SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden! [i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Mwah, niet mee eens.quote:
Briljant.quote:
Neuh gewoon Friesquote:
Whut??!!quote:
plank, slaan, misquote:
JAJAJAJA TOPSHOWquote:
Hallo Johannesquote:
Preciesquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pino deelt gelukkig wel mijn mening over Sanne Hans
gezellif buurtenquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Precies
En ze komt ook nog eens uit de buurt, helemaal mooi.
Ja gezellig buurten, ben je meteen een hele dag kwijt aan een monoloog van 15 zinnenquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Precies
En ze komt ook nog eens uit de buurt, helemaal mooi.
Geraldine en Jacquelinequote:
Geraldine, staat in de OP.quote:
quote:
Heb ik mooi gemaakt hehquote:
Nee ik zit er vandaag al 3x naastquote:
Bedankt, dit waardeer ik.quote:
t lijkt een beetje op blof...quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:42 schreef FritsFlits het volgende:
Dit klintk bekend, maar net anders
pizza met chocolademelkquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee ik zit er vandaag al 3x naastik ben gestopt met onthouden na Dennis.
En wat wordt het vandaag bij jou?quote:
Stukje stilte op de radio wordt een witje genoemdquote:
Ja dat snap ik, maar ik hoorde geen stilte.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:45 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Stukje stilte op de radio wordt een witje genoemd
Oh dan hoef ik me niet te schamen met de zojuist bestelde chinees....nou ja mihoen enzo hè niet die scooterchinees zelf.quote:
quote:
Nummel 39?quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dan hoef ik me niet te schamen met de zojuist bestelde chinees....nou ja mihoen enzo hè niet die scooterchinees zelf.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dan hoef ik me niet te schamen met de zojuist bestelde chinees....nou ja mihoen enzo hè niet die scooterchinees zelf.
Hier stond 101tv even niets te doenquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar ik hoorde geen stilte.
Nee daar doen ze niet aan mee...quote:
Hier doet de hele tv nietsquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:46 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hier stond 101tv even niets te doen
Ik kan bij de Thai alleen 69 bestellenquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vraag me ineens af wat 'onze' chinees op 39 heeft
Die snapt niets van de knoppenquote:
Is ook een soort happy meal.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:48 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik kan bij de Thai alleen 69 bestellen
Onze Chinees had helemaal geen nummer 39.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vraag me ineens af wat 'onze' chinees op 39 heeft
Goede grap, Uc.quote:
Teveel moeitequote:Op zaterdag 21 december 2013 16:48 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik kan bij de Thai alleen 69 bestellen
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
* Uccie geeft FritsFlits een dweiltje
En bedanktquote:
quote:
Anders kan je om 23u een uurtje overschakelenquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:53 schreef D. het volgende:
Ik hoop dat het vanavond leukere radio is
Wie komt er slapen?quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:53 schreef D. het volgende:
Coen draait altijd matig en mist Sander toch altijd welquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:53 schreef D. het volgende:
ik schrijf alleen fonetischquote:
Ik neem het meequote:Op zaterdag 21 december 2013 16:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Anders kan je om 23u een uurtje overschakelen
Sander is meer de gangmaker van de twee.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Coen draait altijd matig en mist Sander toch altijd wel
Ik brand me er niet meer aan...wat in de OP staatquote:
Immers mist een kans.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sander is meer de gangmaker van de twee.
Dat wordt een spetterende showquote:
alvast smakelijk trouwensquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik brand me er niet meer aan...wat in de OP staat
Ik vind Giel niet zo'n leuke persoonlijkheid, maar van deze 3 is het wel de beste djquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Coen draait altijd matig en mist Sander toch altijd wel
Had ze iets aangeboden dan ?quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Staan al die items die Doutzen vanmorgen aanbood al op de veiling?
Frysk skriuwe is ek wol dreech.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van driekwart van de Friese woorden heb ik geen idee hoe je het schrijft
Dankje, jij ook...voor zover je het nog niet op hebt.quote:
Mooi dat de post het zo vindtquote:
Dan drink je een litertje op om plaats te makenquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Boehoe mijn tas van 60 liter is te klein
Ze zei dat ze nog ging kijken en toen moest ik werken dus ik was niet op de hoogtequote:
Al zegt iets me dat als je het probeert met "mijn oma in Amsterdam" het iets langer duurt voor dat aankomt.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:57 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Mooi dat de post het zo vindt
Om van 'Sinterklaas, te Spanje' nog maar te zwijgenquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Al zegt iets me dat als je het probeert met "mijn oma in Amsterdam" het iets langer duurt voor dat aankomt.
Mijn moeder had een kaart gehad vsn haar kleindochter (mijn nichtje van 8) met daarop dat ze graag een keer wil blijven logeren en op de Wii wil spelen. Helemaal handgeschreven. Echt schattigquote:
Dat komt denk ik eerder aan....aangezien ik geen oma in Amsterdam heb.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:58 schreef D. het volgende:
[..]
Om van Sinterklaas, te Spanje' nog maar te zwijgen
En jij denkt dat er wel een Sinterklaas in Spanje zit?quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat komt denk ik eerder aan....aangezien ik geen oma in Amsterdam heb.
Voor 19u 's avonds wel hè...je weet nooit wie er meelezenquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:59 schreef D. het volgende:
[..]
En jij denkt dat er wel een Sinterklaas in Spanje zit?
Misschien lezen ze wel terug, dus let ook op wat je na 19:00u postquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Voor 19u 's avonds wel hè...je weet nooit wie er meelezen
Dat is verantwoordelijkheid voor de oudersquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:00 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien lezen ze wel terug, dus let ook op wat je na 19:00u post
Als ze overdag op Fok komen is het sowieso al slecht gesteld met de opvoedingquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is verantwoordelijkheid voor de ouders
Detailsquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:01 schreef D. het volgende:
[..]
Als ze overdag op Fok komen is het sowieso al slecht gesteld met de opvoeding
quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:01 schreef D. het volgende:
[..]
Als ze overdag op Fok komen is het sowieso al slecht gesteld met de opvoeding
twitter:giel3fm twitterde op zaterdag 21-12-2013 om 17:03:53Al een plaatje aangevraagd? K stel @douwe_bob (Stone Into The River) of Eat Sleep Rave Repeat voor
#SR13 https://t.co/yeYmCvkRRO reageer retweet
quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:05 schreef Pino112 het volgende:
twitter:giel3fm twitterde op zaterdag 21-12-2013 om 17:03:53Al een plaatje aangevraagd? K stel @douwe_bob (Stone Into The River) of Eat Sleep Rave Repeat voor
pluggersquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:05 schreef Pino112 het volgende:
TSUNAMIquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:05 schreef Pino112 het volgende:
Ho ho, je mag alleen zuur zijn in dit topic!quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:07 schreef Mascleta het volgende:
Als ik die beelden zo zie, dan was het afgelopen nacht best gezellig daarzo.
Geen haar op mijn hoofd die er aan denktquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:05 schreef Pino112 het volgende:
Zo'n dronken gast ja, hilarischquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:07 schreef CrashO het volgende:
Was ook gezellig.
Alleen het volk was dodelijk saaiOp wat lamme figuren na
Sorry, maar dat gaat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:05 schreef Pino112 het volgende:
Ja idd. Friezen zijn stug en dit is de saaiste editie ooit.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:07 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ho ho, je mag alleen zuur zijn in dit topic!
quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:07 schreef Gtaboy107 het volgende:
Speelde Mooi Wark ook nog meer dan in de blote kont? Idioot bijv?
Ik zou die kanjerplaat bijna aanvragen om te trollen, maar ik heb er geen vertrouwen in dat mocht ie ESRR voorbij gaan het dan ook anthem wordt.quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:10 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zou die kanjerplaat bijna aanvragen om te trollen, maar ik heb er geen vertrouwen in dat mocht ie ESRR voorbij gaan het dan ook anthem wordt.
quote:
Die griet, met die gast die haar vriend niet wasquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo'n dronken gast ja, hilarisch
Deze man weetquote:
Oh ja, de theorie.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:12 schreef alors het volgende:
[..]
Ja vandaag ging het wel redelijk, paar keer geslaagd iig.
quote:
Takoquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:13 schreef Pandaplint het volgende:
Die eenarmige bandiet is wel baas
Goede grap.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
NOS is een garantie voor service he?
Dat is een belachelijk onderdeel, zelfs mijn instructeur had daar soms meer dan 5 fouten op omdat er gewoon totaal geen logica in zit.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ja, de theorie.
Je moet ook gevaren herkennen he. Heel belangrijk.
Zal wel op laatst zijn, als ie moet zingen.quote:
een godquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:14 schreef FritsFlits het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Humberto Tan zou zijn daar
Zou wel een toffe slaapgast zijnquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:14 schreef FritsFlits het volgende:
Zou de beste slaapgast ooit zijn.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:14 schreef FritsFlits het volgende:
Het is volgens mij een grote teddybeer. Je kan alles maken bij hem. Bij De Kwis ookquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:15 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zou wel een toffe slaapgast zijn
Daar had ik het nog bijna op gemist.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:14 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is een belachelijk onderdeel, zelfs mijn instructeur had daar soms meer dan 5 fouten op omdat er gewoon totaal geen logica in zit.
Samen met Reitsma en dan in slaap vallenquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Samen met Grueter en hem dan de mond snoeren
Ik 0 fout. Was toen nog een proefonderdeel.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar had ik het nog bijna op gemist.
En met z'n hoofd.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:16 schreef marcodej het volgende:
Oh, die Jeugdjournaalknurft met zn arm is er ook.
Hij overcompenseert zijn handicap met zn blije hoofd ja.quote:
En z'n piemelquote:
Meer dan PSVquote:
quote:
Dionne is er nietquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:17 schreef FritsFlits het volgende:
Volgens mij heb ik een klein zwakje voor Dionne
Meer dan doutzenquote:
Niet netjes inderdaad, Ajax bashenquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
nu ben je het uit aan het melken
quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:21 schreef glittertje39 het volgende:
gegeven paarden mag je nooit in de bek kijken
Straks ga je Groningen nog bashenquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet netjes inderdaad, Ajax bashen
Goh...quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:24 schreef glittertje39 het volgende:
harder, faster stronger klinkt heel fout
Die heb ik natuurlijk net weer gemist.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:26 schreef FritsFlits het volgende:
VeilingTVhoewel... Alleen die met Dennis was tot nu toe leuk
Dat was wel een van de besten dit jaar iddquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:26 schreef FritsFlits het volgende:
VeilingTVhoewel... Alleen die met Dennis was tot nu toe leuk
Dat jaquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat was wel een van de besten dit jaar idd
quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die heb ik natuurlijk net weer gemist.
quote:
Muziek.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:28 schreef FritsFlits het volgende:
Ben benieuwd wat John Lennon nog meer gemaakt zou hebben als hij niet was vermoord
zo ziet er er beter uit als normaal.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:31 schreef Gramulanion het volgende:
Giel als clown.Dat doe je je kind toch niet aan.
Weet Pino het al?quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:29 schreef glittertje39 het volgende:
* glittertje39 gaat ff wat kippenpoten in de oven doen
John Lennon zou een duet met John Major hebben opgenomen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:28 schreef FritsFlits het volgende:
Ben benieuwd wat John Lennon nog meer gemaakt zou hebben als hij niet was vermoord
quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil clown Bassie juist wel. ADRIAAANTJEEEEE
Gevogeltje.. Pino stamt 20% af van kip..quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:33 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
Pino is geen kipis misschien ver verwante familie
Jake Buggquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
John Lennon zou een duet met John Major hebben opgenomen.
Ken je werk van hem na give peace a change.
Lette niet op.
Is dit Pennywise ?
quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:35 schreef FritsFlits het volgende:
Volgens mij zijn er mensen aan het eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |