lr is weg maar ik weet het welquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hey lr.
Voor wat zou je 40 min de regen en kou moeteb trotseren. Dat weegt natuurlijk ook mee in mijn beslissing.
Groetjes.
nee hij is niet gegaanquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denk dat ie is gaan fietsen als ik die post zo las
ff op repeatquote:
verschilt per vak, maar gemiddeld 15 mensen. valt wel mee.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:57 schreef nodig het volgende:
[..]
Hoe groot is zo'n werkgroep dan? Ik doe alles ook een paar dagen van te voren
Vorig tentamenweek had ik een week voor de tentamenweek begon van ieder vak 1x al de stof doorgelezen en voor de rest een dag van te voren mij volledig focusen op dat vak. Ging aan het begin van de tentamenweek beter dan aan het eind
ah oke, en dat is dan gelijk de klas waar je mee omgaat in pauze's enzo?quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
verschilt per vak, maar gemiddeld 15 mensen. valt wel mee.
en dat doe ik ook hoor.en dat lukt me tot nu toe.
Daar heb je toch een studentenvereniging voor?quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:28 schreef nodig het volgende:
[..]
ah oke, en dat is dan gelijk de klas waar je mee omgaat in pauze's enzo?
Ik heb geen ideequote:Op zaterdag 21 december 2013 21:28 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Daar heb je toch een studentenvereniging voor?
quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:28 schreef nodig het volgende:
[..]
ah oke, en dat is dan gelijk de klas waar je mee omgaat in pauze's enzo?
Ook wel hbo genoemd.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
volgens mij zit jij in een middelbare school-modus.
wat mot jequote:Op donderdag 19 december 2013 18:14 schreef Toto69 het volgende:
laatste bezoek: 1 dag, 20 uur geleden.
Zwerty, lurker.
Lokpost:
[..]
xxxx
haiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |