quote:
Nog niets gezegd want moest zelf eten makenquote:
2 lange dagen wuuut. Dan zou ik die donderdag na die 2 lange schooldagen niks uitvoeren xdquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet echt. Uni is vooral zelfstudie he. Ik heb wel mn rooster zo samengesteld dat ik geen overlapping van colleges heb, dus zat 13 weken lang maandag en dinsdag van 9-17 en woensdag 9-15 op de uni![]()
Het kan de uni weinig schelen wat je allemaal doet hoor.Iedereen doet t voor zichzelf.
GEEF ANTWOORD WAT JIJ DOET DAN
i knowquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:18 schreef nodig het volgende:
[..]
2 lange dagen wuuut. Dan zou ik die donderdag na die 2 lange schooldagen niks uitvoeren xd
Oh sorry, ik doe hbo accountantcy maar wil stiekem eigenlijk volgend jaar gewoon bedrijfseconomie aan een uni gaan doenHeb je nog tips welke universiteiten goed zijn
?
http://www.rug.nl/bachelo(...)-economics/programmequote:Op zaterdag 21 december 2013 20:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
i knowben een van de weinigen die 6 vakken volgt.
de meesten doen er 4 of minder.
![]()
volgend semester heb ik er zelfs 9ben benieuwd of ik dat overleef.
gewoon doen. ik zou zeggen de RuG, maar volgens mij bieden ze dat niet meer aan.
volgens mij biedt de RuG geen BE/eco meer aan. maar blijkbaar dus welquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:24 schreef nodig het volgende:
[..]
http://www.rug.nl/bachelo(...)-economics/programme
Hmm na 1e jaar kan je BE kiezen. 1e jaar samen met economie, international economics enzo.
9 vakkenDaar gaat je vakantie
Heb je ook nog werk naast je studie?
Tof! Ik werk ook 1x pwquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
volgens mij biedt de RuG geen BE/eco meer aan. maar blijkbaar dus wel![]()
jawel, ik werk 1x pwgewoon goed plannen en dan kom je er wel
kan je je p nog halen dit jaar?
wel halen, anders wil ik scheidenquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:31 schreef nodig het volgende:
[..]
Tof! Ik werk ook 1x pw![]()
Die kan ik nog halen jaVolgende tentamenweek is dan erg beslissend. Want je moet echt alles halen uiteindelijk. En heb vanuit de 1e tentamenweek al 2 onvoldoendes die ik moet gaan herkansen. Stom van mezelf.
quote:
blijf thuisquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Cachet. Zal ik 40 minuten door dit weer gaan fietsen of thuis blijven?
#Durftevragen
"HBO-propedeusequote:
gewoon rug doenquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:41 schreef nodig het volgende:
Maar bij de RUG is die 7,5 eis er bijv. weer niet.
Hmm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |