Heb je weer sletjes gedaanquote:Op maandag 23 december 2013 13:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Inderdaad, anders ga je weer boos doen.
Ik ga alleen om met dames met klasse.quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 13:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ga alleen om met dames met klasse.
Op mijn ex na dan, kut hoer.![]()
Niks, maar als een chick je ex is dan is het een hoer.quote:
Ga weg, loempialikker.quote:Heeft ze een Engelse nationaliteit aangenomen en eruit gaan zien als een geordie shore wijfie?
Herkenbaar wel, ik heb intense haat aan elke jongen waar ik flow mee had of zoendequote:Op maandag 23 december 2013 13:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niks, maar als een chick je ex is dan is het een hoer.
[..]
Ga weg, loempialikker.
Normaal gesproken vandaag, mits in Nederland natuurlijk.quote:Op maandag 23 december 2013 13:24 schreef Snowbells het volgende:
IK HEB EEN VRAAG
Zaterdag brief op de post gedaan, komt hij dan vandaag of morgen nog aan?
quote:Op maandag 23 december 2013 13:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kerstkaarten naar vrienden en pinda.Zo cliché maar he dat is toch wel leuk
![]()
Niet veel interessants, ik heb serieus een hele dag zitten denken/googlen/advies gevraagd maar heb uiteindelijk maar zo'n standaard 2014 zinnetje gedaan en m'n naamquote:Op maandag 23 december 2013 13:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat stond er in de brief naar je chinees?
quote:Op maandag 23 december 2013 13:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Niet veel interessants, ik heb serieus een hele dag zitten denken/googlen/advies gevraagd maar heb uiteindelijk maar zo'n standaard 2014 zinnetje gedaan en m'n naam.
BETER IETS DAN NIETS GUDVEREDUMME
Maar da's toch wel leuk als je chick zoiets doet?quote:
Natuurlijk. Kun je niet fout mee gaan, relax.quote:Op maandag 23 december 2013 13:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Maar da's toch wel leuk als je chick zoiets doet?
Of niet?
Help.
Zijn ouders zullen het vast wel waarderen in ieder geval.
quote:Op maandag 23 december 2013 13:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Natuurlijk. Kun je niet fout mee gaan, relax.
Leuk!quote:Op maandag 23 december 2013 13:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jazeker.![]()
Heb je een fijne verjaardag unf?
no shitquote:Op maandag 23 december 2013 15:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Jaaa, maar dat woord staat er ook zo in je gezichtsveld
dat het volgens mij express gedaan is door de makers![]()
Volgens mij is het de bedoeling dat je I'm A whore zit staan![]()
dat kloptquote:
Tax, fool en nicequote:
Je bent er vroeg bij!quote:Op maandag 23 december 2013 16:53 schreef badtripbob het volgende:
Alvast een kerst en nieuwjaar die in rook op mogen gaan gewenst
En veel seks toegewenst.quote:Op maandag 23 december 2013 16:53 schreef badtripbob het volgende:
Alvast een kerst en nieuwjaar die in rook op mogen gaan gewenst
Vroeger wel. 't bunkertje volgens mij.quote:Op maandag 23 december 2013 17:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zit er in Apeldoorn een coffeeshop in de buurt van Station? Weet iemand dat?
Klopt 't Bunkertje. Ik heb daar wel eens Orange Bud gehaald.quote:Op maandag 23 december 2013 17:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Vroeger wel. 't bunkertje volgens mij.
Ja geweldig he ?!quote:Op maandag 23 december 2013 17:31 schreef Snowbells het volgende:
Godverdomme hele dag verplicht thuis moeten zitten en ik MOET mee naar wat hun willen![]()
Leuk kerst![]()
![]()
kom gourmettenquote:Op maandag 23 december 2013 17:31 schreef Snowbells het volgende:
Godverdomme hele dag verplicht thuis moeten zitten en ik MOET mee naar wat hun willen![]()
Leuk kerst![]()
![]()
skere chickquote:Op maandag 23 december 2013 17:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Betaal m'n treinkaartje en ik ben aanwezig.
quote:Op maandag 23 december 2013 17:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Vroeger altijd voordat ik ging skaten in Apeldoorn daar langs.quote:Op maandag 23 december 2013 17:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Klopt 't Bunkertje. Ik heb daar wel eens Orange Bud gehaald.
Godskolere wat was dat lekker spul
Kan die sjinees da niet even voorschieten?quote:Op maandag 23 december 2013 17:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb in Zwolle gewoond en heb heel wat afgetreind.quote:Op maandag 23 december 2013 17:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Vroeger altijd voordat ik ging skaten in Apeldoorn daar langs.
''heey chinees poepescheetje, ik wil gourmetten met typisch en zijn vriendjes en vriendinnetjesquote:Op maandag 23 december 2013 17:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kan die sjinees da niet even voorschieten?
Hoe oud ben je?quote:Op maandag 23 december 2013 17:31 schreef Snowbells het volgende:
Leuk kerst![]()
![]()
Ach het ging binnen 2 weken ook van "single 4 life" naar "can I sit on your dick and rotate?"quote:Op maandag 23 december 2013 17:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
''heey chinees poepescheetje, ik wil gourmetten met typisch en zijn vriendjes en vriendinnetjes
geef geld''
ik zie het wel werken
quote:Op maandag 23 december 2013 17:54 schreef Beach het volgende:
Is je vriendje Moluks? Dan laat je hem gewoon een trein kapen, hoef je ook geen kaartje meer te kopen.
gvd, wat een bazen zinquote:Op maandag 23 december 2013 17:58 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ach het ging binnen 2 weken ook van "single 4 life" naar "can I sit on your dick and rotate?"
Ik zie nog wel gekkere dingen gebeuren.
Nee gewoon indoquote:Op maandag 23 december 2013 17:54 schreef Beach het volgende:
Is je vriendje Moluks? Dan laat je hem gewoon een trein kapen, hoef je ook geen kaartje meer te kopen.
quote:Op maandag 23 december 2013 17:58 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ach het ging binnen 2 weken ook van "single 4 life" naar "can I sit on your dick and rotate?"
Ik zie nog wel gekkere dingen gebeuren.
Wow such advice such smartsquote:
Bedankt voor de tip, was even lastig zoeken maar kwam goed!quote:Op maandag 23 december 2013 17:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Vroeger altijd voordat ik ging skaten in Apeldoorn daar langs.
Geen probleem.quote:Op maandag 23 december 2013 19:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, was even lastig zoeken maar kwam goed!
Ik weet niet eens wat er in mijn sig staatquote:Op maandag 23 december 2013 18:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wow such advice such smarts![]()
Je sig klopt niet
Dat je de zon mist wanneer het is begint te regenen sneeuwen.quote:Op maandag 23 december 2013 19:19 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat er in mijn sig staat
low en rain rijmt nietquote:Op maandag 23 december 2013 19:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat je de zon mist wanneer het is begint te regenen.
My bad, regenen moet sneeuwen zijn natuurlijk.quote:Op maandag 23 december 2013 19:47 schreef badtripbob het volgende:
[..]
low en rain rijmt nietPlus bewolkt en sneeuwen/regenen kan beiden.
edit: oh je bedoeld it's
zeker een mocro ofzo? :pquote:Op maandag 23 december 2013 22:04 schreef Trollscience het volgende:
mijn.dealer.heeft.down
[ afbeelding ]
Veel succes manquote:Op maandag 23 december 2013 21:32 schreef Ro-ald het volgende:
Vanavond optijd slapen. Morgen sollicitatiegesprek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |