je mag mij niet nemnemenquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:52 schreef supersof het volgende:
ik wacht op het moment dat toto gaat zeiken dat wij hem te serieus nemen en dat hij verkondigt om een paar dagen niet hier te posten om vervolgens een uur later terug te komen met een foto van een teek die uit zijn buik is gekropen.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:52 schreef supersof het volgende:
ik wacht op het moment dat toto gaat zeiken dat wij hem te serieus nemen en dat hij verkondigt om een paar dagen niet hier te posten om vervolgens een uur later terug te komen met een foto van een teek die uit zijn buik is gekropen.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:52 schreef supersof het volgende:
Nou oke.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik blijf juist om jou het leven te vergallen , kusje
Jij tipt nog niet eens aan zijn postsquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ook maar ik hoef niet weg blijkbaar?
Komt door JNG verleden.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:56 schreef 2Happy4U het volgende:
Waarom zijn mensen hier altijd boos?
e zijn er nu boos?quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:56 schreef 2Happy4U het volgende:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:56 schreef 2Happy4U het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |