Dan luister je lekker naar 538, opgelost!quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Verdomme, wat is Serious Request toch een saai gebeuren. Luisteren naar hoe 3 volwassen mannen een sapje verorberen.
Ze moeten er juist een feest van maken; nodig een paar stand-up comedians uit, ga moppen tappen (a la Jensen), telefoonterreur (zoals Giel vaak doet in zijn ochtendshow). Oh nee, dat is ongepast omdat humor niet past bij iets doen voor een goed doel. Daarom moet alles saai en verantwoord zijn. Ik vind naar een debat luisteren op Radio 1 nog spannender dan dit. Het leukste is dan het 'schreeuwerij' van Veiling TV, nou woepidoe. Radio 538 zou het beter aanpakken. Er zijn ook geen interessante gesprekken omdat alles volgens protocol moet, oh ja...hallo....hoeveel heb je gestort? wat wil je horen? ik kijk wat ik voor je kan doen. einde gesprek. Rinse, repeat.
Misschien moet je maar eens het Anti- Serious Request topic uitproberenquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Verdomme, wat is Serious Request toch een saai gebeuren. Luisteren naar hoe 3 volwassen mannen een sapje verorberen.
Ze moeten er juist een feest van maken; nodig een paar stand-up comedians uit, ga moppen tappen (a la Jensen), telefoonterreur (zoals Giel vaak doet in zijn ochtendshow). Oh nee, dat is ongepast omdat humor niet past bij iets doen voor een goed doel. Daarom moet alles saai en verantwoord zijn. Ik vind naar een debat luisteren op Radio 1 nog spannender dan dit. Het leukste is dan het 'schreeuwerij' van Veiling TV, nou woepidoe. Radio 538 zou het beter aanpakken. Er zijn ook geen interessante gesprekken omdat alles volgens protocol moet, oh ja...hallo....hoeveel heb je gestort? wat wil je horen? ik kijk wat ik voor je kan doen. einde gesprek. Rinse, repeat.
Je hóeft niet te luisteren, kijken of te donerenquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Blijkbaar is dat wat het gemiddelde 538-volk leuk vindt...ook wel het SBS onder de radioquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Naar moppentoppers en flauwe grappen luisteren 6 dagen. Ja hoezee, wat een feest.
6 dagen pieter derksquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Naar moppentoppers en flauwe grappen luisteren 6 dagen. Ja hoezee, wat een feest.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Blijkbaar is dat wat het gemiddelde 538-volk leuk vindt...ook wel het SBS onder de radio
Geen idee, nog nooit naar 538 geluisterd geloof ikquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:25 schreef jcdragon het volgende:
538 heeft toch ook een SR-achtige actie?
6 dagen alleen maar Edwin Evers typetjesquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:25 schreef jcdragon het volgende:
Ja voor War Child.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:25 schreef jcdragon het volgende:
Ja 538 voor Warchild, precies hetzelfde alleen dan met een bus, eten en de normale programmering.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:25 schreef jcdragon het volgende:
Voor een nationale actie vind ik het wat weinig. En RadioNL is niet heel klein toch?quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:23 schreef alors het volgende:
[..]
Nou dat is toch netjes, ik ben benieuwd op hoeveel de ton van Joure gaat eindigen, sowieso geen ton.
Vroegâh was 538 er nog helemaal nietquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:26 schreef DeLuna het volgende:
Ik luisterde vroeger altijd 538 tot ik 3FM ontdekte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |