quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:50 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Kreeg een incapabele aan de lijnNu maar een maitje sturen naar 3fm@redcross.nl
Huh?quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:50 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Beter gaat ie nog even slapen dus.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:50 schreef Uccie het volgende:
Coen zit er af en toe bij alsof ie elk moment kan instorten
ain't talkin' 'bout dubquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:51 schreef PeterPastoor het volgende:
Wie is dit? Ik vind het wel lekker klinken
Naja ik ben dan ook al weer 31
21:48| Noisettes - Never Forget Youquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:51 schreef PeterPastoor het volgende:
Gaat het om die lange Friesland muts van hierboven?quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:50 schreef Mr.Houdoe het volgende:
The Noisettes.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:51 schreef PeterPastoor het volgende:
Oh hij zit naar maatje Sander te kijken die aan het voetballen isquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Beter gaat ie nog even slapen dus.
Doe Timur twitteren dan.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:50 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Wordt dat niet morgen pas uitgezonden?quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:51 schreef PeterPastoor het volgende:
De wedstrijd is al op het scherm in het huis
quote:
Ik wil bieden op de muts van Timur. Vorig jaar toen ik in het callcenter zat, was er ook iemand van BNN daar. Maar deze gast zei alleen maar dat ik een mailtje moest sturenquote:
Zeg dat als hij je vertelt maar hij die muts vandaan heeft je een tientje stort dan antwoordt hij wel.quote:
Ohquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:52 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Ik wil bieden op de muts van Timur. Vorig jaar toen ik in het callcenter zat, was er ook iemand van BNN daar. Maar deze gast zei alleen maar dat ik een mailtje moest sturen
Jaquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:51 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Gaat het om die lange Friesland muts van hierboven?
Die lange Friesland muts??quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:52 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Ik wil bieden op de muts van Timur. Vorig jaar toen ik in het callcenter zat, was er ook iemand van BNN daar. Maar deze gast zei alleen maar dat ik een mailtje moest sturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |