Ow, kaneel, houd toch eens op met die slechte grappen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was het maar kut, dan was het nog wat.
[ afbeelding ]
You can't tell me what to do.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, kaneel, houd toch eens op met die slechte grappen.
Nog een keuze kunnen maken?quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:04 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ben echt super gaar van het autorijden vandaag
Stad en land afgereisd?quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:04 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ben echt super gaar van het autorijden vandaag
jaaaa ff naar Leeuwarden kommenquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:07 schreef S95Sedan het volgende:
Kut TT
[..]
Zal ik er even op sabbelen?
Eerst bij http://link.marktplaats.nl/757823067 wezen kijken. Super strakke auto, had alleen te weinig vermogen voor dat gewicht (mijn seat trekt harder opquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nog een keuze kunnen maken?
En hoe zat het met die verwijderde advertentie?
Ja. Eerst naar Amsterdam, toen naar Zutphen, toen terug naar Apeldoorn en daarna nog weer even op en neer naar Bunschoten-Spakenburgquote:
Tempting but noquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jaaaa ff naar Leeuwarden kommen
quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja. Eerst naar Amsterdam, toen naar Zutphen, toen terug naar Apeldoorn en daarna nog weer even op en neer naar Bunschoten-Spakenburg
Klusbak die 2e link (zutphen), zie je al omdat de stoelverwarming van die niet eens aangesloten isquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eerst bij http://link.marktplaats.nl/757823067 wezen kijken. Super strakke auto, had alleen te weinig vermogen voor dat gewicht (mijn seat trekt harder op).
Dus toen ben ik niet meer in R'dam wezen kijken omdat ook een 318 was.
Nog even naar Zutphen gereden en bij http://link.marktplaats.nl/757113817 en http://link.marktplaats.nl/757113798 wezen kijken.
Die eerste had ik zo mee genomen als daar niet te veel mis mee was. Die tweede stond mij het interieur niet aan en daar was ook e.e.a. mis mee.
Die eerste was een grotere klusbak. Hier een lijstje wat er mis mee was:quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Klusbak die 2e link (zutphen), zie je al omdat de stoelverwarming van die niet eens aangesloten is
Leuk lijstjequote:Op zaterdag 21 december 2013 21:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die eerste was een grotere klusbak. Hier een lijstje wat er mis mee was:
- kapotte verwarming (werd alleen loeiheet, ramen moesten open)
- kapotte koplamp voor (xenon)
- kapotte module? (waarschuwingslampje achterklep bleef branden)
- gare deurrubbers
- motortje achterzijruit deed het niet
- iets met de achteras(ophanging), doffe klap bij gas intrappen
En volgens mij mis ik nog iets...
Stoelverwarming zat er volgens die kerel niet in.
Is het zo gezellig in Lwd dan?quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is dus ook de reden dat ik 'm niet heb meegenomenquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Leuk lijstje
Zit er wel in, M3 stoelen dat, standaard zit de bedrading er niet nee maar in de stoelen zit het wel. Toevallig heeft vriend van me dezelfde auto en daar dat die hem kocht wel ingebouwd. (Netjes dan)
Geraldine al gespot? Volgens mij zie ik het beter op tvquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij heeft dan ook met schermen achterin.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is dus ook de reden dat ik 'm niet heb meegenomen![]()
Ja klopt zit een M3 interieur in. Hmm dat is wel handig om te weten eigenlijk
Het enige "hete" was toch ook de zoenende Sophietjes?quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geraldine al gespot? Volgens mij zie ik het beter op tv
Ze zwaaide naar mequote:Op zaterdag 21 december 2013 21:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geraldine al gespot? Volgens mij zie ik het beter op tv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |