:
boerenkool met rookworst!![]()
![]()
na de wiet en hasj het beste van de Nederlandse cultuur, heerlijk was het weer![]()
Ik heb eens meegemaakt dat iemand tabak in blunt deedquote:Op zondag 22 december 2013 19:06 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
blunt moet sowieso puur, liefst met nog wat hasji erbij ook. met oudjaar sowieso weer een dikke blunt knalle!
spaghetti is ook bazenvoedsel!!quote:Op zondag 22 december 2013 19:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Hmmm lekker, zit hier nu aan de spaghetti met pasta en gehakt, daarna joint opsteken
De verslaving aan wiet is eigenlijk niet te vergelijken aan andere drugs, imo.quote:
Wiet kan verslavend zijn, maar dat ligt puur aan de gebruiker en zijn/haar mentale toestand. Maar over het algemeen is wiet niet zo verslavend als de andere drugs imo.quote:Op zondag 22 december 2013 19:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
De verslaving aan wiet is eigenlijk niet te vergelijken aan andere drugs, imo.
Wiet is een hele aparte verslaving.
daarom ga ik altijd douchen ernaquote:Op zondag 22 december 2013 18:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen smerige junkies roken wiet
Daar ben ik het totaal mee eens. Ligt eraan hoe verslavingsgevoelig een persoon is, of hij/zij mentaal stabiel is, wat zijn/haar levensstijl is, om welke reden diegene blowt, etc.. maar wietverslaving kan zeker wel hardnekkig zijn als je te ver gaat.quote:Op zondag 22 december 2013 19:11 schreef Viro het volgende:
[..]
Wiet kan verslavend zijn, maar dat ligt puur aan de gebruiker en zijn/haar mentale toestand. Maar over het algemeen is wiet niet zo verslavend als de andere drugs imo.
Dit gaat vast over seks.quote:Op zondag 22 december 2013 19:05 schreef Viro het volgende:
Jij bent sowieso smerig Ama, if you know what i mean![]()
![]()
Stampot rauwe andijvie is veel lekkerderquote:Op zondag 22 december 2013 19:05 schreef aadspagaat het volgende:
boerenkool met rookworst!![]()
![]()
na de wiet en hasj het beste van de Nederlandse cultuur, heerlijk was het weer![]()
quote:Op zondag 22 december 2013 19:13 schreef Unscrewed het volgende:
Ama, ik wil je poesje wel eens berijden.
Seks met dieren is not done.quote:Op zondag 22 december 2013 19:13 schreef Unscrewed het volgende:
Ama, ik wil je poesje wel eens berijden.
is ook lekker ja, wel met een balletje gehakt erbij!quote:Op zondag 22 december 2013 19:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Stampot rauwe andijvie is veel lekkerder
Hutspot is ook lekker jaquote:Op zondag 22 december 2013 19:16 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
is ook lekker ja, wel met een balletje gehakt erbij!
maarrr de lekkerste stampot vind ik hutspot!!
Zolang wij en jij er om kunnen lachen is er niets aan de handquote:
Ik wist dat je een post zou maken over seksquote:Op zondag 22 december 2013 19:17 schreef Amarantha het volgende:
Nu ik het woord seks zie moet ik denken aan het feit dat de brakke Zondagochtend beginnen met een potje seks wel chill is![]()
quote:Op zondag 22 december 2013 19:19 schreef Viro het volgende:
Zolang wij en jij er om kunnen lachen is er niets aan de handToch?
Ja je begint er zelf over (soort van)quote:Op zondag 22 december 2013 19:19 schreef Viro het volgende:
Ik wist dat je een post zou maken over seks
True true, maar maakt het niet minder leukquote:Op zondag 22 december 2013 19:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Ja je begint er zelf over (soort van)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |